[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Van Straalen De Vries neemt Otten Transport uit Hoogeveen over


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid
8 minuten geleden zei syme65:

terwijl ze denk ongeveer 10 jaar of langer bijna failliet gingen
 

Ze waren failliet 

Iedergeval van stralen (stralin, met van der linden)

Maar toen stapte de Vries er financieel bij in, en sindsdien groeit het.

Doet  de Vries het goed dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ze waren failliet 
Iedergeval van stralen (stralin, met van der linden)
Maar toen stapte de Vries er financieel bij in, en sindsdien groeit het.
Doet  de Vries het goed dus
Idd .....dan moet die De Vries toch een aardig gevulde portemonnee hebben gehad...of heeft het nog steeds.
Maar dat ze de laaste tijd zoveel bedrijven overnemen vind ik wel verbaaswekkend....zeker als je hoort dat de marges niet zo denderend zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Van Straalen en de Vries heeft 4 weken geleden ook TLS Logistics met locaties in Vaassen en Drachten overgenomen.

 

Gaan erg hard dus.

 

Bron: Transport Online

Kijk ...dit bedoel ik.

Ze hebben zo de laatste jaren best wel wat bedrijven overgenomen....en ik denk niet dat die bedrijven voor een appel en een ei verkocht worden.

Daarom vind ik het best wel opmerkelijk.

Maar laat duidelijk zijn dat ik het prima vind ze het doen hoor ....dan behouden de mensen hun werk

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Schaalvergroting is in elke tak van sport een key-word momenteel.

Niet alleen in het transport, in de veehouderij is dit bijvoorbeeld al decenia lang gaande.

En zo zijn er nog legio voorbeelden te bedenken en benoemen.

 

VSDV is in de transportwereld niet de enige, zo zijn er nog wel enkele spelers op overnamenpad (in binnen en buitenland ;) )

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En wat denk je van mijn werkgever in de auto branche????

De Van Mossel automotive groep is op dit moment (door diverse overnames) de grootste in de Benelux met dik 4400 werknemers en vertegenwoordigd al 34 verschillende merken en sinds kort ook Mercedes-Benz trucks in de regio groot-Rotterdam (overname van Rogam en Hogenbirk)

En antiek in al 4 landen (Nederland, België, Luxemburg en Duitsland)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
15 minuten geleden zei schoenenreus:

Begreep wel dat Transport Online eerder met de bericht geving was dan dat Otten het personeel had verwittigd

 

Dan zal het persbericht van deze overname eerder vrijgegeven zijn dan het personeel geïnformeerd is.

Onverstandige zet lijkt mij , een overname zorgt vaak al voor genoeg onrust onder het personeel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 minuten geleden zei road train:

Jouw werkgever doet dat ook niet alleen toch,:nee:

Nee van deze werkgever heeft al eens een pagina groot verhaal in een landelijke krant gestaan,en dat verhaal ging duidelijk over hoe Erik het gefinianeerd heeft of had iets met groene vingers of zo,en wat vreemde paarden vriendjes ?

Alles voor wat het waard is he,want de krant weet ook niet alles,wel een mooi bedrijf.

 

En wat betreft VSDV hard lopers zijn dood lopers,let maar op !! En organisatorisch krijg je met de beste wil ter wereld dit niet rond 3 of 4 overnames ik z,on korte periode krijg je gewoon niet georganiseerd !

 

We gaan het zien het aankomende jaar 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

2 uur geleden zei schoenenreus:

Begreep wel dat Transport Online eerder met de bericht geving was dan dat Otten het personeel had verwittigd

 

 

Volgens het persbericht van vrijdagmorgen zou het personeel donderdagavond geinformeerd zijn. Maar misschien is dat niet gelukt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
14 uur geleden zei road train:

Waarom moet dat alle x zo kort dag 

Wellicht zijn er wat schimmige afspraken gemaakt?

Of wisten ze van te voren dat het personeel moeilijk zou kunnen gaan doen?

 

Maar het kan ook te maken hebben met (af)lopende contracten van/met klanten die duidelijkheid wilden hebben.

Verlengen/opzeggen van contracten.

Betalingen die uitgevoerd moeten worden.

 

Maar ik denk dat onder andere een EJD of HIT als ondernemer zijnde dit beter kunnen beantwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden