Forumlid Vledder 3100 Geplaatst 3 december 2020 Forumlid Share Geplaatst 3 december 2020 Bron: Brabants Dagblad Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid sprinter 516 328 Geplaatst 3 december 2020 Forumlid Share Geplaatst 3 december 2020 Hoe blind moet je zijn om daar onderdoor te gaan zeg.....Er staan volop borden en er hangt aan beide zijden een hoogte balk...... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid corydon 18388 Geplaatst 3 december 2020 Forumlid Share Geplaatst 3 december 2020 Zo te zien aan jet viadukt niet de eerste. Ik denk dat ie daar vaker onderdoor ging. De trekker is niet beschadigd en de container aan de voorkant ook niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid schoenenreus 1516 Geplaatst 3 december 2020 Forumlid Share Geplaatst 3 december 2020 het is niet de eerste en zeker niet de laatste die zich daar vast rijd.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid europeaan 13017 Geplaatst 3 december 2020 Forumlid Share Geplaatst 3 december 2020 2 uur geleden zei corydon: Zo te zien aan jet viadukt niet de eerste. Ik denk dat ie daar vaker onderdoor ging. De trekker is niet beschadigd en de container aan de voorkant ook niet. OP het moment dat hij met de voorkant van de container er weer onderuit was kwam er juist een trein over het viaduct en boog t wat door. 1 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid corydon 18388 Geplaatst 3 december 2020 Forumlid Share Geplaatst 3 december 2020 4 minuten geleden zei europeaan: OP het moment dat hij met de voorkant van de container er weer onderuit was kwam er juist een trein over het viaduct en boog t wat door. Ja ja... En sinds wanneer heeft de NS vangrails naast t spoor gezet Petertje....😁😁 1 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid roadtrain 7785 Geplaatst 3 december 2020 Forumlid Share Geplaatst 3 december 2020 Ik kwam daar “net” langs..... en op de snelweg er boven beide kanten kijkersfile met de bijbehorende kop/staartbotsingen🙀😂 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid corydon 18388 Geplaatst 3 december 2020 Forumlid Share Geplaatst 3 december 2020 Trouwens, zou de kingpin afgebroken zijn? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid europeaan 13017 Geplaatst 3 december 2020 Forumlid Share Geplaatst 3 december 2020 27 minuten geleden zei corydon: Ja ja... En sinds wanneer heeft de NS vangrails naast t spoor gezet Petertje....😁😁 Het spoor ligt aan de ander kant van die weg,die gaan samen over dat viaduct. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Dokus 4867 Geplaatst 3 december 2020 Forumlid Share Geplaatst 3 december 2020 Ik denk dat hij afgekoppeld is. De poten zijn een stukje naar beneden gedraaid —- nulli cedo —- 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid schoenenreus 1516 Geplaatst 3 december 2020 Forumlid Share Geplaatst 3 december 2020 7 minuten geleden zei europeaan: Het spoor ligt aan de ander kant van die weg,die gaan samen over dat viaduct. Is geen spoor zelfs nog niet bijna in de buurt 3 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Da Raymzter 551 Geplaatst 3 december 2020 Forumlid Share Geplaatst 3 december 2020 2 uur geleden zei corydon: De trekker is niet beschadigd en de container aan de voorkant ook niet. En dat vind ik zo interessant aan deze foto en ook aan sommige vorige vastrijders. Zo'n topline is minimaal 3,8m hoog zonder de dakspoiler. Bordje bij de brug zegt 3,6m max doorrijhoogte. Ik krijg toch het sterke vermoeden dat die brug hoger is als aangegeven en dat dit bekenden ter plekke verleidt om er toch onderdoor te gaan. Tot de trailer zich dan vastklemt....... 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid schoenenreus 1516 Geplaatst 3 december 2020 Forumlid Share Geplaatst 3 december 2020 Het is inderdaad een wonder dat de trekker er in ieder geval op het eerste gezicht onbeschadigd uit ziet want hij lijkt zelfs hoger te zijn dan de container. Het zijn altijd ''vreemde'' die onder dit viaduct vast zitten en geen lokale chauffeurs. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid zoetwatermatroos 1219 Geplaatst 3 december 2020 Forumlid Share Geplaatst 3 december 2020 41 minuten geleden zei Da Raymzter: En dat vind ik zo interessant aan deze foto en ook aan sommige vorige vastrijders. Zo'n topline is minimaal 3,8m hoog zonder de dakspoiler. Bordje bij de brug zegt 3,6m max doorrijhoogte. Ik krijg toch het sterke vermoeden dat die brug hoger is als aangegeven en dat dit bekenden ter plekke verleidt om er toch onderdoor te gaan. Tot de trailer zich dan vastklemt....... Bordje is een verbodsbord voor voertuigen hoger dan 3,6 en zegt niets over de hoogte van het viaduct 2 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Pierre 14403 Geplaatst 3 december 2020 Forumlid Share Geplaatst 3 december 2020 13 minuten geleden zei zoetwatermatroos: Bordje is een verbodsbord voor voertuigen hoger dan 3,6 en zegt niets over de hoogte van het viaduct De ervaring leert, alleen hier pastte het nét even niet... 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Administrators Murphy 9621 Geplaatst 4 december 2020 Administrators Share Geplaatst 4 december 2020 Allemaal speculaties. Op het viaduct staat een te zwaar beladen rode vrachtwagen. Om te voorkomen dat het viaduct beschadigd raakt, of zelfs doorzakt, is de chauffeur van die witte scania gevraagd een container eronder te zetten om het viaduct te ondersteunen. En de chauffeur wacht in de cabine op de bouwvakkers die een meer permanente steun eronder plaatsen. 1 1 3 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid roadtrain 7785 Geplaatst 4 december 2020 Forumlid Share Geplaatst 4 december 2020 12 uur geleden zei schoenenreus: Het is inderdaad een wonder dat de trekker er in ieder geval op het eerste gezicht onbeschadigd uit ziet want hij lijkt zelfs hoger te zijn dan de container. Het zijn altijd ''vreemde'' die onder dit viaduct vast zitten en geen lokale chauffeurs. Of “”bekenden” die net die ene dag een andere auto mee hebben.......... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid europeaan 13017 Geplaatst 4 december 2020 Forumlid Share Geplaatst 4 december 2020 14 uur geleden zei schoenenreus: Is geen spoor zelfs nog niet bijna in de buurt Laa maar,jij snapt de clou van mijn posting niet.en ik ga t ook niet uitleggen aan je. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts