[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Noord Holland van boven.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

2e foto Alkmaardermeer

3e foto Industrieterrein Uitgeest langs A9

7e foto Noordeinde (bij Assendelft)

11e foto Rietlanden Terminals in Amsterdam

14e foto Voormalige suikerfabriek bij Halfweg (A200)

En toen over het Rotterpolderplein naar de polderbaan

 

Doe maar een koelkast........

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Schots en Scheef:

Meen je niet.... Is die nep yank weer in town???? Pffff dat je mag vliegen van Trumpie.

 

 

Hey maatje, welkom terug emoji16.pngemoji16.pngemoji16.png

 

 

 Het is dankzij de liefdesrelatie regel.

Ging de 27ste in en was er om 8 uur die dag.

In de VS duurde het 45 minuten voordat ik toestemming kreeg. 

In NL duurde het 90 seconden bij de douane. En was de enige passagier bij de douane.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik herken ze allemaal, Ibo....
Maar het geheugen gaat het verder weg opslaan, sinds 1 Maart weer in NL geweest, met uitzondering van 1 week Oostenrijk (auto) en 1 weekje Hongarije.

 

Mij benieuwen wanneer ik weer internationaal/intercontinentaal mag vliegen.

 

welkom in NL

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 uur geleden zei Localton:

2e foto Alkmaardermeer

 

vd Valk Akersloot ligt ervoor.

 

Foto's zijn niet chronologisch geplaatst, denk ik?

 

Via Castricum binnen gevlogen, en zo oostwaarts van de A9 op de Polderbaan afgedaald, lijkt mij.

 

(of net die andere baan die er iets oostelijker ligt, als ik zo de A9 bekijk.)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mooie foto's van onze regio.

 

Tweede foto rechtsonder zie je de vd Valk langs de A9 bij Akersloot.

 

Derde foto is het industrieterrein bij Uitgeest. Wie nog weet hoe de discotheek heette in het gebouw aan de linkerkant verraad zijn leeftijd.

😉

Vierde foto kijkt op de Crommenije bij Krommeniedijk. Boerderij links net boven het water is van twee buurjongens van me, die zijn met de ruilverkaveling de polder ingegaan.


Als je het weggetje wat linksonder begint volgt kom je uit op de n203 thv de Krokodil wat je op foto 5 ziet met aan de bovenkant de toren van Wormer en de meelfabriek.

 

Foto 6 zie je Bijna bovenaan de watertoren van Assendelft.

 

Wingtip is van een a359 van Delta.

 

De foto's van de kustlijn zullen ongeveer tussen Castricum en Egmond zijn.

Ze komen meestal recht over ons huis. 

 

Mooie foto's 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bobs saloon. Weet nog dat er in de disco zo een schuimbad stond🤪
Bewerken

 

Bob's Party Palace Uitgeest is een uitgaanscentrum aan de A9 in Uitgeest. In 1982 begon het uitgaanscentrum op de hoek van de Westerwerf-Geesterweg met een bowlingbaan, discotheek Turbo 2000 en een restaurant. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei roadtrain:

 

 

Bob's Party Palace Uitgeest is een uitgaanscentrum aan de A9 in Uitgeest. In 1982 begon het uitgaanscentrum op de hoek van de Westerwerf-Geesterweg met een bowlingbaan, discotheek Turbo 2000 en een restaurant. 

 

Turbo 2000, zo heette het bij de opening. Ik werd geweigerd bij de opening. Te jong.... 😂😂😂😂😂   Ik zou die leeftijd wel weer willen hebben.😉😉

 

Bobs saloon was veel later, dat draaide toen als een tierelier maar  toen de toemalige bedrijfsleider er mee stopte begon de aftakeling.  Volgens mij is het nu dicht, ik zie er nooit meer iets bewegen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
16 uur geleden zei De Brokkenmaker:

Mooie foto's van onze regio.

Mooie provincie ook. Groen en water, oer Hollands. Soms komen ze wat noordelijker bonnen en zie je Texel helemaal. Best een groot eiland vanuit de lucht.

En als de lucht helder is is het een genot om te zien. Tussen strand en landingsbaan duurt maar een paar minuten.

Ze laten de motoren boven GB stationair draaien en dan is het 45 minuten tot je aan de grond staat. Land bijna altijd op dr meest westelijke baan. Weet niet hoe die heet.

7 uurtjes van Detroit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
32 minuten geleden zei corydon:

Mooie provincie ook. Groen en water, oer Hollands. Soms komen ze wat noordelijker bonnen en zie je Texel helemaal. Best een groot eiland vanuit de lucht.

En als de lucht helder is is het een genot om te zien. Tussen strand en landingsbaan duurt maar een paar minuten.

Ze laten de motoren boven GB stationair draaien en dan is het 45 minuten tot je aan de grond staat. Land bijna altijd op dr meest westelijke baan. Weet niet hoe die heet.

7 uurtjes van Detroit.


Vliegtuigen die gaan landen op de Polderbaan, komen aanvliegen over de Noordzee of draaien boven zee een bocht ter hoogte van Castricum en Heiloo. Dan buigen ze af langs Uitgeest, Heemskerk en Beverwijk om te dalen boven de A9, langs Spaarndam en Haarlemmerliede voordat ze landen op de baan naast Vijfhuizen. Het landend vliegverkeer komt vrijwel altijd over de Noordzee aanvliegen, behalve als de vliegtuigen uit het oosten komen. Dan vliegen ze over Hoorn en Heerhugowaard richting Noordzee.

  • Like 2
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden