[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

MAN topic


bergingstrucker

Recommended Posts

Gast Bert-Vossie
dat klopt en ze spreken ook nog eens allemaal nederlands

was vanmiddag ff in breukelen moest ergens mijn aanhanger kwijt rijdt ik daar een terreintje op om af te koppelen staan er alleen maar poolse vos wagens (zeker het oude terrein van trio??) of is dit de algemene verzamel plaats voor rommel, want aan al die auto's miste wel iets alsof het een soort magazijn is

gr de vinger

Sorry voor de late reactie, maar zag dit nu pas staan.

Als het de parking aan de dijk bij het water was, is dit de gewone parkeerplaats. En ja, als die mannen terug komen van een week of 4 rijden, mankeerd er weleens iets aan die auto's.;)

Dus heeft onze monteur weer zijn handen vol om de boel weer te repareren.:eek: En als het te erg is worden er van zeg maar 4 drie auto's gemaakt.;)

Dit is inderdaad het oude Trio terrein.

je want als jij ze moet kennen spreek je wel een woordje pools

En frans, duits, tsjechisch, bulgaars, roemeens en zo kan ik nog wel ff doorgaan.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De eerste MAN's hebben hun intrede gedaan bij de firma. Het zijn er in totaal 5, waarvan 2 met een duits kenteken.

De opleggers zijn nog niet klaar dus ze rijden zolang met een andere oplegger rond.

Gr Koos.

klein vraagje, waarom de verschillende kleurstelling van de trekkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Sorry voor de late reactie, maar zag dit nu pas staan.

Als het de parking aan de dijk bij het water was, is dit de gewone parkeerplaats. En ja, als die mannen terug komen van een week of 4 rijden, mankeerd er weleens iets aan die auto's.;)

Dus heeft onze monteur weer zijn handen vol om de boel weer te repareren.:eek: En als het te erg is worden er van zeg maar 4 drie auto's gemaakt.;)

Dit is inderdaad het oude Trio terrein.

ja was aan de dijk

en hoe bevalt het planner jan hoedman bij jullie in breukelen

doe hem maar de groetjes van jim, heb onder zijn leiding bij van staaveren amsterdam gereden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
en hoe bevalt het planner jan hoedman bij jullie in breukelen

doe hem maar de groetjes van jim, heb onder zijn leiding bij van staaveren amsterdam gereden

Heb toevallig gisteren met hem kennis gemaakt.

Had Jan al wel aan de telefoon gehad, maar nog niet in levende lijven gezien tot gisteren.

En hij komt bij mij over als een sociaal persoon, die nog iets voor zijn chauffeurs over heeft.

Komt dus helemaal goed, en als ik hem spreek zal ik hem de groeten doen.:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En frans, duits, tsjechisch, bulgaars, roemeens en zo kan ik nog wel ff doorgaan.:D

een echte talen knobbel:D

Sinds jaar en dag hebben ze bij de firma een 5-tal wagens op duits kenteken lopen, dit heeft uitsluitend te maken met het "gunnen" van werk.

Een jaar of 10 geleden zijn ze begonnen met een groeve in de buurt van Kervenheim, en een van de voorwaarden waaronder ze dit mochten gaan doen, was dat e.e.a. ten goede zou komen aan de duitse werkgelegenheid.

Nederlandse auto's : "nicht erlaubt".

Zodoende hebben ze nu wat auto's op duits kenteken, maar wel met nederlandse bemanning :D.

Gr. Koos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hebbe hebbe hebbe, of niet Tjitske :D

MAN5-asser.jpg

En waar was jij? Zelfde foto-locatie? [WIERDA JOURE]

Ik heb ze bij Van der Kamp geloof ik nog niet helemaal kunnen overtuigen,

een collega zei wel "Die mogen ze voor mij ook wel neerzetten!"

(en díe rijdt nu op een gele Ginaf. . . .)

Maar zegt nou zelf > in vrolijk blauw - en dan graag mèt die rode zonnekap,

is-ie toch veel fotogenieker ?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb hem gister nog zien staan bij Wierda. Maar ik zet hem liever op de foto met bestickering. Deze betonmixers van Kijlstra Beton worden even verderop altijd bestickerd, bij Piet Rood in Joure.

Maar in blauw wit zou die zeker goed uitkomen :D

Voorbumper vind ik persoonlijk wel stoer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie

Was gisteren even bij de MAN in Westerbroek waar deze nieuwe TGX staat van Wagenborgen Nedlift. Best wel een mooie truck.

16052008030or6.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb er nog geen foto van maar die zal snel volgen: Ik rij zelf met een MAN van 20 (je leest het goed) jaar oud en het beestje heeft ruim 8 ton p z'n teller geloof je het niet het kenteken is VB-88-PD.

ik zal zorgen dat ik gauw een foto erbij heb.

groeten uit het westland!!!:tu:

Ik heb ze hoor moest ff wachten maar schrik niet hij is echt al 20 jaar oud

253049795_5_9iDz.jpeg

en nog eentje van de voorzijde (de vliegenvanger)

253049796_5_tyXW.jpeg

dus dit is m dan mijn edele werkleeuw!!:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden