[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nagamiji aka Christa


Botser

Recommended Posts

  • Forumlid

Was ook voor mij even schrikken. Was zeer begaan met anderen, veel meer dan met haarzelf, wat ik uit onze digitale gesprekjes duidelijk kon opmaken.

Haar leed is nu geëindigd, ze leeft verder in onze gedachten en harten.

Sterkte aan iedereen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jemig.  Ik las vooral korte fragmenten mee in de overzichtslijst. Dat het terminaal was, had ik niet door.

Wat ik natuurlijk eerder had kunnen/moeten schrijven is, dat ik vind dat jij je hier kranig staande hebt gehouden.

 

Sterkte voor je man en andere nabestaanden. Hopelijk hebben jullie een goede regelneef (als ik dat zo mag schrijven ;)) voor meneer Nagamiji weten te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest

Een fantastisch mens is van ons heengegaan Christa, ondanks al je voorbereidingen is het toch nog plotseling gegaan. We zullen je zeker missen en maar ik ben blij voor je dat aan alle lijden een einde is gekomen voor jou en dat je nu rust hebt . Je was wie je was maar je was vooral een mens met een goed hart en had alles voor een ander over. Ik ben trots op je !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
3 uur geleden zei corydon:

Vond haar wel aardig. Nooit geen verkeerd word van gekregen.

Ze was nog jong denk ik. Had eigenlijk geen berichten gelezen waar zo over haarzelf schreef. Zijn allemaal déjà vu berichten.

Het ga je goed heer nagamij.....

Christa is in april 60 jaar geworden en heeft een leven vol lijden achter de rug vanaf dag 1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden