[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Moe.... Even gaan liggen.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid
34 minuten geleden zei martje:

ik wist niet dat jij Ramsey van achter heette  ( op de middelste foto staat je naam bordje op een paal), maar het ziet er nog al uit, krijgen ze hem weer goed, of wordt zo iets gesloopt?

 

groeten martje

Dat is de weg van Corydon naar Ramsey...

Heb wel in Ramsey gewoond, maar niet in Corydon.... Daar werkte ik.

 

Moest trouwens even na denken....😉😌.

Ik schat dat ze m voor onderdelen gaan gebruiken. De oplegger, die van aluminium is, zal wel om gesmolten worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
13 minuten geleden zei Teddybeer:

Weet wel zeker van niet.

 

Zo’n rotator heeft een heel ander hijsschema als een telekraan.

 

 

Nu is het zowiezo al appels met peren vergelijken natuurlijk maar een 4 assige telekraan tilt op korte afstand echt niet veel minder als het al minder is dan zo'n rotator. Ik weet niet of je wel eens die programma's op discovery enzo kijkt? Hebben ze vaak ook meerdere bergingswagens nodig ondanks dat ze een rotator hebben, kon die echt zoveel meer dan waren die andere wagens niet nodig. Is zelfs een uitzending waar er juist een telekraan bijgehaald wordt omdat de rotator het klusje niet kan klaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden