[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nieuwe Iveco


roadtrain

Recommended Posts

  • Forumlid
Het is idd geen gezicht, maar da's n kwestie van gewenning. Rijd maar een keer met mij mee en je bent 'om'.

Jij bent de eerste die ik hoor dat die camera’s geweldig zijn. Bij ons rijden er al meerdere trekkers mee en sinds kort ook de eerste combi’s, de chauffeurs die er op rijden willen stuk voor stuk het liefst weer spiegels. Schijnt dat je niet op de spiegels kunt aandocken over je eigen kant omdat het beeld vertekent of geen diepte heeft.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei albertvv:


Jij bent de eerste die ik hoor dat die camera’s geweldig zijn. Bij ons rijden er al meerdere trekkers mee en sinds kort ook de eerste combi’s, de chauffeurs die er op rijden willen stuk voor stuk het liefst weer spiegels. Schijnt dat je niet op de spiegels kunt aandocken over je eigen kant omdat het beeld vertekent of geen diepte heeft.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik koppel m'n aanhanger ook gewoon aan hoor. Velen zeiken om het zeiken. Maar het is even wennen, dat klopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar weet je wat het ook wel is? Ik mocht zelf een nieuwe truck uitzoeken/samenstellen. Dan neem je t gewoon eerder voor lief. Maar als je natuurlijk liever een ster in je voorruit hebt dan op de grill, een knaktros of een wraktros van je baas in de maag gesplitst krijgt en de nieuwe truck komt óók nog eens niet uit Zweden, tja, dan kunnen die camera's natuurlijk nooit wat zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar weet je wat het ook wel is? ....Maar als je natuurlijk liever een ster in je voorruit hebt dan op de grill, een knaktros of een wraktros van je baas in de maag gesplitst krijgt en de nieuwe truck komt óók nog eens niet uit Zweden, tja, dan kunnen die camera's natuurlijk nooit wat zijn.

Dat klopt, maar de meesten bij ons rijden al jaren met plezier Mercedes dus daar ligt het niet aan. We gaan het afwachten hoe de meningen zijn over, zeg, een paar maanden


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 4-8-2020 om 23:32 zei Pierre:

 

Dat kan zo zijn. Ik persoonlijk vind het nog steeds geen porem en kan er niet aan wennen.
't Is geen gezicht maar ik vrees dat de andere merken op den duur allemaal overgaan op zoiets.

Zie er weinig heil, dan kan ik onder het rijden ook unen bril opzeten, en als ik in de rechter camera kijk weer een andere bril denk ik zo:D

Nu alleen een leesbrileke van de hema

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
 
Nergens geen last van, prima auto!
Maar leeftijd en onderhoud maakt een wezenlijk verschil natuurlijk...
Uhm.. Auto van maart 2019

Na 1 week al nieuwe schotel, zat fout in. Bij jullie waren ze er nooit achter gekomen...

Nieuwe drukgroep en platen. Tig keer nieuwe software voor de bak. Schakelt nog niet goed.

Al 2 keer 2 verstuivers vervangen. Voor dat hij 100.000km heeft gelopen.

Dweil op de weg.
Waarschijnlijk chassis krom.
Maar die fietsenmaker knooien net zo lang tot de garantie om is. Dan kunnen ze het wel vinden.

En daar hebben we er 2 van.

Heb de baas sleutels gegeven en gezegd dat ik wel weer ga springen en wacht tot hij fatsoenlijke auto koopt.

  • Like 3
  • Sneu 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid



 
Na één week al een nieuwe schotel vanwege een fout daarin, en daar waren ze 'bij ons' nooit achtergekomen. Leg die eens uit als je wil.


Starre 3 assers pakt hij wel. Stuuras niet.
Zat fout in de hoek waar de wig in valt.


Nee dit was een splinternieuwe. Auto stond minstens 1x per maand in de garage.

Mijn ouwe met 1,2 miljoen reed lekkerder.
Maarja moest en zou een nieuwe.

Rij al 17 jaar Daf, maar deze was het toppunt. Voor de rest goeie auto's gehad, 2 auto's turbo geklapt bij 750.000, de eerste werd opgelapt en nog 400.000 mee gereden. 2e auto klapte die naar binnen. Einde oefening. Mijn laatste heb ik met goed 8 ton op de kant gelegen. Nieuwe spiegel erop en weer door. Nog 480.000 gereden zonder problemen
  • Like 4
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden