Spring naar bijdragen

Kerst en 2021

trieftol
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Forumlid

Ik wens jullie een mooi 2021๐Ÿฅ‚. Waarin Corona weer een biertje is ๐Ÿป, Donald alleen maar een eend ๐Ÿฆ†, een Dissel alleen maar iets voor een caravan ๐Ÿš™๐Ÿ•๏ธ, de Jonge gewoon weer kaas ๐Ÿง€, Positief weer positief ๐Ÿ‘๐Ÿปโœ…๐Ÿ†—, Isolatie alleen maar iets wat je tussen je spouwmuur stopt ๐Ÿ‘ท๐Ÿปโ€โ™‚๏ธ๐Ÿ› ๏ธ๐Ÿชš, Wattenstaafjes alleen nog in je oren ๐Ÿ‘‚๐Ÿป๐Ÿง‘๐Ÿปโ€โš•๏ธ, Mondkapjes alleen nog voor bij het zagen ๐Ÿคง๐Ÿ˜ทโŒ๐Ÿชš๐Ÿ˜ทโœ…, vi(e)russen uit Moskou komen en niet uit Wuhan ๐Ÿฅธ๐Ÿ˜‘, 1,5 meter de minimale afname van bier bij de horeca wordt ๐Ÿ“๐Ÿป๐Ÿป๐Ÿป๐Ÿป๐Ÿป๐Ÿป๐Ÿป, kortom weer een "normaal" jaar maar wel met het besef dat alles niet zomaar "normaal" is.2๏ธโƒฃ0๏ธโƒฃ2๏ธโƒฃ1๏ธโƒฃ

• Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Dat ze het allemaal bekijken met hun kut regels, mijn familie komt gewoon met Oudjaar !!!
Tante Malibu en Oom Safari, tante Smirnoff en oom Jameson met hun tweeling Gin en Tonic.
Mijn neven Jack Daniels en Jim Beam.
Mijn nichtje Baileys. Ook mijn Franse vrienden Moeฬˆt en Chandon zullen van de partij zijn. Ook de familie Jupiler , Maes en Heineken hebben gezegt van de partij te zijn. En ik heb zelfs mijn advokaat, meester Bols uitgenodigd! Ik moet alleen nog iets in huis halen om te drinken
Fijne jaarwisseling alvast dat wordt gezellig

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Was effe vergeten iedereen!!!!!!!! alvast met zijn/haar/het en al die andere aanspreekvormen verjaardag te feliciteren.

Gezien de te verwachtte drukte ad domus is de kans dat ik er รฉรฉntje mis redelijk aanwezig...........dus niezeurnie, is niet persoonlijkย ๐Ÿ˜Ž

Link naar opmerking
Deel via andere websites