Spring naar bijdragen

De Rel Arena, voor wie het wil.

Recommended Posts

• Forumlid
Je kan niet ontkennen dat je mede op je eigen forum doelde Cor. En verder zoals ik al zei. “ niet om het een of ander”

Op zoals jij het zo mooi noemt “mijn eigen forum” zie jij inderdaad niet wat hier continu gebeurd nee, en ook zeker niet op de andere forums waar ik actief ben.
En nogmaals, het is niet “mijn” forum, ik ben er alleen maar Armin hoor
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 636
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik vindt dit net zo’n domme opmerking als de vaak gehoorde “eens een dief,altijd een dief”     Omdat ik in mijn diensttijd bij de genie heb gezeten wil dat nog niet zeggen dat ik de rest van mijn leve

Dit vind ik nog het meest zielige van het cf de afgelopen tijd. Moet alles nou precies volgens de regeltjes? Bah bah bah!!!! En dat voor volwassen mensen    En dan zijn er nog een p

Tja rel Arena,ik lach me rot om kinderachtige opmerkingen als bovenstaand ""straf ho maar "" doet me denken an de kleuterschool juffrouw maar hij heeft dit en dat gedaan en nou krijgt hij niet op zijn

Posted Images

• Forumlid
Zojuist zei sprinter 516:

Op zoals jij het zo mooi noemt “mijn eigen forum” zie jij inderdaad niet wat hier continu gebeurd nee, en ook zeker niet op de andere forums waar ik actief ben.
En nogmaals, het is niet “mijn” forum, ik ben er alleen maar Armin hoor

Oke, wat is een Armin als ik vragen mag?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
3 minuten geleden zei RobNiat:

Het is weer weekend!

🤡

En een lang nogwel tot maandagavond 19.00👍

De inkomsten lopen hier toch door, want de vrouw gaat zometeen om 16.30 tot 1.00 weer aan de slag
bij Khune en Nagel in Veghel🙈

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
32 minuten geleden zei Kiepenboer:

En een lang nogwel tot maandagavond 19.00👍

De inkomsten lopen hier toch door, want de vrouw gaat zometeen om 16.30 tot 1.00 weer aan de slag
bij Khune en Nagel in Veghel🙈

Goedzo, ze moet ons toch aan het werk houden he.

Als jij nou nog even kroepoek en extra calvé sathe saus bij je eten neemt....

Het is weekend hier, dus ik heb de borrelnootjes en chips ook al rond gebracht. :ok:
Het kruitvat is weer voorzien van kersttroep, dus je hebt je niet te vervelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
26 minuten geleden zei lientje:

Het kruitvat is weer voorzien van kersttroep, dus je hebt je niet te vervelen.

Pas op wat je schrijft hier Lientje, want de aasgieren vallen hier zo over je heen. "Zalando zooi"werd ik een paar maanden terug bijna voor gelyncht .

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
32 minuten geleden zei iveco 35c17:

"Zalando zooi"werd ik een paar maanden terug bijna voor gelyncht .

Zeker...jij weet t verschil niet tussen gelyncht worden of een tip tot je nemen. 

Is nm niet slim om (en zeker niet negatief) over werkgever of opdrachtgever hier van alles neer te pennen. 
zie ook: https://www.chauffeursforum.nl/index.php?/forum/200-bedrijfs-ervaringen/

en: https://www.chauffeursforum.nl/index.php?/forum/92-mijn-bedrijf/

dat heet geen lynchen maar waarschuwen en tot je nemen.....en er verstandig mee omgaan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
24 minuten geleden zei iveco 35c17:

Pas op wat je schrijft hier Lientje, want de aasgieren vallen hier zo over je heen. "Zalando zooi"werd ik een paar maanden terug bijna voor gelyncht .

Kersttroep stoort me niet. 

Wel vroeg ik me af af Kruitvat/Kruidvat een bewuste verschrijving was...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
4 uur geleden zei roadtrain:

Zeker...jij weet t verschil niet tussen gelyncht worden of een tip tot je nemen. 

Is nm niet slim om (en zeker niet negatief) over werkgever of opdrachtgever hier van alles neer te pennen. 
zie ook: https://www.chauffeursforum.nl/index.php?/forum/200-bedrijfs-ervaringen/

en: https://www.chauffeursforum.nl/index.php?/forum/92-mijn-bedrijf/

dat heet geen lynchen maar waarschuwen en tot je nemen.....en er verstandig mee omgaan. 

IK doelde op een ander helaas,  die was minder mild als jij.😅

daar kon ik toch echt geen tip van maken, Hij had me ook geciteerd zag ik in het overzicht, maar helaas de reactie is verdwenen.🙋‍♂️

Link naar bericht
Deel via andere websites