Spring naar bijdragen

Hier snapt iemand iets niet


Recommended Posts

Gast doemijnbest

haha ja idd en dat is niet de tarwe uit Nederland want dat gaat het veevoer in heb ik me laten vertellen door een landbouwboer. Tarwe uit b.v. Frankrijk schijnt van een betere kwaliteit te zijn. Ik hoop niet dat we ons laten ringeloren door dit soort mensen en hier de dienst uit willen maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Denk dat ie meer bedoelde dat het brood dankzij de boer komt ,dat die ervoor zorgt , waar die zich bevindt maakt niet uit , grootste gedeelte verdwijnt idd in het veevoer nog , maar er wordt steeds vaker Nederlands graan gebruikt , rassen worden beter en het klimaat ervoor ook .

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
31 minuten geleden zei doemijnbest:

haha ja idd en dat is niet de tarwe uit Nederland want dat gaat het veevoer in heb ik me laten vertellen door een landbouwboer. Tarwe uit b.v. Frankrijk schijnt van een betere kwaliteit te zijn. Ik hoop niet dat we ons laten ringeloren door dit soort mensen en hier de dienst uit willen maken. 

Mee eens , deze malloten moet je niet aan het woord laten , ook de media zoekt deze figuren er juist uit om een beeld te schetsen , de wel bespraakten laten ze het liefst links liggen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden