[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gekanteld op het spoor


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid

image.thumb.png.7f19ec524b636b4a6895cd9a276f5560.png

 

Warstein - Maandag (13.07.2020), rond 18.00 uur, reed een 48-jarige vrachtwagenchauffeur de Rüthener Landstraße vanuit Belecke richting Rüthen. Naar eigen zeggen kwam kort voor een scherpe S-bocht een witte oplegger met groene strepen, deels op zijn rijstrook, op hem af. Als gevolg van de uitwijkend manoeuvre kwam de 48-jarige rechts van de weg . De oplegger kiepte op de aangrenzende treinrails, waar de vracht, houtsnippers, werd verdeeld. De politie nam een alcoholtest af die 1,6 promille opleverde.  De materiële schade wordt geschat op 15.000 euro.

 

Bron: SW

 

Gelukkig ziet het er niet naar uit dat het spoor (frequent) bereden wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei Vledder:

 Naar eigen zeggen kwam kort voor een scherpe S-bocht een witte oplegger met groene strepen, deels op zijn rijstrook, op hem af. 

 

De politie nam een alcoholtest af die 1,6 promille opleverde. 

Ik denk dat ik niet de enigste ben die de lezing van de chauffeur (lichtelijk) in twijfel trek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
44 minuten geleden zei schoenenreus:

Trouwens nog niemand opgevallen dat het deze keer een dronken nederlander is van een in mijn ogen toch best wel gerenomeerd bedrijf.

 

Nu je het zegt zie ik gele kentekenplaten. En een aanhanger van Knapen Trailers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja, 15 mille schade vond ik ook al zo weinig..

 

Enfin, bedrijfsnaam is duidelijk nu.

 

Ik verbaas mij nu ook weer over de nagenoeg nul marge op dat stuk weg.. de berm gaat gelijk richting de geul om het spoorbed mogelijk te maken.

 

Geheel nuchter en een voertuig dat jouw weghelft op komt (tegenwoordig niks bijzonders toch?) en er kan hetzelfde gebeuren, lijkt mij. :eek:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden