[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nieuwe Iveco


roadtrain

Recommended Posts

  • Forumlid

Zag er toevallig een bij ons in t dorp vanochtend en deze op het web. 
Qua model zo aan de buitenkant ziet het er toch niet verkeerd uit. (In ieder geval dat stomme ronde daK iets moderner)

0A689772-5A16-43CF-A05F-641A2A1D0CB9.jpeg
zie wel weer een hele grote spiegel. Daar verdwijnt natuurlijk weer van alles  achter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei roadtrain:

zie wel weer een hele grote spiegel. Daar verdwijnt natuurlijk weer van alles  achter. 

Ik kan uit ervaring melden dat dit reuze meevalt. Ik was er ook bang voor tijdens de eerste meters, maar de spiegels staan ver genoeg buiten de cabine en naar voren zodat je er goed tussendoor en langs kunt kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei roadtrain:

Zag er toevallig een bij ons in t dorp vanochtend en deze op het web. 

zie wel weer een hele grote spiegel. Daar verdwijnt natuurlijk weer van alles  achter. 


Fijn is dat een grote spiegel.
Net ff 2 korte ritjes leeg goed weggebracht met een Daf, nou dan weet je gelijk wat je mist
tegenover een Scania met die grote spiegels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
51 minuten geleden zei Kiepenboer:


Fijn is dat een grote spiegel.
Net ff 2 korte ritjes leeg goed weggebracht met een Daf, nou dan weet je gelijk wat je mist
tegenover een Scania met die grote spiegels

Ik bedoel grote en kleine spiegel in een “huis”. Heb nu een man. Daar verdwijnen gewoon hele lzv’s achter. Zie dat hier dus ook maar schijnt dus tussen raamstijl en spiegel wat meer ruimte te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb met drie verschillende generatie's  Iveco's  Stralissen  gereden, en als laatste 3 jaar met een Hy -WAY. en ik moet zeggen ik wou hem niet ruilen met een Scania. Helaas moest ik hem inleveren en had ik de keus tussen Renault en MAN. Die keus was niet zo moeilijk, en als ik volgend jaar de MAN  eindelijk mag inleveren en ze geven mij een S-WAY ben ik blij. :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 minuten geleden zei Damster:

Heb met drie verschillende generatie's  Iveco's  Stralissen  gereden, en als laatste 3 jaar met een Hy -WAY. en ik moet zeggen ik wou hem niet ruilen met een Scania. Helaas moest ik hem inleveren en had ik de keus tussen Renault en MAN. Die keus was niet zo moeilijk, en als ik volgend jaar de MAN  eindelijk mag inleveren en ze geven mij een S-WAY ben ik blij. :ja:

Mag je geen volvo kiezen? Die rijden er bij jullie ook zag ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nog dit jaar worden alle Renaults ingeleverd, en komen er 30 DAF's en nog eens 35 Volvo's op gas. Wij kunnen geen gas tanken in Zwolle en krijgen we dus geen Volvo's.  Volgend jaar gaan de MAN;s weg, wat er voor terug komt is nog niet bekend. Geen Volvo's iig en naar verluidt ook geen MAN. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hmm Daf word je ook niet gelukkig van met die kleine spiegels in jullie werk vind ik,  Maar goed zoveel mensen zoveel wensen. De Mercedes waar ik het de afgelopen weken mee moet doen is perfect vind ik op de hoge instap na. Dat merk je toch wel hoor na 1 dagje tussendoor een DAF mee gehad te hebben. Ik was zaterdagmorgen nog even in Zwolle maar toen stonden er geen vrachtwagens van jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 uur geleden zei Pierre:

, maar een vrachtwagen hoort spiegels te hebben. Geen 'oortjes'... :p

Vrachtwagens horen ook een chauffeur te hebben.....😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😝

Alles goed Pierre. Zoeken ze nog chauffeurs? In Gilze is er 1 die F uit zijn broekzak kent.

Zijn huidige baas heeft m op binnenland gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden