[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Eerste keer is altijd moeilijk


Vledder

Recommended Posts

9 uur geleden zei roadtrain:

Een auto wordt zeker NIET zomaar weggesleept

Niet zomaar, maar ik heb 't wel eens laten doen, toen ik met meneer Nagamiji mee was. Het filiaal had veel hinder van auto's die buiten de vakken staan. En hebben dat daarna zelf ook gedaan. Doordat de auto buiten het vak staat, kan de vrachtwagen niet weg. Het argument wat ik tegen de politie gebruikte was: deze auto belemmerd het uitoefenen van de functie van deze chauffeur omdat hij naast het parkeervak staat. En ook al had de politie geen eigen wegsleepdienst, ze hebben er 1 gebeld, op mijn advies. :ja:

 

Zij werden ook gek van die lease-bakken die maar neer-gepleurd werden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei Nagamiji:

Het argument wat ik tegen de politie gebruikte was: deze auto belemmerd het uitoefenen van de functie van deze chauffeur omdat hij naast het parkeervak staat.

Is geen reden tot afslepen ik hoop dan ook dat de chauffeur er tegenin in beroep Is gegaan en de schadevergoeding van maximaal 1500 euro eist plus een controle op schade door de dealer.

Alleen voertuigen die de hulpdiensten kunnen belemmeren, voertuigen die op  terrein van derden staan waar geen toestemming voor is en verlaten voertuigen en wrakken  mogen worden afgesleept zonder eerst te mulderen.

Verlaten = waneer een voertuig na meerdere vorderingen gegeven in meerdere etmalen niet is verplaatst cq weggehaald. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei HIT:

geen reden tot afslepen ik hoop dan ook dat de chauffeur er tegenin in beroep

Is wèl een reden, want de auto stond buiten de vakken op een gevaarlijke plek. :ja:

 

Als de bestuurder al in beroep is gegaan, heeft hij verloren, want het filiaal laat

daarna fout geparkeerde auto's weg slapen iom de politie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Nagamiji:

 fout geparkeerde auto's weg slapen iom de politie.

 

Ik val in SLAAP,van deze verhaaltjes,nog ff en ik ga weer wipneus en pim lezen.

Nee ff de politie bellen die dan op jouw verzoek een externe sleepdienst belt !!!  In mijn fantasie zou het kunnen hoor,ik doe het zelf wel ff.

71C4C3E8-0C04-4C2D-98D1-28A4DBE54D9B.jpeg

61DCA474-5BC2-418B-8F0B-B3D5500FF7F9.jpeg

  • Like 3
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei RobNiat:

^^^ Mag ik hieruit concluderen dat ook jij dit een flauwekul verhaal vindt, verzonnen door iemand die in een fantasiewereld leeft?

Nee, ik geloof best dat de auto is afgesleept maar niet om de genoemde reden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden