[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nieuwe ronde, nieuwe kansen


Freddy

Recommended Posts

  • Administrators

Allereerst wil ik Roel (SPL) en zijn team bedanken voor de inzet om het forum on air te houden.
Als nieuwe eigenaar van dit mooie forum gaan we mede met de admins eens kijken wat er nodig is om het leesbaar/leefbaar te houden.

Nee, we gaan niet mensen direct op hun uitspraken of meningen verwijderen en nee we gaan ook niet personen verwijderen omdat men vind dat ze te ver gaan in hun ogen. Ze worden pas verwijdert als ze te ver gaan in onze ogen. Wel kan men admins op de hoogte brengen van een bericht aan de hand van de rapportage knop. Dan wordt er naar gekeken en geen feedback gegeven wat er mee is of wordt gedaan.

Of dat men ongezouten meent te moeten reageren gewoon omdat het kan. Probeer eens met elkaar inhoudelijk over het chauffeurswerk te kletsen en als men het niet eens is met je mening en je vind dat ie te negatief is, ga gewoon een ander topic lezen.

 

Verder heb ik geen enkele boodschap aan leden die het met beslissingen van mij of van de admins oneens zijn.

Zo, dat was het negatieve en nu over naar het positieve.
Het forum is opengesteld (voor zover dat al niet het geval was) voor iedereen, dus ook gasten kunnen lezen wat er getypt is.
Het forum willen we toch weer wat meer naar het chauffeurswerk stuwen in plaats van dat men lid X een lid vindt.

Verder nog ideeen ? laat maar horen.

Vooreerst vind ik eigenaar een prima naam, misschien later nog eens veranderen in wat anders (boeman ofzo).

 

  • Like 16
  • Thanks 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vers van de pers, dit bericht staat er pas 9 minuten op😁

Allereerst bedankt dat je dit forum in de lucht wil houden Eigenaar. Er werd de afgelopen dagen best veel hier gekeken zag ik in de statistieken, dus er is best wel behoefte aan dit forum.

Verder wens ik je veel wijsheid en geduld.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei RobNiat:

Goed te zien dat iemand weer nieuw leven in dit forum geblazen heeft. Dat doet mij deugd. Een frisse wind was gewenst ook want na ‘Shompie gate’ zijn de verhoudingen wat verkeerd gaan liggen. Hopelijk kunnen we die ellende nu voorgoed achter ons laten. 
 

Persoonlijk prefereer ik trouwens ‘eigenaar’ of desnoods ‘boeman’ boven ‘Smurf’. Buiten dat die benaming wat infantiel aandoet is er wat mij betreft nog altijd maar één Grote Smurf en dat is  Freddy die dit forum (mede) opgericht heeft. 
 

Laten we die blauwe muts verbranden en ‘eigenaar’ een stevige schipperspet geven om dit schip op koers te houden. 

Of een integraal helm 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei andremast:

Snode plannen hansemoji23.pngemoji23.png

Absoluut niet Andre maarrrr, beter mee verlegen als om verlegen  😎 toch?

Ben het met Rob eens, mooi dat er weer?? iemand opstaat!

 

Weet niet helemaal waarom omdat ik nogal in de leesstand ben de laatste tijd.

 

Eigenaar; succes.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
21 uur geleden zei eigenaar:


Als nieuwe eigenaar van dit mooie forum gaan we mede met de admins eens kijken wat er nodig is om het leesbaar/leefbaar te houden.
 

 

Ook bedankt hiervoor.

Echter hoop ik één ding; als er nog eens een man of 5 a 6 zitten te kwallen zet die dan(na de nodige waarschuwingen) een paar weken op zwart scherm.

En niet de andere 14500( dacht ik) geregistreerde leden als een donderslag bij heldere hemel "forumloos" te maken.

 

Uiteraard hoeven we elkaar niet naar de bek te praten,maar er mag best wat "reuring "op t forum zijn,toch? onniedan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

allereerst, fijn dat we er weer zijn!

 

toch blij dat er iemand is die dit forum wilt behouden...

maar aan de andere kant , waarom anoniem? 
waarom aanspreken met eigenaar.
 

maak je gewoon bekend, voor mijn gevoel maakt de eigenaar zich niet bekend zodat degene gewoon mee kan tikken op t forum, prima , maar de moderators schrijven toch ook gewoon mee op t forum en daarvan is het ook gewoon bekend wie het zijn?

nogmaals CHAPPEAU (schrijf je dat zo?) dat het forum gewoon weer toegankelijk is.
maar ik hoop ook dat de regels wat strenger worden en dat er sneller ingegrepen wordt!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

25 minuten geleden zei Botser:

maak je gewoon bekend, voor mijn gevoel maakt de eigenaar zich niet bekend zodat degene gewoon mee kan tikken op t forum, prima , maar de moderators schrijven toch ook gewoon mee op t forum en daarvan is het ook gewoon bekend wie het zijn?

Nee hoor Grietje daar ben ik het niet mee eens. Laat de eigenaar maar mooi onbekend en onschendbaar zijn en met 2 verschillende petten op schrijven.  

Mooi dat het forum in ieder geval weer een kans heeft gekregen. :ok:

Kan ook niemand hem/haar bedreigen want we leven in een rare wereld tegenwoordig als ik dat steeds vaker hoor.

Ik neem aan dat de moderators wel weten wie het is en dat voor zich houden.

 

13 uur geleden zei europeaan:

Echter hoop ik één ding; als er nog eens een man of 5 a 6 zitten te kwallen zet die dan(na de nodige waarschuwingen) een paar weken op zwart scherm.

En niet de andere 14500( dacht ik) geregistreerde leden als een donderslag bij heldere hemel "forumloos" te maken.

 

Uiteraard hoeven we elkaar niet naar de bek te praten,maar er mag best wat "reuring "op t forum zijn,toch? onniedan?

 

Mee eens, maar ieder heeft een eigen mening en laten we een ander zijn/haar mening respecteren.

Een discussie is nooit verkeerd, maar laten we geen aub groepjes gaan vormen.

 

14 uur geleden zei fleur:

Weet niet helemaal waarom omdat ik nogal in de leesstand ben de laatste tijd.

Dat is jammer Fleur, want met alleen lezers hou je een forum niet levend en komt het op een klein groepje schrijvers (/zeikers 😇) neer.

Dit is niet alleen maar ten goede voor een forum.

  • Like 5
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Fijn dat iemand de handschoen overgenomen heeft. :ok:

 

Ik stond op het punt om een mail te sturen. Ik had het idee: vraag 15 euro aan het groepje, actieve, reagerende leden en geef daar de postrechten voor terug de komende 6 maanden. Is er ook gelijk iets gedaan aan de hostingskosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ger je doet het ook zelf he :stom:
Wees positief en sta eens open voor andere meningen.
Informatie over/vanuit de vakbond, in mijn ogen tenminste, een aanvulling op dit forum.

Maar je zou als (ex(bestuurs)) lid van de vakbond ook kunnen lezen hoe anderen tegen bepaalde standpunten aan kijken.

 

 

 

  • Like 2
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is jammer Fleur, want met alleen lezers hou je een forum niet levend en komt het op een klein groepje schrijvers (/zeikers 😇) neer.

Dit is niet alleen maar ten goede voor een forum.

 

 

Ben benieuwd hoe lang het deze keer goed gaat 😉

 

 

 

@ Lientje, tussen een forum 'levend(ig)' houden en posts op een manier typen waarvan je zelf weet dat het weer op heibel uitdraait zit m.i. nogal een verschil in.

Ziedaar de reden om in de leesstand te gaan/blijven.

 

@Ger, 'succes' is ook een post..........een hele positieve!

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden