Spring naar bijdragen

Mijn naam is haas


Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De Engelsen hebben de beelden uit Urk ook gezien , bang dat heel Urk op de boot stapt en naar Engeland komt . misschien is vrijspraak dan nog de beste optie voor ze 😂

Dan heeft hij tijd zat om het te perfectioneren 😁

Die zijn meer van het 'niet meer hebben van een actieve herinnering'...

Posted Images

  • Administrators

Ik hoop voor de chauffeur dat hij tegen de Engelsen gezegd heeft dat hij de auto niet zelf geladen heeft, dit is bijna de 1e vraag die de Engelsen stellen. Als hij ¨ja¨heeft gezegd zal het een moeilijk verhaal worden en dan is het te hopen dat hij goed Engels spreekt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
11 minuten geleden zei doemijnbest:

Als hij ¨ja¨heeft gezegd zal het een moeilijk verhaal worden en dan is het te hopen dat hij goed Engels spreekt.

 

Dan heeft hij tijd zat om het te perfectioneren 😁

  • Like 1
  • Haha 4
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 uur geleden zei Schots en Scheef:

Maar deense karren met dubbele bodems.

Professionals dus.

Kan er maar zo niks mee te maken hebben.

Volle bak voor 1 klant.


 

 

Als hij bij een reguliere exporteur heeft geladen dan wel. Maar dan nog.

 

Voor hetzelfde geld is na het laden de handel ergens anders omgezet op de gemodificeerde cc karren.

 

.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Op 6-8-2020 om 11:54 zei EJD:

Zelfs in onze krant( Brabants nieuwsblad)stond een paginagroot artikel.

Hoewel de nieuwswaarde hier niet zo zeer over de betrapte chauffeur ging( dan had het waarschijnlijk "onze'krant niet gehaald :D),maar over zijn vader ,in zijn functie als wethouder van de gemeente Urk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • Forumlid

Uit de Stentor:

 

Wist Urker chauffeur van drugs?

De grote vraag voor de Britse rechtbank: is Jelle in alle onwetendheid gebruikt door een malafide bedrijf of wist hij wel degelijk dat hij illegale lading vervoerde?

Bas Kool, voormalig werknemer van JPTrans Urk, begrijpt niet waarom zijn oud-collega de lading überhaupt meenam. Hij bekeek de foto’s die de Britse Border Force vrijgaf van de lading. ,,Ik rijd al 17 jaar op die vrachtwagen, maar ik had die karren niet meegenomen. Normaal horen daar twee zegels op te zitten, een rode en een zwarte. Dan ging ik al bellen. Hoe vaak Jelle wel niet mij belde om te zeggen: let op de zegeltjes.”

  • Like 1
  • Haha 3
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Aan Deense karren hangt een label van 'echtheid' eerst een witte met groene rand toen de zwarte daarna de rode met een chip en nu hebben ze wat langer en dunner label groen met oranje. Alles wat via de veiling gaat zijn in principe echte karren voorzien van label. Tuinders onderling en naar het buitenland willen nogal eens ongelabelde karren gebruikt worden.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Ik heb nog nooit (ook de afgelopen maanden niet) meegemaakt dat de chauffeur niet bij het laden van bloemen / planten mocht zijn. Sterker nog, die karren moet je als chauffeur er zelf in en vast zetten. Ook als chauffeur goed kijken hoe de handel er bij staat. Voor hetzelfde geld gaat er verwelkte zooi in en krijg je op het losadres de schuld want  "temperatuur niet goed / luikje niet geopend etc".

 

.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Je moet wel een beetje opletten ja. Maar dat is met veel andere lading niet anders. Als je ergens bijv. koekjes moet laden en de dozen zijn ingezakt dan trek jij toch ook aan de bel?

 

.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Administrators
9 uur geleden zei SJW:

'Al 17 jaar op de vrachtwagen' , daarmee suggereert hij alles te weten.  Als ik morgen zijn redenering volg, rijd ik met een halfvolle auto. 

Wat is je punt precies ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Administrators
11 uur geleden zei Durashift:

Dus, je moet voor die tak van transport ook nog eens groene vingers / kijk op het plantenleven hebben..:zegtniets:  :D

Zeker weten, want als je pallets hebt met dozen met planten en of bloemen dan is het ook regelmatig prijs hoor, of je hebt bakken met water erin voor de snijbloemen en dan moet je toch wel enige voorzichtigheid betrachten want als het water eruit komt dan wordt het karton zacht en dan heb je zo maar kans dat de doos in elkaar zakt of het water loopt door op de volgende laag.  Ik had het van de week nog, conniveertjes voor Zweden laden in dozen. 9 plts, de onderste laag van de pallets stonden al bol , dit kwam door het gewicht van de potten etc en dan 4 lagen en had een van de onderste lagen het begeven. zolang de plts tegen elkaar staan gebeurd er weinig maar o wee. En voor je het weet krijg je dit ! Dus zijn de Deense karren beter om dit soort zware inhoud te dragen maar de klant wil het niet altijd zo hebben i.v.m. de lege karren. 

 

WhatsApp Image 2020-08-29 at 11.44.02.jpeg

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Sneu 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden