[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

aanvang nieuwe job nic koot


R520v8

Vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
45 minuten geleden zei RobNiat:


Ik denk dat je er juist goed tussen past daar met zo’n naam. 
 

Beetje branie-bedrijf. Maar niet slecht. Veel Parijs, maar ze komen meermaals per week in Spanje ook. Al wordt dat werk veel uitgecharterd. 
 

Let wel: dit is mijn mening. Puur gebaseerd op wat ik zie en hoor. En met mijn waarnemingen zou ik het je zeker niet áfraden om er te gaan werken. 
Ook over betalingen heb ik nooit wat slechts gehoord overigens. 

ok bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Jaartje of 28 geleden wel eens voor gereden als charter,echte rotterdammer (tenminste zo komt hij over)met terlenka gladde zwarte broek en hagelwit overhemd.

Altijd rap geladen en papieren in orde,koffie in de pot en gas erop,in die tijd gewoon een goed bedrijf mijn inziens,en volgens mijn toenmalige baas ook op tijd met betalen.

Ok toen was het materiaal en bedrijf netjes ook nu ziet het er volgens mij goed uit,kan veranderd zijn natuurlijk maar vroeger was er niks mis mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 minuten geleden zei road train:

Denk wel veel snachts rijden, maar als je dr vreden mee hebt, gewoon doen.

 

PS laat nog eens wat van je horen.

S nachts rijden is niet erg. althans dat is mij de laatste weken duidelijk geworden. Heerlijk rustig verkeersbeeld en je kan gewoon de gang erin houden. Je moet er natuurlijk geen hekel aan hebben om s nachts te zitten. ik ben altijd al meer een avond mens als een ochtend mens geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
6 minuten geleden zei R520v8:

absoluut geen moeite daarmee idem ook niet met de weekenden die er ook inzitten.

ja laat absoluut wat horen.lijkt me meer dan normaal

Gewoon proberen. Als het niet is wat je zocht wissel je net zo makkelijk weer naar wat anders, Als je zelf maar 100 procent je ding doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
37 minuten geleden zei R520v8:

jep dat doe ik sws altijd en weer gewoon terug op een koeler en internationaal

Weet niet waar je woont maar Hartman zoekt ook! Ik mag daar niet rijden omdat ik geen koeler ervaring heb😂Hartman hoeft bij mij dus nooit weer ook al bieden ze goud!

 

Bij HKP. word ik gewoon met een koeler op pad gestuurd. Wat ik niet weet vraag ik en word netjes beantwoord. veel informatie staat trouwens al in de rit opdracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
41 minuten geleden zei iveco 35c17:

Weet niet waar je woont maar Hartman zoekt ook! Ik mag daar niet rijden omdat ik geen koeler ervaring heb😂Hartman hoeft bij mij dus nooit weer ook al bieden ze goud!

 

Bij HKP. word ik gewoon met een koeler op pad gestuurd. Wat ik niet weet vraag ik en word netjes beantwoord. veel informatie staat trouwens al in de rit opdracht.

 

En jij weet wat voor werk Hartman precies doet?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 minuten geleden zei lientje:


Maar het werk is misschien niet zo geschikt voor iemand de manier van werken die de adressen niet kent? 

Dus kunnen ze nooit geen nieuwe aannemen zoals je nu redeneert. Dat was hun argument tegen mij ook, toen ik zei "laten we dat gewoon een keer proberen desnoods ga ik een rondje voor niks"werd dat weggewimpeld door de dame op dat uitzendbureau die momenteeel voor Hartman werft.  Maar een paar uur daarvoor waren ze nog wel opzoek naar een chauffeur die meteen naar Denemarken kon vertrekken.. Mijn mening is dat Hartman momenteel alle ervaring bij de concullega s weg wil trekken en via Flexibel Transport uitzendbureau   ervaren chauffeurs aan het werk zet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast doemijnbest

Als ik persoonlijk voel hoe ik door bepaalde planners bij Hartman wordt behandeld die mij nog nooit hebben gesproken of gezien dan zou ik 3x nadenken om daar te gaan werken. 

 

Hartman heeft Brinkman en J.P. Vis overgenomen en is een hele grote jongen geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

koelerwerk is voor mij geen probleem en zeker ook geen adressenwerk.heb al 20 jaar met een koeler gereden 

veel duitsland en frankrijk,

oostenrijk italie spanje benelux

distriebutie centras ,grootmarkten winkels enz allemaal gehad haha

 

ja en weet wie hartman is maar das niet echt een optie ivm afstand,woon zelf regio dordrecht.

 

maar idd het ging over koot de vraag haha

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
11 uur geleden zei iveco 35c17:

. Dat was hun argument tegen mij ook, toen ik zei "laten we dat gewoon een keer proberen desnoods ga ik een rondje voor niks"werd dat weggewimpeld door de dame op dat uitzendbureau die momenteeel voor Hartman werft.

 

Ik denk dat het werk je wel moet passen. En misschien leest ze hier mee 😆

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast doemijnbest
4 uur geleden zei R520v8:

ja en weet wie Hartman is maar das niet echt een optie ivm afstand,woon zelf regio dordrecht.

Voor de volledigheid, Hartman zit ook in Poeldijk hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
10 minuten geleden zei doemijnbest:

Voor de volledigheid, Hartman zit ook in Poeldijk hoor.

 

 

Ja maar daar gaat het toch niet om ofwel? Gewoon lekker on-topic blijven!

 

Een oud klasgenoot van mij heeft er jaren gewerkt en heb hem nooit horen klagen. Is nu een paar maanden terug gestopt omdat ie i.v.m. de kinderen wat meer regelmaat in zijn leven wilden en rijdt nu nog internationaal maar wel elk weekend thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast doemijnbest
18 minuten geleden zei R520v8:

Ja weet ik maar ze zoeken iemand voor standplaats nieuw Amsterdam 

oke, maar houd er rekening mee, Brinkman, J.P.Vis en Hartman zijn 1 bedrijf geworden en Ronald Hartman is het baaske .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast doemijnbest
1 uur geleden zei schoenenreus:

 

 

Ja maar daar gaat het toch niet om ofwel? Gewoon lekker on-topic blijven!

 

Een oud klasgenoot van mij heeft er jaren gewerkt en heb hem nooit horen klagen. Is nu een paar maanden terug gestopt omdat ie i.v.m. de kinderen wat meer regelmaat in zijn leven wilden en rijdt nu nog internationaal maar wel elk weekend thuis.

Hoor wie het zegt 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Maar het werk is misschien niet zo geschikt voor iemand de manier van werken die de adressen niet kent? 
Nou daar kijken ze niet naar. Zit heel veel jeugd op de auto's naar DK. Die weten ook nog niet veel. En daar word gebruik van gemaakt.


Ze hebben een rode pen die ze goed weten te gebruiken.
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden