[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Waarom


Erwin 75

Vraag

  • Forumlid

Klinkt raar maar . Mijn wijlen vader zei al, wil je trammelant op het werk nodig chauffeurs uit. Ik zie het hier op het forum terug. Afzeiken op elkaar is de norm. En dan vraag ik waarom. Had graag een mooi reisverslag van Pierre zijn laatste rit gezien. Zie de verslagen van trieftol graag, enz. Maar waarom kan er tegenwoordig niet normaal en met respect op mekaar gereageerd worden. 

  • Like 6
  • Thanks 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Tsja ....omdat lezen soms erg moeilijk is ....en sommige lange tenen hebben.
Waarschijnlijk ook nog wel een beetje jaloezie er bij zit.
En .....ik weet het beter .
Ik zeg meestal dat vrachtwagenchauffeur net een stel ouwe wijven zijn....roddelen en achterklap ...
Maar ook veel matcho gedrag.
Maar ja ....eigenlijk de afspiegeling van de hedendaagse maatschappij.
Het respect is idd soms erg ver te zoeken ...
Het zou eens helpen hier om elkaar mening te respecteren.
Ook al ben je het er niet mee eens...en soms niet reageren en het laten gaan is ook een oplossing .
Niet iedereen is het zelfde...
Respecteer elkaar zo als we zijn .
Maar of dat gaat gebeuren ??????



Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

  • Like 3
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het komt vooral om het verschil tussen verbale en schriftelijke communicatie.

Zit je met iemand te kletsen kan je per direct een verschil van interpretatie uitleggen, weerleggen en motiveren.

Bij schriftelijke schieten velen direct in de verdedigings en veelal irritatiestand en dan is een pissige opmerking al geplaatst voordat men hetgeen wat men leest eerst eens even rustig lat inwerken.

 

Eigenlijk hetzelfde dus wat ik reeds in 2014 op dit forum geplaatst heb,😏

Je zou verwachten dat hoe ouder men wordt , hoe wijzer men wordt, maar jammer genoeg is het sinds ik ben wedergekeerd op dit forum niet voor eenieder gebleken.

 

Mijn remedie? Laat die topics waar dit gebeurd gewoon links liggen of volg ze slechts in "leesstand"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Vanaf een toetsenbord is het ook relatief simpel en anoniem 'dapper' zijn naar mijn mening.

Buiten dat, je kunt wel iets schrijven en aanhalen maar moet je dit ook doen ook al is het een recht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden