[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 1

Goede werkschoenen


Marotrans

Vraag

  • Administrators

Gek hè... heb al járen 43, stap over op Grisport en krijg zere voeten :(. Ze zullen wel een kleine leest hebben denk ik.

 

Het paar daarvóór heb ik de dag van aankoop nog ingeruild voor 'n maat groter maar toen die op waren gewoontegetrouw weer 43 meegenomen en aangetrokken. Even inlopen, dacht ik nog... na 'n week schoot me iets te binnen :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
Gast doemijnbest
12 uur geleden zei europeaan:

Je hebt gelijk,maar het ligt er dikwijls aan wat voor werkzaamheden je moet uitvoeren bij de klant op het terrein.

Als je op een tankwagen moet klimmen of aan installaties moet werken zijn hoge veiligheidsschoenen gewoon een must,kom je daar integen een palletje aan de ramp lossen met een pompwagen dan zijn dikwijls lage schoenen ruim voldoende.

overigens is er ook een verschil of je de rest van de dag met hoge of lage schoenen achter het stuur zit.

 

Zijn er aanvullende eisen ,die de ARBO eisen te boven gaan is dat prima,maar dan moet de klant deze middelen ter beschikking stellen.

ZE kunnen b.v. wel verlangen dat ik een klimstring bij me heb,maar dat gaat te ver.

Waar bedrijven vaak mee zitten zijn gecontracteerde transportbedrijven dus zeg maar transporteurs ingehuurd door het bedrijf en de zogenaamde afhalers. De ingehuurde transporteurs hadden hun zaakjes prima voor elkaar natuurlijk en het waren altijd de afhalers waarbij de communicatie tussen klant en hun  transporteur niet goed verliep. En als daar nu de fout ligt waarom zou dan een bedrijf zijn spullen uitlenen en chauffeurs een beetje kennende en het niet meer terug brengen en daar kun je allerlei systemen voor bedenken dat het niet meegejat wordt maar nogmaals waarom ? De fout ligt immers bij de klant. Dit soort klanten denken vaak goedkoper uit te zijn door zelf een transporteur te zoeken dan dat het franco wordt geleverd door de producent. In mijn ogen zou het oneerlijke concurrentie zijn als een producent BPM's beschikbaar zou gaan stellen voor de zogenaamde afhalers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Bizar is het pas als je een helm en lange broek moet hebben om de wagen te mogen aandokken en over de parking naar het hokje te mogen lopen. Dan mag je verder niet naar binnen het laden en lossen doen ze zelf. Gaat nergens over maargoed.

 

Voor wie de schoenen zelf moet betalen kijk eens bij de Lidl webshop. Daar heb je S3 schoenen voor 20,- en soms zelfs voor 10,- in de aanbieding. Zal alleen geen kevlar zijn. Maar ze gaan wel lang mee. https://www.lidl-shop.nl/search?query=veiligheidsschoenen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden