Spring naar bijdragen

Ja maar die bordjes staan aan de verkeerde kant!

Recommended Posts

• Forumlid
2 uur geleden zei corydon:

Zo te zien aan jet viadukt niet de eerste. Ik denk dat ie daar vaker onderdoor ging. De trekker is niet beschadigd en de container aan de voorkant ook niet.

OP het moment dat hij met de voorkant van de container er weer onderuit was kwam er juist een trein over het viaduct en boog t wat door.

• Like 1
  • Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
4 minuten geleden zei europeaan:

OP het moment dat hij met de voorkant van de container er weer onderuit was kwam er juist een trein over het viaduct en boog t wat door.

Ja ja... En sinds wanneer heeft de NS vangrails naast t spoor gezet Petertje....😁😁

• Like 1
  • Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 uur geleden zei corydon:

De trekker is niet beschadigd en de container aan de voorkant ook niet.

En dat vind ik zo interessant aan deze foto en ook aan sommige vorige vastrijders.

Zo'n topline is minimaal 3,8m hoog zonder de dakspoiler. Bordje bij de brug zegt 3,6m max doorrijhoogte.

Ik krijg toch het sterke vermoeden dat die brug hoger is als aangegeven en dat dit bekenden ter plekke verleidt om er toch onderdoor te gaan. Tot de trailer zich dan vastklemt.......

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
41 minuten geleden zei Da Raymzter:

En dat vind ik zo interessant aan deze foto en ook aan sommige vorige vastrijders.

Zo'n topline is minimaal 3,8m hoog zonder de dakspoiler. Bordje bij de brug zegt 3,6m max doorrijhoogte.

Ik krijg toch het sterke vermoeden dat die brug hoger is als aangegeven en dat dit bekenden ter plekke verleidt om er toch onderdoor te gaan. Tot de trailer zich dan vastklemt.......

Bordje is een verbodsbord voor voertuigen hoger dan 3,6 en zegt niets over de hoogte van het viaduct

• Like 2
  • Thanks 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
13 minuten geleden zei zoetwatermatroos:

Bordje is een verbodsbord voor voertuigen hoger dan 3,6 en zegt niets over de hoogte van het viaduct

De ervaring leert, alleen hier pastte het nét even niet... :D:p

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Administrators

Allemaal speculaties.

Op het viaduct staat een te zwaar beladen rode vrachtwagen.

Om te voorkomen dat het viaduct beschadigd raakt, of zelfs doorzakt, is de chauffeur van die witte scania gevraagd een container eronder te zetten om het viaduct te ondersteunen. En de chauffeur wacht in de cabine op de bouwvakkers die een meer permanente steun eronder plaatsen.

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 3
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
12 uur geleden zei schoenenreus:

Het is inderdaad een wonder dat de trekker er in ieder geval op het eerste gezicht onbeschadigd uit ziet want hij lijkt zelfs hoger te zijn dan de container.

Het zijn altijd ''vreemde'' die onder dit viaduct vast zitten en geen lokale chauffeurs.

Of “”bekenden” die net die ene dag een andere auto mee hebben..........

Link naar bericht
Deel via andere websites