[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Karel 65


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid
27 minuten geleden zei corydon:

De oudere leden herinneren hem wel. Vond hem altijd heel aardig. Sprak gisteren met Jan, en hij vertelde het.

foto van Arie Zeelenberg Bleiswijk.

Treurig Ibo. Heeft hier ooit de handdoek gegooid, vandaar dat velen hem niet zullen kennen en heeft nu na 2x kanker de strijd verloren.

  • Like 2
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei corydon:

De oudere leden herinneren hem wel. Vond hem altijd heel aardig. Sprak gisteren met Jan, en hij vertelde het.

foto van Arie Zeelenberg Bleiswijk.

IK heb m hier ook wat jaren meegemaakt en had veel respect voor zijn kennis w.b. wetgeving en techniek,en de manier hoe hij met zijn medeforumleden omging
Je kreeg altijd uitleg over zij standpunt in bepaalde gevallen,zonder dat hij de indruk wekte dat hij je zijn wil op wilde leggen.

 

OP een moment heeft hij,zoals Matthieu al zegt;de handdoek in de ring gegooid en is hier vertrokken.

Enige tijd daarna had ik de eer om in een kleine besloten groep op een ander social media te worden op genomen en daar was Kees ( Karel) ook lid.

We hebben daar nog jaren een goede tijd gehad,en van Kees z n vakkennis geprofiteerd.

Ik ( wij) wisten al n hele tijd dat t weer slecht ging met m ,hij hield ons geregeld op de hoogte,hoewel dat de laatste weken steeds moeilijker werd voor hem.

Gisteravond laat bereikte mij het bericht van zijn heengaan,en vanmorgen zijn afscheids brief die hij,via de groep,nog aan ons allen gestuurd heeft.

 

Een wereldvent is heengegaan,dat hij moge rusten in vrede.

  • Like 5
  • Thanks 7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
43 minuten geleden zei lientje:


Volgens mij wilde hij dit dus gescheiden houden. 😬

Toen hij nog op het CF actief was wel ja, en wilde niet dat men wist wie hij uiteindelijk was,uiteindelijk was hij werkgever en ,ondanks dat de meesten dat niet wisten bestond het vermoeden wel en werd hij daar nogal eens op aangevallen.

Na zijn dood nu,is er geen enkele reden om dit geheim te houden,zoals ik al eerder zei zijn er hier ( op het CF) nog genoeg mensen die m hoog achten en hem een warm hart toedragen.

  • Like 8
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 Jeetje, hier word ik even stil van. Hoorde verleden jaar dat hij ziek was maar zijn overlijden komt, zoals vaak toch onverwacht binnen.

 

Kees / Karel wist echt veel, en stond een ieder die daar om vroeg met kennis van zaken bij. Heb hem een paar jaar geleden eens om advies gevraagd, sloeg zijn raad in de wind en kreeg vervolgens een boel gezeik. Toen ik hem dat later vertelde zei hij: een volgende keer weet je hoe je het beter aan kunt pakken ;).

 

Ik wens de familie, bekenden en zijn medewerkers sterkte in de verwerking van dit verlies en hoop dat zijn bedrijven in zijn geest worden voortgezet.

 

.

  • Like 9
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Veel te jong... maar daar wordt niet naar gevraagd.

 

Tot nu heb ik nooit geweten wie er achter zijn forumnaam zat; het was me wel duidelijk dat het een uiterst correct persoon moest zijn die wist wat er speelt en waar hij over sprak! Ook dat laatste uiterst correct. Karel 65 had zeer zeker een positieve invloed op dit forum en deelde veel kennis.

 

Rust zacht Kees...

Veel sterkte aan zijn nabestaanden gewenst in deze voor hun zware tijd.

 

Maarten.

  • Like 9
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Karel65, voor mij een legendarische naam.  Een transportman in hart en nieren. Integer, een open kijk op alles en nooit te beroerd om je te helpen. Mooi bedrijf met mooie mensen laat hij achter.

Veels te vroeg vertrokken. Wereldvent. 

Van harte sterkte gewenst aan de familie. 

 

Tot ziens. 

  • Like 7
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei SJW:

Karel65, voor mij een legendarische naam.  Een transportman in hart en nieren. Integer, een open kijk op alles en nooit te beroerd om je te helpen. Mooi bedrijf met mooie mensen laat hij achter.

Veels te vroeg vertrokken. Wereldvent.....

 

Tot ziens. 


Mooi gezegd SJW.

 

En als we allemaal een beetje meer 'Kees' zouden zijn, zou de wereld een stuk mooier zijn 

 

 

 

Op 21-7-2020 om 14:56 zei corydon:

Toen mijn vrouw ziek was schreef hij een paar PB"s. Recht uit het hart.


 

Citaat

Kees / Karel wist echt veel, en stond een ieder die daar om vroeg met kennis van zaken bij. Heb hem een paar jaar geleden eens om advies gevraagd, sloeg zijn raad in de wind en kreeg vervolgens een boel gezeik. Toen ik hem dat later vertelde zei hij: een volgende keer weet je hoe je het beter aan kunt pakken ;).


 

Citaat

Voor velen was hij DE man om te bellen bij vragen over transport in welke hoedanigheid ook


En zo heeft hij achter de schermen heel wat mensen geholpen.
Wie weet hoeveel...

En gewoon zoals Kees was zonder op te vallen. 
 

Diep respect en bewondering voor deze bijzondere man.

Rust in vrede Kees, ik wens je familie sterkte en de kracht om jullie levenswerk voort te zetten.

 

  • Like 9
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden