[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Nieuwe gsm.


matthieu

Vraag

  • Forumlid

Heeft er iemand ervaring met een LG Velvet 5G? Ik krijg nu van de zaak een S10+ en zoek voor mezelf ook een ander toestel. En dat gezeik van die Samsung assistent ben ik ook meer dan zat!

Of een ander betaalbaar alternatief, ook goed. Ik heb niet veel eisen, maar wil wel graag voetbal zonder haperen kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
8 uur geleden zei matthieu:

Samsung assistent ben ik ook meer dan zat!

 

Ik ben van plan om maar weer terug te gaan naar een iphone.

Gewoon duidelijk en simpel maar mij eigenlijk te duur.
Maar al die moderne fratsen en die vele mogelijkheden van Samsung, wat ik toch niet gebruik, ook niets voor mij.

Oke, wat is duur eigenlijk. Als gezinsmanager heb je er gewoon een nodig.

 

Een een dagje ouderwets werken zonder mobiel geeft ook problemen had ik laatst al in de gaten.

Iets met niet bereikbaar zijn 😂 🙈

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei lientje:

 

zonder mobiel geeft ook problemen had ik laatst al in de gaten.

Iets met niet bereikbaar zijn 😂 🙈

IK ging deze week mijn kleinzoon(13) ophalen om naar de orhodontist te gaan,toen hij wat bleef plakken met zijn telefoon

( hij en zijn telefoon zijn onafscheidelijk)

Toen ik m zei dat hij dat pleuris ding best thuis kon laten omdat hij daar toch alleen zijn bek open moest houden en niet kon praten antwoordde hij heel wijs: Opa,een telefoon is een basisbehoefte.

Dan ben je ,als opa ,uitgelult.

  • Like 4
  • Haha 8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
13 uur geleden zei matthieu:

Heeft er iemand ervaring met een LG Velvet 5G

 

Niet met dit specifieke toestel, wél met LG. (privé). Al een jaar of 6, de LG G2 mini. Is nu wel aan het einde van het latijn.. accu, USB poort een beetje uitgelubberd.. en tijdje terug het scherm kapot (kan de LG niks aan doen natuurlijk).

 

Wat ik bij deze LG nooit gekund heb, is applicaties op de SD kaart zetten ipv in het telefoongeheugen te zetten. De optie daarvoor wordt wel getoond bij de App's.. maar nooit kunnen selecteren. Een nadeel, wat mij betreft, want telefoongeheugen loopt snel vol, vind ik.

 

Verders zal ik niet weer een telefoon kopen dat toetsen aan de achterkant heeft (volume en snelkeuze voor de camera). Gevolg is dat de telefoon veel foto's van broekzakken of telefoonhoesjes heeft gemaakt..:stom:. (onbedoeld die toetsen indrukken). Kan je dan weer verwijderen, want kost geheugen.

 

Verders is de telefoon nooit vastgelopen ofzo. Pluspunt, wat mij betreft.

Camera en video ging altijd wel goed, al heb ik geen groot scherm.

 

Succes d'r mee, maar heb je 5G écht nodig? In het buitenland toch nog niet al te veel aanwezig, d8 ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
21 uur geleden zei matthieu:

Heeft er iemand ervaring met een LG Velvet 5G? Ik krijg nu van de zaak een S10+ en zoek voor mezelf ook een ander toestel. En dat gezeik van die Samsung assistent ben ik ook meer dan zat!

Of een ander betaalbaar alternatief, ook goed. Ik heb niet veel eisen, maar wil wel graag voetbal zonder haperen kijken. 

Mag je geen voetbal kijken op je werk telefoon?

Ik rij ook Mercedes en ben onlangs overgestapt op een iPhone, ik kwam er na een jaar achter dat mijn radio Apple carplay ondersteunt. Zo gauw je de kabel in de telefoon steekt kun je bepaalde apps via de radio bedienen.

Handig voor het luisteren van podcast en Nederlandse radio luisteren via een app. WhatsApp berichten worden voorgelezen.

IPhone se 2020 is nog redelijk betaalbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Eerlijk gezegd staan er erg veel (29!) werkgerelateerde apps op de gsm. Ook staan er nog eens 33 van mijzelf op en dat bij elkaar zorgt af en toe voor storingen.

Voetbal mag ik op zich wel kijken maar ik dacht ik maar 5gb pm. Daar ga ik sowieso altijd overheen maar hoor ze nooit. Ik zorg dat ik zoveel mogelijk op Wi-Fi zit. Een wedstrijd is al n goeie 1,5gb!

Ik betaal bij kpn straks €25 en dan heb ik in Nederland alles onbeperkt en in Europa 35gb. Nou, dat moet wel genoeg zijn.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
3 uur geleden zei matthieu:

 

Ik betaal bij kpn straks €25 en dan heb ik in Nederland alles onbeperkt en in Europa 35gb. Nou, dat moet wel genoeg zijn.

 

 

Hoi Matthieu,

 

Zou jij mij kunnen vertellen welk contract jij hebt bij KPN ? Ik kom niet verder dan 20 GB in het buitenland bij KPN,en bij KPN unlimited kom ik volgens de kpn niet verder dan 22 GB in het buitenland.

 

Groet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
5 uur geleden zei 1934:

 

Hoi Matthieu,

 

Zou jij mij kunnen vertellen welk contract jij hebt bij KPN ? Ik kom niet verder dan 20 GB in het buitenland bij KPN,en bij KPN unlimited kom ik volgens de kpn niet verder dan 22 GB in het buitenland.

 

Groet 

Voila heren.

Screenshot_20201108-093516_Chrome.jpg

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
15 uur geleden zei matthieu:

Ik betaal bij kpn straks €25 en dan heb ik in Nederland alles onbeperkt en in Europa 35gb.

 

Dat is voor 5G en geen actietarief voor de eerste maanden?

 

Dat lijkt mij een koopje. Ik zit al jaren bij KPN en betaal 5 euro meer per maand, voor 4G..  Blijven 'plakken' bij een aanbieder is nooit voordelig, blijkt maar weer. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei Durashift:

 

Dat is voor 5G en geen actietarief voor de eerste maanden?

 

Dat lijkt mij een koopje. Ik zit al jaren bij KPN en betaal 5 euro meer per maand, voor 4G..  Blijven 'plakken' bij een aanbieder is nooit voordelig, blijkt maar weer. :(

Nou Ik zit al jaren bij T-Mobile 5gb Is voor mij genoeg en onbeperkt bellen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden