Spring naar bijdragen

Forumtechnische vragen en klachten


Gast doemijnbest

Recommended Posts

Gast doemijnbest

Forum is te gebruiken op dit moment, maar geen paniek als het in een keer weer zwart staat. Onze site komt uit Amerika, helaas gaan ze daar met bepaalde items iets anders om, en hebben ze andere koppelingen, dus deze moeten nu allemaal handmatig omgezet worden. Helaas zijn dat niet die alleen van de plaatjes, maar helaas ook van de achtergrond processen die nu gedeeltelijk open liggen en foutmeldingen geven , alsmede het error systeem van onze site.

Link naar opmerking
  • Forumlid
6 minuten geleden zei RobNiat:

Waarom zou je telkens uitloggen?

Normaal gesproken blijf ik ook altijd ingelogd. Maar dacht wellicht dat als ik geschiedenis en data wis dat de mobiele versievdaarna weer goed zou zijn en dan weer inloggen maar dat is dus niet zo..........

 

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei roadtrain:

Normaal gesproken blijf ik ook altijd ingelogd. Maar dacht wellicht dat als ik geschiedenis en data wis dat de mobiele versievdaarna weer goed zou zijn en dan weer inloggen maar dat is dus niet zo..........

 

Haha ik zie ook geen button om in en uit te loggen. Zo te zien ben ik ingelogd en geen ‘gast’.🤠

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei iveco 35c17:

Dat in en uitloggen zal mij aan mijn reet roesten! [ ben altijd ingelogd]  Maar wat ik zwaar irritant vind is dat wanneer je een ongelezen bijdrage aanklikt je bij het eerste bericht van dat topic aankomt en niet bij de laatst gelezen bijdrage, zodat je verder kan lezen.

De laatste berichten kan je wel zien, Iveco  bij activiteiten, misschien moet je toch ff iets beter lezen in plaats van zeiken. Fijn weekend :bey:

Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei iveco 35c17:

Dat in en uitloggen zal mij aan mijn reet roesten! [ ben altijd ingelogd]  Maar wat ik zwaar irritant vind is dat wanneer je een ongelezen bijdrage aanklikt je bij het eerste bericht van dat topic aankomt en niet bij de laatst gelezen bijdrage, zodat je verder kan lezen.

Ga naar je account en dan naar instellingen: dan naar: content view behavior. Klik op: take me to comments I haven't read. Vervolgens "opslaan".....

  • Thanks 2
Link naar opmerking
  • Forumlid
11 minuten geleden zei roadtrain:

Denk zomaar dat het niet met de iphone te maken heeft..............(dus met weggooien wacht ik nog even

Ik heb dan geen iphone maar heb hier nergens geen last van behalve dan dat ik de lay out niet mooi vind.

Ik log nooit uit en zie nog alles wat ik wil zien.

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
51 minuten geleden zei Kiepenboer:

Ik er geen sikkepit van snap.

Als ik nu ff de nieuwe berichten wil zien start elk onderwerp op de eerste pagina, en ben zodoende
helemaal de draad kwijt

 

Op 19-9-2020 om 23:46 zei roadtrain:

Ga naar je account en dan naar instellingen: dan naar: content view behavior. Klik op: take me to comments I haven't read. Vervolgens "opslaan".....

 

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden