[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
In 2021 wil ik starten met het C rijbewijs + code 95. Ben geen 18 overigens, de 40 is in zicht.
Ik heb als bijrijder eerder dit jaar chauffeurs gesproken welke zeiden dat ik niet voor handgeschakeld hoefde te gaan.
Geeft dit beperkingen of wat denken jullie?
Binnen welke tak binnen de transportsector is er een groeiende vraag naar chauffeurs, en heeft een beginner kans van slagen. Buitenlandse ritten vind ik geen probleem en lui zweet heb ik amper.
Als beginner zonder ervaring is het afwachten waar ik aan de slag kan natuurlijk, en tegen welke voorwaarden.
Zou het aan te bevelen zijn om eenmaal met de papieren op zak supermarkt distributie te gaan doen om zo ervaring op te doen?
Ik weet van trajecten via Sector Transport & Logistiek (STL). Toch heb ik het idee dat wanneer je de ruimte hebt om het zelf te bekostigen dit meer ruimte geeft tot kiezen, en een bedrijf niet gelijk hoeft te investeren in een rijbewijs. Klopt mijn beeld met de praktijk, of maakt het niet veel uit?
Zijn er naar jullie idee voldoende bedrijven die na een periode om te kijken of werknemer past bij het bedrijf, en vice-versa, afspraken te maken zijn om het CE te halen of is het handiger dit ook op eigen kracht te doen?
Ben benieuwd hoe jullie, mensen met ervaring, hier tegenaan kijken vanuit verschillende takken binnen de sector. Bedankt alvast!
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
onderaandeladder
Beste forumleden,
In 2021 wil ik starten met het C rijbewijs + code 95. Ben geen 18 overigens, de 40 is in zicht.
Ik heb als bijrijder eerder dit jaar chauffeurs gesproken welke zeiden dat ik niet voor handgeschakeld hoefde te gaan.
Geeft dit beperkingen of wat denken jullie?
Binnen welke tak binnen de transportsector is er een groeiende vraag naar chauffeurs, en heeft een beginner kans van slagen. Buitenlandse ritten vind ik geen probleem en lui zweet heb ik amper.
Als beginner zonder ervaring is het afwachten waar ik aan de slag kan natuurlijk, en tegen welke voorwaarden.
Zou het aan te bevelen zijn om eenmaal met de papieren op zak supermarkt distributie te gaan doen om zo ervaring op te doen?
Ik weet van trajecten via Sector Transport & Logistiek (STL). Toch heb ik het idee dat wanneer je de ruimte hebt om het zelf te bekostigen dit meer ruimte geeft tot kiezen, en een bedrijf niet gelijk hoeft te investeren in een rijbewijs. Klopt mijn beeld met de praktijk, of maakt het niet veel uit?
Zijn er naar jullie idee voldoende bedrijven die na een periode om te kijken of werknemer past bij het bedrijf, en vice-versa, afspraken te maken zijn om het CE te halen of is het handiger dit ook op eigen kracht te doen?
Ben benieuwd hoe jullie, mensen met ervaring, hier tegenaan kijken vanuit verschillende takken binnen de sector. Bedankt alvast!
Link naar opmerking
Deel via andere websites
27 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.