[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Goeie tweedehands


Vledder

Recommended Posts

Gast doemijnbest
15 minuten geleden zei corydon:

Maar in NL kun je toch een old timer status aanvragen of krijgen.

Nou is 15 jaar geen old timer, gewoon een goed gebruikte wagen. Mijn ayto is 19 jaar...ou... jong.

 

Oldtimer criteria Nederland

Tot 31 december 2013 sprak men van een oldtimer wanneer de auto minimaal 25 jaar oud was. Sinds 1 januari 2014 is deze grens verhoogd naar 40 jaar of ouder. Van alle landen om ons heen hanteert Nederland momenteel de hoogste leeftijd die een auto moet hebben om zich oldtimer te mogen noemen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei europeaan:

980 000 km op 10 jaar,,,,,,,,,,,,, heeft hij een paar jaar stil gestaan ?????

Wij zijn geen km vreters, en veel werk is op uurloon basis, dus minder km,s en meer uren beter.
Morgen is bv ook maar een rondje van 330 km, en daarna terug op wasplaats word de auto
van binnen en buiten gereinigd en staat weer klaar voor de volgende dag.

Bij die klep op de rechtsvoor gaan de kratten via de laadklep de tunnel in en is voor de inweek reiniging, daarna
gaan alle kratten een voor een door een krattenwasser.
Die eerste sluis is eigenlijk en containers wasser, die dingen staan op de achtergrond.
Deze containers gaan er vuil in en komen 9 meter verderop er schoon en ontsmet uit

Dit is trouwens wel een oude situatie en inmiddels staat nieuwe krattenwasser

Samsung_279.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
42 minuten geleden zei Kiepenboer:

Wij zijn geen km vreters, en veel werk is op uurloon basis, dus minder km,s en meer uren beter.

Samsung_279.jpg

Is bij ons hetzelfde 50000 km gemiddeld in een jaar voor de vrachtwagens. Heb 1 jaar wat verder van huis afgezeten en 62000 met mijn bedrijfsbus gereden. Meer dan de gemiddelde chauffeur bij ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mijn auto is in november 2019 in gebruik genomen, en heb er nu 44.000 op staan. Terwijl hij ook nog eens 5 weken heeft stilgestaan wegens vacantie, en ziekte. Ik zal ook weer tussen 70.000 en 80.000 km uit komen in een jaar. En dat is hoofdzakelijk plaatselijk werk met containerbakjes.

 

De trekker-opleggers rijden zo’n 100.000 tot 130.000 km per jaar.

 

Die gaan steeds verder van huis met onze producten. Komende week klusje in Evry. Na de bouwvak zitten “we” 4 weken achter München, wandelpaden maken.

 

Hongarije staat ook al op het programma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Trekkers rijden ook wat meer omdat februari en maart meestal maanden zijn dat het wat rustiger is en trekkers kunnen dan weer
wat anders doen bij een bedrijf wat nu bij de firma meerijdt omdat hun het nu weer wat rustiger hebben.

De een helpt de ander weer vooruit zullen we maar zeggen.
Februari ben ik zowiezoo de hele maand met vakantie, en de combi rijdt dan wel af en toe maar niet elke dag, vandaar.
Met die combi,s kan je ook niet veel anders doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Teddybeer:

Mijn auto is in november 2019 in gebruik genomen, en heb er nu 44.000 op staan. 

Dat is bij ons veel voor de container auto's. Rijden bij ons 20000 per jaar . Omdat de sjouwfeur op de slooplocatie blijft en handpikker is op die locatie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden