[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Frankrijk legt vrachtverkeer vanuit UK stil


EJD

Recommended Posts

  • Forumlid
2 uur geleden zei RobNiat:


Ik zou er morgen naartoe gaan. 
 

Denk dat dat niks meer wordt nu...

 

Nou ja, Engeland legt (vooralsnog) geen inreisbeperking op, dus opgaand kan je wel.. (als de treinen rijden, want die Franse machinist wil natuurlijk ook nog terug naar huis..:angel:

 

.. en je moet het willen, want terug komen zal wel moeizaam worden, vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Balen voor diegenen die aan de overkant staan en nog ongewis zijn wanneer ze de terugreis kunnen doen.

het zal met de ferry's naar België en Nederland ook dringen zijn zolang die nog toestemming hebben om te varen.

 

In het verleden regelmatig stakingen meegemaakt die soms tot wel twee weken duurden maar dat waren arbeidsconflicten.

Door die nieuwe mutatie is de reden van deze stillegging wel echt anders en ik hoop dat er snel een oplossing gevonden wordt voor diegenen die nu aan de kant staan in de UK.

De algemene gezondheid heeft nu echter prioriteit , en terecht , eerst maar onderzoeken wat de effecten zijn met grotere besmettingskansen van die mutatie van het virus.

Goederen kunnen ook onbemand overgezet worden als het langere tijd gaat duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden