Forumlid andremast 10025 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 Hier schrijf je wel dat het om mijn of jouw familie gaat. bij wijze van spreken albert,denk ik zomaar 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid iveco 35c17 2383 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 11 minuten geleden zei andremast: 19 minuten geleden zei iveco 35c17: Hier schrijf je wel dat het om mijn of jouw familie gaat. bij wijze van spreken albert,denk ik zomaar Hoop het, want dan zitten we wel op dezelfde lijn Andre. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid ELZEN106 982 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 2 uur geleden zei europeaan: Het enige wat ik hier gelezen heb( van road train dacht ik) dat de politie een feest in Volendam heeft stilgelegd. Dat t hier Marokkanen betrof lees ik nergens. Heb je daar een link van?? https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3271504/eigenaresse-zaal-trouwfeest-met-180-bezoekers-spreekt-lezing-politie-tegen-vanmiddag-weer-feest 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid europeaan 13071 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 2 minuten geleden zei ELZEN106: https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3271504/eigenaresse-zaal-trouwfeest-met-180-bezoekers-spreekt-lezing-politie-tegen-vanmiddag-weer-feest Mooi dan,maar deze link is niet in dit topic geplaatst ,waarin ik nu zit te lezen en reageer op de posting van Sprinter. Ik geloof jou,Pierre ,Sprinter en Omroep Brabant op je blauwe ogen ,maar ik ga niet een heel forum doorlezen of TV programma's terugkijken. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid matthieu 2868 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 55 minuten geleden zei iveco 35c17: Het is zondag Matthieu. Wel eens de berichten van het rivm over de weekenden bij gehouden? Ja je weet toch niet meer welke flauwekul je moet geloven. 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid matthieu 2868 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 45 minuten geleden zei roadtrain: randde.....len Wat is dit kou weer voor flauwekul? Of is dit het nieuwe politiek correct? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid road train 9326 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 59 minuten geleden zei iveco 35c17: Het is zondag Matthieu. Wel eens de berichten van het rivm over de weekenden bij gehouden? Die zijn er niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid europeaan 13071 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 3 minuten geleden zei matthieu: Of is dit het nieuwe politiek correct? Dat zal het zijn Matthieu,je zou eigenlijk randdebielen moeten lezen dacht ik,maar dat zou je wel weer eens een reprimade van discriminatie of respectloos op kunnen leveren. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid matthieu 2868 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 3 minuten geleden zei europeaan: Dat zal het zijn Matthieu,je zou eigenlijk randdebielen moeten lezen dacht ik,maar dat zou je wel weer eens een reprimade van discriminatie of respectloos op kunnen leveren. Nee man, natuurlijk niet. Gewoon het beestje bij de naam noemen. Duidelijk en correct👍 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid andremast 10025 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 Ja je weet toch niet meer welke flauwekul je moet geloven.Dat is het probleem denk ik,je krijgt van alle kanten informatie(allerlei grafieken en dergelijke)wat moet je dan aanhouden???? 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid zoetwatermatroos 1230 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 precies zeker als je buiten de normale media zoekt. https://www.wyniasweek.nl/covid-19-is-bijna-net-zo-niet-erg-als-klimaatverandering/ 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Dokus 4871 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 Oké mensenVerder afgeven op elkaar mag in het afzeik topic, dan kunnen we hier weer verder over de Corona app--- jullie cedo --- 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid syme65 2126 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 Oké mensenVerder afgeven op elkaar mag in het afzeik topic, dan kunnen we hier weer verder over de Corona app--- jullie cedo ---Klop dokus ....Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid road train 9326 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 24 minuten geleden zei sprinter 516: A, ik ben daar maar gewoon admin, niet meer of minder, en het zeker mijn forum niet hoor, die eer is voor anderen. En B, ik hou het hier zeker weten langer vol dan jij zegt. Ik schrijf niemand de wet voor hier, maar probeer iedereen aan zijn verstand te brengen dat het op een andere manier veel leuker hier kan zijn. Zoals ik lees sta jij daar niet voor open, dat kan. Ik heb het geprobeerd, niet geschoten is altijd mis toch? Hopelijk komen we elkaar onderweg nog eens tegen bij mijn werkgever of zo, zul je zien dat ik eigenlijk best een aardige gast ben, net zoals jij dat zult zijn. Wie weet krijgen we nog wel wederzijds respect voor elkaar Ja dat is allemaal heel mooi,cor ken jou heb je al paar x gezien. En jouw werkgever laat maar.maardat is mijn mening ga ik niet aan beginnen.maarwe dwalen af.eigenlijk wil je dat het forum hier net zo werkt als bij jou. Nou dat is niet zo,( gelukkig) ga het niet nog een x uitleggen en de admins hier staan ook wel hun mannetje alst dr over gaat 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid sprinter 516 352 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 Jammer dat je niet open staat voor een eerlijk gesprek onderling Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid roadtrain 7816 Geplaatst 11 oktober 2020 Auteur Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 26 minuten geleden zei Dokus: Oké mensen Verder afgeven op elkaar mag in het afzeik topic, dan kunnen we hier weer verder over de Corona app--- jullie cedo --- 18 minuten geleden zei road train: Ja dat is allemaal heel mooi,cor ken jou heb je al paar x gezien. En jouw werkgever laat maar.maardat is mijn mening ga ik niet aan beginnen.maarwe dwalen af.eigenlijk wil je dat het forum hier net zo werkt als bij jou. Nou dat is niet zo,( gelukkig) ga het niet nog een x uitleggen en de admins hier staan ook wel hun mannetje alst dr over gaat Dussss Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid andremast 10025 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 Misschien word de corrona/app wel verplicht vanaf dinsdag na de persconferentie 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid syme65 2126 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 Daar ben ik bang voor Andre....Hoewel ze zeggen dat de meldingen iets naar beneden zijn gegaan....Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid iveco 35c17 2383 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 2 minuten geleden zei syme65: Daar ben ik bang voor Andre.... Hoewel ze zeggen dat de meldingen iets naar beneden zijn gegaan.... Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Dat zijn meldingen op zondag Syme, Die meldingen komen er dinsdag/ woensdag weer keihard bij. Zo heeft het al die tijd nog gewerkt met dat fijne RIVM Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Administrators Marotrans 10306 Geplaatst 11 oktober 2020 Administrators Share Geplaatst 11 oktober 2020 5 uur geleden zei europeaan: Omdat de corona zo nadrukkelijk aanwezig is en je je er moeilijk tegen kunt beschermen is het zo nadrukkelijk aanwezig ,en zullen "overige ziekten"op de achtergrond gedrongen worden. Hoe lullig dat ook is als je er mee te maken krijgt. Nou ben ik nooit zo bewust bezig met ziekten etc., maar hoe zat dat dan met de Spaanse griep? En de Mexicaanse? Ook behoorlijke sterfte- aantallen, iedereen sprak er over en was er min of meer bang voor maar verder? Zover ik mij herinner geen draconische maatregelen zoals nu... Maar ook pandemieën... Toen waren er ook minder socials... en geen app's waar mensen zich min of meer afhankelijk van willen maken... Het gezonde Hollandse boerenverstand lijkt verdwenen helaas. 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid syme65 2126 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 Dat zijn meldingen op zondag Syme, Die meldingen komen er dinsdag/ woensdag weer keihard bij. Zo heeft het al die tijd nog gewerkt met dat fijne RIVMLaten we hopen dat het naar beneden gaat. Hoe meer maatregelen hoe meer we straks gaan betalen aan het herstel Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk 4 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid europeaan 13071 Geplaatst 11 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 11 oktober 2020 1 minuut geleden zei Marotrans: Nou ben ik nooit zo bewust bezig met ziekten etc., maar hoe zat dat dan met de Spaanse griep? En de Mexicaanse? Ook behoorlijke sterfte- aantallen, iedereen sprak er over en was er min of meer bang voor maar verder? Zover ik mij herinner geen draconische maatregelen zoals nu... Maar ook pandemieën... IK denk dat ook de opkomst van het internet en de sociale media hier mee te maken hebben. Je krijgt a la minuut up to dat informatie en kunt onmiddelijk je mening( terecht of onterecht) vormen Als er vroeger ergens een pandemie was ,was die dikwijls al lang over voor wij er weet van kregen. 4 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Da Raymzter 556 Geplaatst 12 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 12 oktober 2020 15 uur geleden zei andremast: Misschien word de corrona/app wel verplicht vanaf dinsdag na de persconferentie Ik mag hopen van niet. Ik heb geen zin om gevolgd te worden. 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid roadtrain 7816 Geplaatst 12 oktober 2020 Auteur Forumlid Share Geplaatst 12 oktober 2020 16 uur geleden zei andremast: Misschien word de corrona/app wel verplicht vanaf dinsdag na de persconferentie Denk dat dat in de praktijk niet waar te maken is...... mondkapjes eerder denk ik. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Vledder 3105 Geplaatst 12 oktober 2020 Forumlid Share Geplaatst 12 oktober 2020 16 uur geleden zei Marotrans: Nou ben ik nooit zo bewust bezig met ziekten etc., maar hoe zat dat dan met de Spaanse griep? En de Mexicaanse? Ook behoorlijke sterfte- aantallen, iedereen sprak er over en was er min of meer bang voor maar verder? Zover ik mij herinner geen draconische maatregelen zoals nu... Maar ook pandemieën... Toen waren er ook minder socials... en geen app's waar mensen zich min of meer afhankelijk van willen maken... Het gezonde Hollandse boerenverstand lijkt verdwenen helaas. dat jij je niks van de Spaanse Griep kunt herinneren verbaast mij niet. Die was namelijk in 1918-1919. Door de terugkerende soldaten uit de eerste wereldoorlog verspreidde het virus zich snel. Het totale dodenaantal wordt tussen de 20-40 miljoen geschat volgens Wikipedia. De Mexicaanse griep is denk ik slecht te vergelijken met de huidige pandemie. Volgens Wikipedia waren er wereldwijd 17,483 bevestigde overlijdensgevallen. 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts