Spring naar bijdragen

Hotshot trucking in de VS.


Durashift

Recommended Posts

  • Forumlid
15 uur geleden zei RobNiat:

Je hebt het mis hier Europeaan. Roadtrain heeft het bij het juiste eind. Een aanhanger maakt geen vrachtwagen. 
 

 

Denk toch dat Europeaan gelijk heeft......

heb deze vraag eens voorgelegd aan iemand van de politie (die oa ongevallen en verkeersanalyse doet). 


due zegt er het volgende over:

“Motorvoertuig zwaarder dan 3500 kg = vrachtauto. Inrijverbod geldt voor vrachtauto al dan niet met een aanhangwagen er aan vast. Zie uitleg in BABW. Borden uitleg etc. Voldoende uitleg.”
 

dus zal voor inhalen ook gelden. 

 

Grote kans dat heel veel mensen dit niet weten......

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
14 uur geleden zei europeaan:

Vergis je niet ,zeker in Duitsland , ,

,

,

,

Verder is er een uitspraak van het Bayerisches Oberlandes gericht ( BayObLG) onder DAR 10,483,dat een auto,die in zijn papieren ingeschreven is als personenwagen,niet veranderd in een vrachtwagen door er een aanhanger aan te koppelen.

( een vent haalde daar met zijn personenwagen met aanhanger in,kreeg een prent en vocht deze met succes aan)

Ter aanvulling: Hier is de motivatie van de rechtbank te lezen waarin de bestuurder van de personenwagen met aanhanger zijn gelijk kreeg:

 

http://www.verkehrslexikon.de/Texte/Ueberholen24.php

 

 

( ik kom soms ook graag met feiten ,om te laten zien dat ik niet atijd uit mijn nek lul.:D )

14 uur geleden zei europeaan:

 

 

 

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
48 minuten geleden zei sprinter 516:

Feit is, dat het niet heel echt duidelijk is, en dat je dus heel goed in deze materie thuis moet zijn (als bestuurder en agent)

Precies. Waar ik eerder uit linkte spraken politie elkaar zelfs tegen. 
blijft vreemd dat je dus met “klein” rijbewijs je opeens de regels van “groot” rijbewijs moet volgen.......

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei roadtrain:

Precies. Waar ik eerder uit linkte spraken politie elkaar zelfs tegen. 
blijft vreemd dat je dus met “klein” rijbewijs je opeens de regels van “groot” rijbewijs moet volgen.......

Het gaat niet over het rijbewijs,maar over de status en gewicht van je voertuig.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden