Spring naar bijdragen

Recommended Posts

• Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

IK denk dat ook de opkomst van het internet en de sociale media hier mee te maken hebben. Je krijgt a la minuut up to dat informatie en kunt onmiddelijk je mening( terecht of onterecht) vormen

Daar heb je gelijk in, maar ik kan net als jij in mijn dagelijkse werk met iemand in aanraking komen die mij besmet. Dat ik dan ziek word zit er dik in.  Maar ik ga geen verstoppertje of paniek voetba

Laten we hopen dat het naar beneden gaat. Hoe meer maatregelen hoe meer we straks gaan betalen aan het herstel Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

• Forumlid
11 minuten geleden zei andremast:
19 minuten geleden zei iveco 35c17:
Hier schrijf je wel dat het om mijn of jouw familie gaat.

bij wijze van spreken albert,denk ik zomaar

Hoop het, want dan zitten we wel op dezelfde lijn Andre.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 uur geleden zei europeaan:

Het enige wat ik hier gelezen heb( van road train dacht ik) dat de politie een feest in Volendam heeft stilgelegd.

Dat t hier Marokkanen betrof lees ik nergens.

Heb je daar een link van??

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3271504/eigenaresse-zaal-trouwfeest-met-180-bezoekers-spreekt-lezing-politie-tegen-vanmiddag-weer-feest

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 minuten geleden zei ELZEN106:

Mooi dan,maar deze link is  niet in dit topic geplaatst ,waarin ik nu zit te lezen en reageer op de posting van Sprinter.

Ik geloof jou,Pierre ,Sprinter en Omroep Brabant op je blauwe ogen ,maar ik ga niet een heel forum doorlezen of TV programma's terugkijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
55 minuten geleden zei iveco 35c17:

Het is zondag Matthieu. Wel eens de berichten van het rivm over de weekenden bij gehouden?

Ja je weet toch niet meer welke flauwekul je moet geloven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
3 minuten geleden zei matthieu:

Of is dit het nieuwe politiek correct?

Dat zal het zijn Matthieu,je zou eigenlijk randdebielen moeten lezen dacht ik,maar dat zou je wel weer eens een reprimade van discriminatie of respectloos op kunnen leveren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
3 minuten geleden zei europeaan:

Dat zal het zijn Matthieu,je zou eigenlijk randdebielen moeten lezen dacht ik,maar dat zou je wel weer eens een reprimade van discriminatie of respectloos op kunnen leveren.

Nee man, natuurlijk niet. Gewoon het beestje bij de naam noemen. Duidelijk en correct👍

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Ja je weet toch niet meer welke flauwekul je moet geloven.
Dat is het probleem denk ik,je krijgt van alle kanten informatie(allerlei grafieken en dergelijke)wat moet je dan aanhouden????
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Oké mensen
Verder afgeven op elkaar mag in het afzeik topic, dan kunnen we hier weer verder over de Corona app

--- jullie cedo ---

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Oké mensen
Verder afgeven op elkaar mag in het afzeik topic, dan kunnen we hier weer verder over de Corona app

--- jullie cedo ---

Klop dokus ....

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
24 minuten geleden zei sprinter 516:

A, ik ben daar maar gewoon admin, niet meer of minder, en het zeker mijn forum niet hoor, die eer is voor anderen.
En B, ik hou het hier zeker weten langer vol dan jij zegt.
Ik schrijf niemand de wet voor hier, maar probeer iedereen aan zijn verstand te brengen dat het op een andere manier veel leuker hier kan zijn.
Zoals ik lees sta jij daar niet voor open, dat kan.
Ik heb het geprobeerd, niet geschoten is altijd mis toch?
Hopelijk komen we elkaar onderweg nog eens tegen bij mijn werkgever of zo, zul je zien dat ik eigenlijk best een aardige gast ben, net zoals jij dat zult zijn.
Wie weet krijgen we nog wel wederzijds respect voor elkaar

Ja dat is allemaal heel mooi,cor ken jou heb je al paar x gezien. En jouw werkgever laat maar.maardat is mijn mening ga ik niet aan beginnen.maarwe dwalen af.eigenlijk wil je dat het forum hier net zo werkt als bij jou. Nou dat is niet zo,( gelukkig) ga het niet nog een x uitleggen  en de admins hier staan ook wel hun mannetje alst dr over gaat 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
26 minuten geleden zei Dokus:

Oké mensen

emoji40.png--- jullie cedo ---emoji40.png

18 minuten geleden zei road train:

Ja dat is allemaal heel mooi,cor ken jou heb je al paar x gezien. En jouw werkgever laat maar.maardat is mijn mening ga ik niet aan beginnen.maarwe dwalen af.eigenlijk wil je dat het forum hier net zo werkt als bij jou. Nou dat is niet zo,( gelukkig) ga het niet nog een x uitleggen  en de admins hier staan ook wel hun mannetje alst dr over gaat 

Dussss

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 minuten geleden zei syme65:

Daar ben ik bang voor Andre....
Hoewel ze zeggen dat de meldingen iets naar beneden zijn gegaan....

Dat zijn meldingen op zondag Syme, Die meldingen komen er dinsdag/ woensdag weer keihard bij. Zo heeft het al die tijd nog gewerkt met dat fijne RIVM

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Administrators
5 uur geleden zei europeaan:

Omdat de corona zo nadrukkelijk aanwezig is en je je er moeilijk tegen kunt beschermen is het zo nadrukkelijk aanwezig ,en zullen "overige ziekten"op de achtergrond gedrongen worden.

Hoe lullig dat ook is als je er mee te maken krijgt.

Nou ben ik nooit zo bewust bezig met ziekten etc., maar hoe zat dat dan met de Spaanse griep? En de Mexicaanse? Ook behoorlijke sterfte- aantallen, iedereen sprak er over en was er min of meer bang voor maar verder? Zover ik mij herinner geen draconische maatregelen zoals nu...  Maar ook pandemieën...

Toen waren er ook minder socials... en geen app's waar mensen zich min of meer afhankelijk van willen maken... Het gezonde Hollandse boerenverstand lijkt verdwenen helaas.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Dat zijn meldingen op zondag Syme, Die meldingen komen er dinsdag/ woensdag weer keihard bij. Zo heeft het al die tijd nog gewerkt met dat fijne RIVM
Laten we hopen dat het naar beneden gaat.
Hoe meer maatregelen hoe meer we straks gaan betalen aan het herstel

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
1 minuut geleden zei Marotrans:

Nou ben ik nooit zo bewust bezig met ziekten etc., maar hoe zat dat dan met de Spaanse griep? En de Mexicaanse? Ook behoorlijke sterfte- aantallen, iedereen sprak er over en was er min of meer bang voor maar verder? Zover ik mij herinner geen draconische maatregelen zoals nu...  Maar ook pandemieën...

IK denk dat ook de opkomst van het internet en de sociale media hier mee te maken hebben.

Je krijgt a la minuut up to dat informatie en kunt onmiddelijk je mening( terecht of onterecht) vormen

Als er vroeger ergens een pandemie was ,was die dikwijls al lang over voor wij er weet van kregen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
16 uur geleden zei andremast:

Misschien word de corrona/app wel verplicht vanaf dinsdag na de persconferentie

Denk dat dat in de praktijk niet waar te maken is......

mondkapjes eerder denk ik. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
16 uur geleden zei Marotrans:

Toen waren er ook minder socials... en geen app's waar mensen zich min of meer afhankelijk van willen maken... Het gezonde Hollandse boerenverstand lijkt verdwenen helaas.

dat jij je niks van de Spaanse Griep kunt herinneren verbaast mij niet. Die was namelijk in 1918-1919. Door de terugkerende soldaten uit de eerste wereldoorlog verspreidde het virus zich snel. Het totale dodenaantal wordt tussen de 20-40 miljoen geschat volgens Wikipedia.

De Mexicaanse griep is denk ik slecht te vergelijken met de huidige pandemie. Volgens Wikipedia waren er wereldwijd 17,483 bevestigde overlijdensgevallen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites