Spring naar bijdragen

Doordrukkertje


roadtrain

Recommended Posts

  • Forumlid

Deze prutser kwam ver van achter mij en had ruimschoots achter mij in kunnen voegen. Hij zat zo ver achter mij dat ik hem in eerste instantie niet eens gezien heb. 
een baantje opschuiven kon niet er zat verkeer naast mij. Zo wie zo ben ik geen voorstander van opschuiven omdat er te veel dan invoegen en je rechts voor bij gaan ( ja ook menig Nederlandse “collega’s”) omdat ze dan opeens wel gas kunnen geven. In beide gevallen kan mij onnodig links rijden verweten worden. Ben even van het gas gegaan maar dat had deze blinde niet verdiend.....  

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei RobNiat:

 

(waar luister je naar trouwens?)

Geen idee. Heb dit filmpje thuis op tablet afgespeeld en het benodigde stukje met telefoon opgenomen en gepost. Op de achtergrond is de tv. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
6 uur geleden zei roadtrain:

Deze prutser 

Niet iedereen over 1 kam scheren hé.

 

 

6 uur geleden zei roadtrain:

 Zo wie zo ben ik geen voorstander van opschuiven omdat er te veel dan invoegen en je rechts voor bij gaan 

Of ze blijven even snel rijden,  mag jij gas bij geven of gas eraf, en als je gas eraf doe, zitten er nog 3 achter je die het gat dicht rijden 

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
24 minuten geleden zei RobNiat:


Is dat een computerspel? Want zo klinkt het. 

Tv. En zo een wilde overdreven achtervolging. Iedereen over de kop en in de brand en neergeschoten. De bad boys mankeren niets....

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden