Forumlid Botser 746 Geplaatst 4 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 4 september 2020 het doet me verdriet hier te moeten mededelen dat Nagamiji aka Christa Jepsen afgelopen week is overleden. Rust zacht wijffie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Vledder 3105 Geplaatst 4 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 4 september 2020 Rust in vrede, eindelijk een einde aan alle pijn Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid HIT 6529 Geplaatst 4 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 4 september 2020 Slaap zacht in de vrede die je zocht Christa Sterkte voor de nabestaanden Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid trieftol 14878 Geplaatst 4 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 4 september 2020 Tjonge Opgewekt tot t end Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid matthieu 2867 Geplaatst 4 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 4 september 2020 Heftig dit zeg. Wist niet dat het al zo nabij was eerlijk gezegd. Zij heeft haar lot waardig gedragen, RIP. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid zoetwatermatroos 1230 Geplaatst 4 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 4 september 2020 Rip Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid dieselsnuivertje 198 Geplaatst 4 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 4 september 2020 Rip Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid roadtrain 7816 Geplaatst 4 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 4 september 2020 Rust zacht. Sterkte voor alle nabestaanden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henkie66 2 Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 Rust zacht Christa. Sterkte voor meneer Nagamiji , en andere nabestaande. H.Limburg Haarlem 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid euromast 20 Geplaatst 4 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 4 september 2020 Rip Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid NC750xd 351 Geplaatst 5 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 5 september 2020 Was ook voor mij even schrikken. Was zeer begaan met anderen, veel meer dan met haarzelf, wat ik uit onze digitale gesprekjes duidelijk kon opmaken. Haar leed is nu geëindigd, ze leeft verder in onze gedachten en harten. Sterkte aan iedereen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Ger-1957 1341 Geplaatst 5 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 5 september 2020 Rust zacht, sterkte voor alle nabestaanden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid 1934 1644 Geplaatst 5 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 5 september 2020 Rust zacht Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid andremast 10025 Geplaatst 5 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 5 september 2020 Rust zacht Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Windhoos 163 Geplaatst 5 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 5 september 2020 RIP Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Durashift 2699 Geplaatst 5 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 5 september 2020 Jemig. Ik las vooral korte fragmenten mee in de overzichtslijst. Dat het terminaal was, had ik niet door. Wat ik natuurlijk eerder had kunnen/moeten schrijven is, dat ik vind dat jij je hier kranig staande hebt gehouden. Sterkte voor je man en andere nabestaanden. Hopelijk hebben jullie een goede regelneef (als ik dat zo mag schrijven ) voor meneer Nagamiji weten te vinden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid suggs73 730 Geplaatst 6 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 6 september 2020 Schrik hier ook even van , voor alle betrokkenen gecondoleerd en veel sterkte , vond haar ook zeer sterk hoe ze met haar ziekte omging , eigenlijk nooit geen wanklank ,ik doe het haar niet na , en kon haar humor wel waarderen , rust zacht . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid lientje 3584 Geplaatst 6 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 6 september 2020 Je leven eindigde niet makkelijk. Wat een gevecht. Ik wens ieder voor wie je veel betekende heel veel sterkte met dit verlies 🙏 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Administrators doemijnbest 2701 Geplaatst 7 september 2020 Administrators Share Geplaatst 7 september 2020 Een fantastisch mens is van ons heengegaan Christa, ondanks al je voorbereidingen is het toch nog plotseling gegaan. We zullen je zeker missen en maar ik ben blij voor je dat aan alle lijden een einde is gekomen voor jou en dat je nu rust hebt . Je was wie je was maar je was vooral een mens met een goed hart en had alles voor een ander over. Ik ben trots op je !! 5 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid corydon 18418 Geplaatst 7 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 7 september 2020 Vond haar wel aardig. Nooit geen verkeerd woord van gekregen. Ze was nog jong denk ik. Had eigenlijk geen berichten gelezen waar zo over haarzelf schreef. Zijn allemaal déjà vu berichten. Het ga je goed heer nagemij..... 3 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid the duke 765 Geplaatst 7 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 7 september 2020 Life is a bitch... ..... and than you die. In Nagamiji's geval zeker. Rust zacht. 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Administrators doemijnbest 2701 Geplaatst 7 september 2020 Administrators Share Geplaatst 7 september 2020 3 uur geleden zei corydon: Vond haar wel aardig. Nooit geen verkeerd word van gekregen. Ze was nog jong denk ik. Had eigenlijk geen berichten gelezen waar zo over haarzelf schreef. Zijn allemaal déjà vu berichten. Het ga je goed heer nagamij..... Christa is in april 60 jaar geworden en heeft een leven vol lijden achter de rug vanaf dag 1. 1 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid suggs73 730 Geplaatst 7 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 7 september 2020 Had haar ook absoluut geen 60 geschat , dacht eerder begin 50 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid RobNiat 6242 Geplaatst 8 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 8 september 2020 21 uur geleden zei suggs73: Had haar ook absoluut geen 60 geschat , dacht eerder begin 50 Precies wat ik dacht. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid fleur 804 Geplaatst 9 september 2020 Forumlid Share Geplaatst 9 september 2020 Te vroeg, rust zacht Christa. Kolere wat was je sterk en moedig! Sterkte aan ‘hubbie’ en de andere nabestaanden, wat gaan jullie een uniek mens missen. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts