Spring naar bijdragen

De Rel Arena, voor wie het wil.

Recommended Posts

• Forumlid
Op 8-7-2020 om 17:15 zei RobNiat:

Het wordt niet gewaardeerd Jean, wanneer mensen een mening hebben en die verdedigen. 

Het is hier net als in de ‘echte’ wereld: we moeten allemaal lief zijn voor elkaar. En vooral politiek correct. Meeknikken en meehuilen. 

:confused:

je ziet het echt niet ???

en je snapt het ook echt niet??

krijg een beetje medelijden met je...

niets is zo erg als onwetend .....

maar je mag best een mening hebben....

op een normale respectvolle manier....

is mijn ervaring...

ben al vanaf het begin lid van het cf....

wat je hier soms voorbij ziet komen...

is soms ook helemaal niet meer van normen en waarden...

zijn ze helemaal vergeten ....denk ik ... :D 

• Like 5
  • Thanks 2
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik vindt dit net zo’n domme opmerking als de vaak gehoorde “eens een dief,altijd een dief”     Omdat ik in mijn diensttijd bij de genie heb gezeten wil dat nog niet zeggen dat ik de rest van mijn leve

Dit vind ik nog het meest zielige van het cf de afgelopen tijd. Moet alles nou precies volgens de regeltjes? Bah bah bah!!!! En dat voor volwassen mensen    En dan zijn er nog een p

Tja rel Arena,ik lach me rot om kinderachtige opmerkingen als bovenstaand ""straf ho maar "" doet me denken an de kleuterschool juffrouw maar hij heeft dit en dat gedaan en nou krijgt hij niet op zijn

Posted Images

• Forumlid
Op 8-7-2020 om 15:03 zei jean3:

vroeger hadden we wel meer van die forummers die geen blad voor de mond namen. Routier/Freddy ( of met ie) met zijn bruine bonensoep met rookworst/Angelique B/ enz. toen was het best wel gezellig, ondanks dat er ook wel eens harde woorden vielen.

De meeste heb ik nog contact mee via sociaal media en willen beslist niet terug komen zolang hier bepaalde lieden zitten. 

Willem is pas weer eens opgedoken op dat andere forum, het zou me niet verbazen als hij hier ook weer verschijnt of al meeleest ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
5 uur geleden zei Pierre:

... ik een heel vreemd bericht ontving van een Belg met de inhoud van een chatgesprek waarin een hier geldend forumlid flink uitpakt over diverse forumleden en het forumbeheer.
Niet heel erg verstandig Ger... ;)

je bent al weer klaar voor het volgende persoonlijke relletje?🤮

• Like 4
  • Thanks 1
  • Haha 1
  • Sneu 2
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
9 minuten geleden zei Pierre:

Slechts een constatering die ik hier deel met mijn zeer gewaardeerde forumvrienden.
De bijdrage is overigens goedgekeurd door de admin dus zo heel schokkend is hij niet volgens mij..

Ja je moet toch ergens een wit voetje halen.🙈

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
10 minuten geleden zei Pierre:

Slechts een constatering die ik hier deel met mijn zeer gewaardeerde forumvrienden.
De bijdrage is overigens goedgekeurd door de admin dus zo heel schokkend is hij niet volgens mij..

Of het nou wel of niet schokkend is maakt niet uit, je stelt ons hier in kennis dat een persoon privé berichten met je gedeeld heeft en je suggereert dat ik daar bepaalde uitspraken gedaan zou hebben over het forum beheer. Wat overigens niet op waarheid berust.

Volgens mij is een en ander strafbaar, het is echter tenminste zorgwekkend hoe jij met privé informatie omgaat.

Je hebt je weer eens van de beste kant laten zien Pierre. 

• Like 2
  • Thanks 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
46 minuten geleden zei roadtrain:

je bent al weer klaar voor het volgende persoonlijke relletje?🤮

Pierre stelt ons in kennis van het feit dat iemand privépost deelt met hem, volgens mij zijn dat strafbare feiten en dat is wat ik in dat verdwenen bericht schreef, overigens is er niets besproken in die berichten wat ik hier ook al niet besproken heb, het is gewoon een loze kreet om mij verder in diskrediet te brengen hier.    

Trouwens het bericht van road train verdwijnt ook al als sneeuw voor de zon, en Pierre kwakt er gelijk maar weer een vuile opmerking achter aan.

• Like 3
  • Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Administrators

Wat ik me oprecht afvraag of uitspraken die elders gedaan zijn hier op het CF moeten worden gedeeld en vervolgens weer tot een verdere/andere  escalatie zouden kunnen leiden.

• Like 2
  • Thanks 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
1 minuut geleden zei doemijnbest:

Wat ik me oprecht afvraag of uitspraken die elders gedaan zijn hier op het CF moeten worden gedeeld en vervolgens weer tot een verdere/andere  escalatie zouden kunnen leiden.

Ik me dan ook echt afvraag waarom je onze berichten laat verdwijnen en die lasterberichten laat staan 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
36 minuten geleden zei Pierre:

Drink nou snel je Schultenbrau maar op en ga maar gauw naar bed want je begint weer wartaal uit te slaan zoals elke zondagavond.
Kom, snel naar bed en je roes uitslapen, morgen weer vroeg dag!

Dankje, zo kennen we je weer,:ok: 

• Like 1
  • Thanks 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Volgens mij is het delen van het chatgesprek tussen Ger en  iemand anders niet zondermeer strafbaar tenzij een van beide om geheimhouding heeft gevraagd. 
het publiceren daarvan wordt weer een ander verhaal...oa iets met normen en waarden. 

bron:

https://www.charlotteslaw.nl/hoe-prive-zijn-mijn-e-mails-en-whatsapp-gesprekken/

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
39 minuten geleden zei Pierre:

Drink nou snel je Schultenbrau maar op en ga maar gauw naar bed want je begint weer wartaal uit te slaan zoals elke zondagavond.
Kom, snel naar bed en je roes uitslapen, morgen weer vroeg dag!

Oh ik zie dat de partime chauffeur ook weer van de partij is ,:ja: dus je ging niet weg , met je grote bek ,:ok:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Administrators
4 minuten geleden zei Ger-1957:

Ik me dan ook echt afvraag waarom je onze berichten laat verdwijnen en die lasterberichten laat staan 

Beste Ger, geen dingen roepen naar mij toe die je niet hard kunt maken. Als het Admin team ingrijpt dan is het het Admin team en dat ben ik niet alleen gelukkig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
7 minuten geleden zei Ger-1957:

En dan staat hij nog wel onder moderatie.

:rolleyes: Het was zo vredig hier 

Ja ger hier kan/veel alles maar dat blijft niet duren dit forum is ten dode opgeschreven nog half jaar, dan ist klaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 minuten geleden zei roadtrain:

Volgens mij is het delen van het chatgesprek tussen Ger en  iemand anders niet zondermeer strafbaar tenzij een van beide om geheimhouding heeft gevraagd. 
het publiceren daarvan wordt weer een ander verhaal...

bron:

https://www.charlotteslaw.nl/hoe-prive-zijn-mijn-e-mails-en-whatsapp-gesprekken/

Berichten zijn niet op een openbaar iets gepost maar in een DM omgeving en dus wel degelijk privé, ik maak me geen enkele zorgen over uitspraken die daar gedaan zijn, die mogen ze van mij rustig weten, waar ik me zorgen om maak is dat Pierre zo omgaat met dingen die hem door een ander zijn toevertrouwd, en dat is wat ik bedoel met volgens mij is dat strafbaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Administrators
1 minuut geleden zei road train:

Oh ik zie dat de partime chauffeur ook weer van de partij is ,:ja: dus je ging niet weg , met je grote bek ,:ok:

Wie loopt hier nou gvd te zuigen dan??? 

Derde weekend op rij gezeik hier met dat K*forum, ga nog even zo door met z'n allen...

Het lijkt mij wel een strak plan om net als op een echte kleuterschool de zaak hier zes weken te sluiten in de zomervakantie

• Like 3
  • Thanks 3
  • Sneu 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
7 minuten geleden zei Ger-1957:

Pierre stelt ons in kennis van het feit dat iemand privépost deelt met hem, volgens mij zijn dat strafbare feiten.

IK weet niet op welk medium iemand prive post met hem deelt,blijkbaar niet op dit forum,want ik dacht dat PM hier niet meer beschikbaar was.

Als dat van een ander medium komt (F.B.- Twitter o.w.d.o.) maken wij dat niet uit of hij dat wel of niet mag delen,en valt dat m.i. onder vrije nieuwsgaring,en mag hij dat delen met wie hij wilt.

Het enige wat je kunt doen is,indien bepaalde uitspraken niet van jou afkomstig zijn,de auteur( de z.g.Lucien,die Pierre noemde dus) aanklagen wegens laster,maar dan ligt de bewijslast aan jouw kant.

Het CF en het reglement hier staan daar volledig buiten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
3 minuten geleden zei Marotrans:

Wie loopt hier nou gvd te zuigen dan??? 

Derde weekend op rij gezeik hier met dat K*forum, ga nog even zo door met z'n allen...

Het lijkt mij wel een strak plan om net als op een echte kleuterschool de zaak hier zes weken te sluiten in de zomervakantie

Denk dat jij aan vakantie toe bent. En laat dat forum even voor wat het is, Maarten :ja:

• Like 1
  • Sneu 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 minuten geleden zei Ger-1957:

Berichten zijn niet op een openbaar iets gepost maar in een DM omgeving en dus wel degelijk privé, ik maak me geen enkele zorgen over uitspraken die daar gedaan zijn, die mogen ze van mij rustig weten, waar ik me zorgen om maak is dat Pierre zo omgaat met dingen die hem door een ander zijn toevertrouwd, en dat is wat ik bedoel met volgens mij is dat strafbaar.

Uit de bron: 

Iedereen mag gewoon vertellen wat ze met een ander besproken hebben of wat ze over en weer aan elkaar geschreven hebben. Er is geen regel die dat verbiedt. Communicatie is eigenlijk pas vertrouwelijk als je dat zo afspreekt. Alsof je een soort mini geheimhoudingsverklaring afspreekt. Vooraf een mail versturen met ‘Alles wat we hierna bespreken graag vertrouwelijk behandelen. Ga je daarmee akkoord?’ zou daarvoor een oplossing kunnen zijn. 

En:

Privacy en e-mail gaan niet samen? Kortom: reken er niet zomaar op dat jouw communicatie per definitie vertrouwelijk is of dat het openbaar maken van die conversaties een inbreuk op jouw privacy zou opleveren. - Lees hier verder: https://www.charlotteslaw.nl/hoe-prive-zijn-mijn-e-mails-en-whatsapp-gesprekken/
© Charlotte's Law

dus publiceren is niet (zomaar) strafbaar. 

Maar wel iets met normen en waarden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei road train:

Denk dat jij aan vakantie toe bent. En laat dat forum even voor wat het is, Maarten :ja:

Ik denk dat alle admins hun buik vol hebben van het ge-O.H. van de club met de zwakke blaas. :kill:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
7 minuten geleden zei Marotrans:

Het was rustig tot zich weer ene Pierre melde, en nog wel met een bericht doorgelaten door "het team" waarvan leden van hetzelfde team zich later afvragen of dat wel besproken moet worden hier, nou sla mij maar lek.

Oké ik beschuldigde DMB er van dat hij berichten laat staan, sorry, het had natuurlijk het team moeten zijn 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 minuten geleden zei Nagamiji:

Ik denk dat alle admins hun buik vol hebben van het ge-O.H. van de club met de zwakke blaas. :kill:

Ja misschien wisselingen van de wacht :bey:ff gewoon 6weken Dr uit is het beste voor die mannen, sommige trekken het nu al niet meer:rolleyes: heel het jaar dat gezeik hier. :ja:

Link naar bericht
Deel via andere websites