[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Eindelijk komt er een einde aan alle misstanden


EJD

Recommended Posts

  • Forumlid
3 uur geleden zei europeaan:

Onzin EJD,een totaal uit de lucht gegrepen argument ,volgens mij alleen puur en alleen uit stemmingmakerij.
 

 

 

europeaan laat je niet opnaaien:D

Bij mij gaat er ook wel eens eentje mee van 70 of 72 dat weet ik eigenlijk niet precies.
Hij is er blij mee, want pensioen is geen vetpot
Meestal is het een ritje van s,morgens die kanten van Goor laden en s,avonds lossen Oosterijk, daar gelijk de rust maken
en de andere dag weer thuis.
Heb er ook wel eens een van 20 of 21 mee gehad die de hele weg op zijn telefoon zat te spelen, nou doe
mij dan maar die van 72 mee, dan kunnen we teminste nog een beetje ouwhoeren onderwegLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei EJD:

@European: smiley gemist?

 

.

Nee,niet gemist.

Maar omdat ik dit soort opmerkingen al gauw klasseer onder de naam van het vrouwelijke geslachtsdeel wilde ik er graag op reageren voordat dat ene zaadje van jou weer uitgroeit tot een volgende welles/nietes discussie hier.:kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 11-7-2020 om 18:58 zei europeaan:

Pas als er een aanhanger achterhangt dien je eentachograaf te hebben.

De wet spreekt over mogelijkheid, maar die discussie mag jij van voeren met de inspecteur bij staande houding. 

Wat ik citeerde komt van IL&t zelf af en ook de EG verordening spreekt over mogelijkheid niet over daadwerkelijk voeren. 

Verder ben ik geslaagd voor de WRM BE zonder ook maar 1 fout waar deze vraag om voorbij kwam. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 minuten geleden zei Ger-1957:

Hoe durf je ;)

Ik was zelf ook verbaasd, ik dacht dat ik een fout had gemaakt mbt mistachterlicht op een aanhanger of 2 mochten ipv 1. Maar idd 2 mogen sinds 2018.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 11-7-2020 om 18:17 zei Ger-1957:

Als je 20 auto's hebt en 20'chauffeurs dan zal je ook naar verhouding werk moeten hebben in het land van vestiging, en niet 15 auto's uit charteren aan een vestiging in bijvoorbeeld Nederland   

En wanneer je ,buiten die 20 auto's ,ook nog eens een bevrachtingskantoor hebt,onder een andere B.V.en daarmee nog eens 80 Bulgaren aan t werk houdt ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
38 minuten geleden zei Ger-1957:

Geen idee wat hiermee je bedoeling is, we kunnen natuurlijk allerlei rare situaties gaan verzinnen 

Hoezo rare situatie?

Gewoon realiteit hoor;bedrijf A-NL heeft 20 auto's + een bevrachtingskantoor,en geeft 80 vrachten aan een vervoerder A-BG "toevallig "een dochteronderneming van A-NL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
37 minuten geleden zei Ger-1957:

En zo is er altijd iets te vinden om niet binnen de uren het werk gedaan te krijgen.

Ik ben wel voorstander van een verruiming in het lange afstand vervoer, maar dan op een andere manier 

Elke nacht 10 uur rust, 2x een uur pauze en dan de 12 resterende uren werken of rijden, maar ook daar zijn weer voor en tegenstanders te vinden, je doet het toch nooit goed

En wat wordt dan lange afstand vervoer?

 

Hoe ga je bepalen of iets lange afstand vervoer is?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
16 minuten geleden zei roadtrain:

En wat wordt dan lange afstand vervoer?

 

Hoe ga je bepalen of iets lange afstand vervoer is?
 

Dat ligt voor iedereen anders natuurlijk;ik had,wat jaren geleden toen ik nog "aktief"buitenland reed geladen voor Bologna,wat voor ons een kort ritje was,toen ik net buiten Rotterdam achter twee containerboeren kwam die samen over een derde collega zaten te roddelen op de bak ( C.B.)

 

Ja zei de ene: hij doet niks als slijmen bij de planning.

De andere: hij krijgt ook altijd de verre ritten.

De ene weer: ja,vorige week mocht hij ook helemaal naar Deventer.

 

Ik heb de bak maar afgezet.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei Pierre:

 

Rijdagen van 9 0f 10 uur met max. 2 stops (pauzes niet meegerekend).

 

Vertrekken in Breda, effe lossen bij Compiegne, daar in de buurt weer laden en terug naar Breda. Heb je tien rij-uren en twee stops. Lange afstandvervoer anno 2020.

 

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
 
Vertrekken in Breda, effe lossen bij Compiegne, daar in de buurt weer laden en terug naar Breda. Heb je tien rij-uren en twee stops. Lange afstandvervoer anno 2020.
 
.
Heb je met laden /lossen toch een aardige dag lijkt mij 12 uur + pauze dag vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 13-7-2020 om 16:49 zei europeaan:

 

 

Ik heb de bak maar afgezet.

 

 

Heb hem eerlijk gezegd zo goed als nooit aan staan.

Vorige week toen ik met een collega een rondritje van 1600 km achter elkaar aan tuften
heeft dat ding meer gewerkt als de afgelopen 3 jaar;)

Trouwens, denk dat bijna iedereen tegenwoordig onbeperkt bellen heeft, dus word er veel over de telefoon ge ouwehoert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Vledder:

Je kon op je vingers natellen dat onze oost Europese vrienden "not amused"zouden zijn.

Echter met het liberaliseren van het wegvervoer hebben ze hun kansen gegrepen en dat word nu iets getemperd.

Om de voorziening van de benodigde goederen( de logistiek dus) niet in gevaar te brengen ijveren de politici ervoor dat men steeds meer gebruik kan maken van spoorwegen,die zonder de subsidies geen bestaansrecht hebben,en waar de h.h. politici meestal zelfde grootste aandeelhouders zijn.

 

Wat ik dan weer wel positief vind is dat men deze "Polensprinters "aanpakt en ook onder de regels stelt die wij ook na moeten leven,waarbij we natuurlijk niet uit t oog moeten verliezen dat ook onze NL koeriers zich aan de wet moeten gaan houden,dat dan weer wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 15-7-2020 om 23:03 zei europeaan:

Achter het stuur bellen mag nergens,de mike in je hand houden(nog) wel.:D

Dacht dat dat inderdaad inmiddels ook niet meer mag, de mike vast houden.
Bellen hebben we een parrot voor waarmee je zo overschakeld van werktelefoon naar prive foon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden