Spring naar bijdragen

Armsteunen 95XF oud type


ayla

Recommended Posts

  • Forumlid

Ben zoekende naar een linker en rechter armsteun van het oude type 95XF (XF95).

Staat is niet geheel belangrijk, maar netjes heeft de voorkeur.

 

Mocht je er 1 hebben (links of rechts) mag dat ook.

 

Groet Ron

 

(hierbij de link naar MP, daar de in de voorwaarden genoemde PB-functie niet meer functioneerd)

Mocht dit niet mogen, dan gaarne de link naar MP verwijderen. Men kan dan hier reageren, voordat ik telefoonnumemr of email adres neergooi 🙂

https://link.marktplaats.nl/m1583665630

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dat er voor personenauto's een website is van sloperijen, die schade-auto's opkopen en dan de nog goede onderdelen los verkopen. Die onderdelen noemen ze dan bijv een donorspiegel. Bestaat er niet zo iets voor vrachtwagens? Als je het niet weet kan ik wel voor je informeren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
Op 3-8-2020 om 20:12 zei ayla:

Ben zoekende naar een linker en rechter armsteun van het oude type 95XF (XF95).

Staat is niet geheel belangrijk, maar netjes heeft de voorkeur.

 

Mocht je er 1 hebben (links of rechts) mag dat ook.

 

Groet Ron

 

(hierbij de link naar MP, daar de in de voorwaarden genoemde PB-functie niet meer functioneerd)

Mocht dit niet mogen, dan gaarne de link naar MP verwijderen. Men kan dan hier reageren, voordat ik telefoonnumemr of email adres neergooi 🙂

https://link.marktplaats.nl/m1583665630

Kan dit iets voor je zijn ? Een telefoontje en je weet maar nooit.

https://www.trucks.nl/bedrijvengids/frans-leeman-trucks-en-parts?product_group=parts&category=truck_parts

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 3-8-2020 om 23:09 zei Pierre:

 

Welke zijn dat voor een XF95, die dunne standaard ISRI-armsteunen met zo'n draaiknop aan de onderkant?

Ken alleen die van de 105, dat was zo'n brede velours armsteun aan de rechterkant.

 

Ik had destijds zelf twee van die ISRI armsteunen geritseld voor in mijn MAN, ik heb ze laten zitten toen ik vertrok bij mijn vorige werkgever. Overigens is dit type op diverse sites gewoon verkrijgbaar. Zelfs AliExpress heeft ze in de verkoop. :D (klik>>>)

 

 

 

Dat is idd die ik hebben wil. De smalle met de draaiknop aan de onderzijde.

 

ISRI verkoopt ze niet meer.

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 Zoals DMB al schrijft Gebr Leeman in Made,daar vind je ze zeker is overigens niet Frans Leeman deze broer doet eigelijk meer de handel in complete vrachtauto,s morgen ben ik bij Gebr Leeman en wil gerust even voor je kijken.

Laat maar weten als ik je ermee kan helpen.

 

 

 

Groet

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ayla ik moet je helaas teleurstellen ik had vandaag een sterfgeval in mijn vriendenkring (59 jaar) lag dood op zijn bed.

Heb nog wel even gebeld voor je,ze hebben er vollop links en rechts en er staan in de nishut zelfs lossen stoelen van een Daf 95.

 

 

Groet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid

Voorzien!!
Dankzij de tips hierboven, op de terugweg vanuit Mechelen, ff gestopt bij de beide Leemans, uiteindelijk een Renault Magnum gevonden waar zowaar 2 goede nog inzaten.

Topic mag op slot.

 

Groet Ron

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden