[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Van Helsinki naar Hammerfest


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid

Vroeger hadden we Willem. En Willem woonde bovenin Finland en reed vanaf daar naar Padborg heen en weer. Kon daar mooi over schrijven. Fotootje er bij  en wat bier :D. Soms wat meer bier en dan werden er hier af en toe mensen boos. Uiteindelijk was Willem weg. Nog steeds een gemis.

 

.

 

 

  • Like 10
  • Thanks 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 minuten geleden zei EJD:

Willem

 

 

kalekoetski :zegtniets:😂:D   of zoiets was zijn forumnaam?

 

vroeger hadden we wel meer van die forummers die geen blad voor de mond namen. Routier/Freddy ( of met ie) met zijn bruine bonensoep met rookworst/Angelique B/ enz. toen was het best wel gezellig, ondanks dat er ook wel eens harde woorden vielen.

 

 

  • Like 8
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
27 minuten geleden zei RobNiat:

Het wordt niet gewaardeerd Jean, wanneer mensen een mening hebben en die verdedigen. 
 

Het is hier net als in de ‘echte’ wereld: we moeten allemaal lief zijn voor elkaar. En vooral politiek correct. Meeknikken en meehuilen. 

 

Waaruit concludeer jij dat Rob? Mij nooit opgevallen


 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
Op 8-7-2020 om 18:32 zei andremast:

 


Willem kwam ook nog in volle vaart voorbij in filmpje van 'guus on tour'emoji106.png

 

Ik ken ene Willem van het Zwedenforum.nl en hij woonde inderdaad in Zweeds Lapland en was chauffeur. Soms is de wereld toch ook weer klein. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest

De Willem die ik ken woonde in Zweeds Lapland dus boven de Poolcirkel. Maar goed, de naam Willem komt wel vaker voor maar is wel erg toevallig. Of is misschien verhuisd .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

gevonden hier op het forum:

kalakuski

een discussie voegde Gast toe in Even voorstellen!

...kalakuski is fins. ik woon in finland, en rij vis. in het fins is datkalakuski, wat niet meer betekent als visrijder/vischauffeur. ik rij/werk bij thermo transit finland. ons moederbedrijf bevind zich in denemarken, en wat wij van afdeling finland doen, is eigelijk niet meer als verse vis van noo...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 8-7-2020 om 15:00 zei EJD:

Vroeger hadden we Willem. En Willem woonde bovenin Finland en reed vanaf daar naar Padborg heen en weer. Kon daar mooi over schrijven. Fotootje er bij  en wat bier :D. Soms wat meer bier en dan werden er hier af en toe mensen boos. Uiteindelijk was Willem weg. Nog steeds een gemis.

 

.

 

 

Klopt, Willem wordt gemist😥

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden