Spring naar bijdragen

Nieuws in plaatjes

Recommended Posts

• Forumlid
Ze moeten wel, zonder de VVD gebeurt er niks. Wie zouden er dan moeten regeren? En ik zie nou ook niet direct een tweede sterke man of vrouw bij de VVD.

Dus volgens u zitten er verder in die hele VVD geen lieren die een goede minister kunnen zijn???
Maar die sterke man/vrouw hoeft toch niet perse van de VVD te zijn??
Waarom moet een minister president perse van de grootste partij zijn???
Tja , zoveel vragen hè ......
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 490
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nou, als je een takelwagen nodig hebt om je bruid te vervoeren, dan bleef ik liever vrijgezel.😂

Het betere werk

8.00 uur. Sneeuw! Een sneeuwman gemaakt. 8.10 uur. De eerste voorbijganger maakt bezwaar. Waarom is het geen sneeuwvrouw? 8.30 uur. Sneeuwvrouw er bij gemaakt. 8.32 uur. De dame van de kin

Posted Images

• Forumlid

Gelukkig is er een lang paasweekend. Tijd om rustig na te denken.

Tja wie zou er anders moeten regeren. Veel partijen sluiten elkaar uit. Dat is er de laatste dagen niet beter op geworden.

Alleen de linkse partijen zijn vrij stabiel, maar daar heeft Nederland niet voor gekozen. Dus het lijkt mij dat ze die kant niet op moeten.

Moeilijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
22 minuten geleden zei lientje:

We zullen zien. Mooie puinhoop in ieder geval.

Laten we hopen dat ze nu echt een nieuwe weg in slaan.

Dat zal wel bij hoop gaan blijven vrees ik. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 uur geleden zei iveco 35c17:

Waarom moeten ze wel?   Het volk gewoon weer op nieuw laten stemmen  met de wetenschap van nu. Dat is de enige juiste oplossing. 

Als jij persoonlijk twee keer bedondert word door iemand geef jij die persoon de derde keer je portemonnee ook mee??

De kiezers hebben gekozen op basis van de afgelopen 4 jaar , Rutte van toen is de zelfde Rutte van nu , blijkbaar geniet ie wel van voldoende vertrouwen en anders het VVD wel , nieuwe verkiezingen kost klauwen met geld , weg gegooid geld ook , voor de rest heeft niemand eigenlijk echt goed de vinger erachter gekregen , Omzicht minister maken geloof ik niet in , omzicht diepte zaken uit en stelde vragen die niet op prijs werden gesteld en men wilde hem de mond snoeren ,wie daar achter zitten is gissen .

Dat roepen om verkiezingen is alleen maar om hun eigen verkiezingsfouten te herstellen , roepen waar andere partijen mee gescoord hebben en hopen daar mee een graantje mee te pikken , laten ze maar eerst een tijd regeren , dan zien we het wel waar het beland , men is meer bezig om aan de macht te komen , dan het land te gaan besturen , men moet niet denken dat 1 niet deugd en de andere 149 wel , het is politiek mensen , eerlijke mensen overleven niet in de politiek , je moet zo goed kunnen praten dat je niet liegt , maar ook de waarheid niet hoeft te zeggen .

• Like 2
  • Thanks 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
12 minuten geleden zei suggs73:

De kiezers hebben gekozen op basis van de afgelopen 4 jaar , Rutte van toen is de zelfde Rutte van nu , blijkbaar geniet ie wel van voldoende vertrouwen en anders het VVD wel

, je moet zo goed kunnen praten dat je niet liegt , maar ook de waarheid niet hoeft te zeggen .

De kiezers hebben gekozen op basis van de Coronapandemie en de maatregelen die daar aan gekoppeld zijn. Velen vinden dat Rutte dit goed doet.  Maar doet Rutte dit goed of doen de mensen op de achtergrond dit goed?

Feitelijk hebben de meeste kiezers gekozen op herrineringen van 1 jaar en de drie jaar ervoor zijn ze totaal vergeten.

Dat beheerst Rutte dus niet zo heel goed want anders was ie niet herhaaldelijk door de mand gevallen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
41 minuten geleden zei Vledder:

Ik vind Omtzigt als minister overigens geen slecht idee van Rutte.

Omtzigt moet gewoon blijven doen wat ie deed. Open trekken die beerput!!

Echter moet ie wel goed in zijn achterhoofd houden dat ie niet hetzelfde gaat beleven als Pim Fortuin.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Dat hele debat gister was gewoon 1 groot circus. De verkenners stonden gewoon keihard te liegen om Rutte"s straatje waar mogelijk schoon te houden. 

Mensen die aan dementie leiden horen niet in de politiek!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Kan maar zo dat ze proberen een kabinet met de VVD te vormen, maar zonder premier van de VVD. Rutte in de kamer en een premier van een andere partij. Is vroeger vaker gebeurd. 

Of ze waren van mening dat Rutte tijdens de coranacrisis weg sturen net een stap te ver zou zijn.

Het zou wel een mooi signaal naar de burgers zijn geweest als de motie van wantrouwen was aangenomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Feitelijk hebben de meeste kiezers gekozen op herrineringen van 1 jaar en de drie jaar ervoor zijn ze totaal vergeten.

Mensen die aan dementie leiden horen niet in de politiek!

Tsja....

We vergeten allemaal wel eens wat, zo schijnt het...

• Like 1
  • Haha 1
  • Verward 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
6 uur geleden zei RobNiat:

Tsja....

Och Rob zitten er taalvoutjes in? helaas ik ben geen minister president met een universitaire oplijding met een zeer selectief geheugen. 

Die man moet gewoon oprotten! samen met zijn medeleugenaars. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Ik vind Omtzigt als minister overigens geen slecht idee van Rutte.

Ik vindt Omtzigt als Minister President ipv Rutte geen slechte vervanger (ook al is het CDA niet mijn gekozen partij)
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Kan maar zo dat ze proberen een kabinet met de VVD te vormen, maar zonder premier van de VVD. Rutte in de kamer en een premier van een andere partij. Is vroeger vaker gebeurd. 

Of ze waren van mening dat Rutte tijdens de coranacrisis weg sturen net een stap te ver zou zijn.

Het zou wel een mooi signaal naar de burgers zijn geweest als de motie van wantrouwen was aangenomen.

Niet alleen een mooi signaal, het zou ook laten zien dat ook ministers op hun fouten afgerekend worden net als in de burger maatschappij.
Nu zag je weer dat het CDA en D66, de 2 partijen die graag willen gaan mee regeren de VVD in het zadel gehouden hebben.
Vooral van de CDA onbegrijpelijk omdat Omtzigt notabele een CDAer is, en Hoekstra heeft zijn eigen man laten vallen, schande.....
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Nieuws in plaatjes !!!

Voer die politieke discussie svp in een ander topic.
Het lijkt wel of elk topic tegenwoordig moet uitmonden in een politieke onenigheid.

Bepaalde personen hier doen niet anders dan in elk topic hun politieke ideeën roeptoeteren als de enige waarheid

—- nulli cedo —-

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Inderdaad Dolf, sorry ik ben dit begonnen.....
Willen de Armins dit in een eigen topic overzetten.
Mijn inziens is dit toch wel een eigens topic waard, gezien de reacties die trouwens netjes verlopen

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
1 uur geleden zei sprinter 516:

Ik vindt Omtzigt als Minister President ipv Rutte geen slechte vervanger (ook al is het CDA niet mijn gekozen partij)

Ja die man heeft ook wat goeds gedaan.
Maar wil hij ook minister president worden? 

Ik bedoel.... ik zou niet aan het roer van Simon Loos bv staan.:nee:

:D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
9 minuten geleden zei lientje:

Ja die man heeft ook wat goeds gedaan.
Maar wil hij ook minister president worden? 

Ik bedoel.... ik zou niet aan het roer van Simon Loos bv staan.:nee:

:D

Tja, of hij een goede minister president zal zijn, weet je nooit van te voren.

Ook Mark Rutte is ooit als nieuweling begonnen, en de tijd zal het leren.

Om eerlijk te zijn, heeft hij het niet eens zo slecht gedaan in al die jaren, denk ik, en dus zal Pieter Omtzigt het ook wel ver kunnen schoppen.Hij oogt in ieder geval veel eerlijker als Mark Rutte.

En ja, ik weet ook wel dat een regeerder het nooit goed kan doen voor iedereen (zo realistisch ben ik echt wel), maar een week lang blijven liegen, terwijl van begin f aan al zeker was dat het van Mark af kwam (kon niet anders), en dat dan Jorritsma en Olongen vol blijven houden om Mark te willens en wetens te blijven steunen, maakt je als regeriringsleider ongeschikt om een land te besturen. 

Vergeet niet dat het niet zijn enige geheugen verlies puntje in de afgelopen 10 jaar was he, keer op keer is Mark er mee weg gekomen, en dat moet een keer klaar zijn.

En het is een pure arrogantie van Mark als hij vindt dat hij "gewoon" weer 4 jaar verder mag gaan als MP.

Het had hem echt gesierd als hij zijn verantwoording had genomen en had opgestapt, wat hij trouwens al had moeten doen tijdens de toeslag affairre, maar ook toen deed hij net of zijn neus bloedde, en liet Wiebes vallen om zelf aan te kunnen blijven als demissionair minister, met de hoop weer verkozen te worden.

Deze man gaat over lijken om aan de macht te kunnen blijven, en wordt nog steeds bijgestaan door CDA en D66......

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
11 uur geleden zei RobNiat:

Tsja....

Maar sommigen zijn wel heel selectief hierin Rob........ (Alles om maar weer aan de macht te blijven)

Link naar bericht
Deel via andere websites