[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Mijn naam is haas


EJD

Recommended Posts

  • Forumlid
5 uur geleden zei EJD:

Jelle's kennis van de Engelse taal zal voorlopig op hetzelfde lage niveau blijven want hij mag naar huis: https://www.omroepflevoland.nl/nieuws/230085/jelle-post-vrijgesproken-van-drugssmokkel

 

.

Al had Jelle vloeiend Engels gesproken,had hij daar voor dat gerechtshof toch het woord niet mogen voeren,dat mag alleen eentolk (is mijn ervaring)

IK heb ooit, met een collega ,ook eens voordat Canterbury cord gestaan .

Wij hadden de zeer zware misdaad begaan dat we,weliswaar niet zwaarder dan 38 ton(destijds) waren ,maar wel 1000 kg te zwaar op de trekas.

Het verhoor door het MOT was gewoon in het Engels,maar toen we voor moesten komen kregen we een stokoude Belgische die,die alleen plat west Vlaams(*) sprak toegewezen,die was met een Engelsman getrouwd en beedigd tolk voor het gerecht daar.

(*) west vlaams: dat word gesproken in de hoek bij Diksmuide/Veurne, die verstaan elkaar zelfs niet eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mij hebben ze een paar jaar terug van de A20 geplukt en naar de weegbrug, ik geloof bij Aschfort niet ver van de tunnel. Resultaat te zwaar vlakbij de weegbrug drie pallets uitladen 400 pond afdokken en klaar was Kees. Als je niet kan dokken loopt het inderdaad iets anders, maar dat is niet enkel in de UK.

Je kennis van West Vlaams schiet ook een beetje tekort Europeaan, West Vlaams vangt aan in Zeeuws Vlaanderen en gaat tot Duinkerke, in de andere zijde ongeveer de lijn voor Brugge, Kortrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
12 uur geleden zei jan45:

Mij hebben ze een paar jaar terug van de A20 geplukt en naar de weegbrug, ik geloof bij Aschfort niet ver van de tunnel. Resultaat te zwaar vlakbij de weegbrug drie pallets uitladen 400 pond afdokken en klaar was Kees. Als je niet kan dokken loopt het inderdaad iets anders, maar dat is niet enkel in de UK.

Je kennis van West Vlaams schiet ook een beetje tekort Europeaan, West Vlaams vangt aan in Zeeuws Vlaanderen en gaat tot Duinkerke, in de andere zijde ongeveer de lijn voor Brugge, Kortrijk.

Waar die mevrouw vandaan kwam heet : le westhoeck,en dat is de regio die ik beschreef,dus tegen de Franse grens

En daar word echt een totaal ander dialect gesproken dan tegen Zeeuws Vlaanderen ( wat overigens meestal ook onverstaanbaar is :D)

 

Wij waren overigens ook zo weer weg, nadat we veroordeeld waren)

Wij hadden een kantoor in Kidderminster,en dus een Engelse vertegenwoordiging,die garant stonden voor ons.

Dat scheelt een slok op een borrel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 19-4-2021 om 17:49 zei EJD:

Jelle's kennis van de Engelse taal zal voorlopig op hetzelfde lage niveau blijven want hij mag naar huis: https://www.omroepflevoland.nl/nieuws/230085/jelle-post-vrijgesproken-van-drugssmokkel

 

.

 

 

Mijn opmerking was sarcastisch, maar ik neem aan dat je dat wel had begrepen. Persoonlijk denk ik wel dat hij er van geweten heeft. Al waren het maar vermoedens.

 

Dan had hij ook kunnen stoppen met dat werk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
54 minuten geleden zei Teddybeer:

Het schijnt dat er in dat “wereldje” sommige opdrachtgevers nog al dwingende contract voorwaarden hebben. 😇😇😇😇

Zie: https://www.bd.nl/bommelerwaard/fruithandel-de-groot-doelwit-van-criminelen-na-onderschepping-400-kilo-coke-afpersers-dreigden-met-liquidatie~a4e008e8/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 25-4-2021 om 11:22 zei Teddybeer:

Het schijnt dat er in dat “wereldje” sommige opdrachtgevers nog al dwingende contract voorwaarden hebben. 😇😇😇😇

 Hij had met zijn verhaal ook zelf naar de politie kunnen stappen. Iedereen weet dat je met dat soort praktijken vroeg of laat tegen de lamp loopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Ger-1957:

Als ik het goed begrijp dan doet het chauffeursforum althans leden daarvan aan bemiddeling van drugstransporten ;)

Begrijp ik het goed dat je me nu beschuldigd van drugstransporten?

 

Ik vraag enkel of mensen er belang bij hebben! 
  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden