Spring naar bijdragen

Meiden die rijden

zoetwatermatroos
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
14 uur geleden zei RobNiat:

Nou, leuk zo’n aandachtshoer. 

Oké, leuk koppie. Dat wel. Maar doe gewoon je werk joh. 

nou vindt ik niet, ze kan met een loader rijden en een heftruck en een combi, kunnen e meeste barre gaanders niet meer,.... en ze heeft mooie nagels vindt ik ook wel leuk🤣

groeten martje

• Like 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • Forumlid

Gisteren gekeken. Die blonde met krullen was de normaalste.

De rest..... Tanden poetsen naast de wagen, dan ben je gewoon te lui om ergens naar binnen te gaan.

Ook het toeteren naar caravans en andere weg gebruikers uitschelden is nogal simpel zeg.....

En de commentator, dat is zo een chagrijn...... Met zijn opmerking over rokerige chauffeurs cafés.

Oh. Die chauffeuse die naar München reed met sinaasappels. Snap 2 dingen niet. Die had ze in NL geladen. En ze had ooit een boete van 24.000 moeten betalen. En vlak daarvoor had ze het over de vrijheid. Dat is toch wel 6 maanden loon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Tandenpoetsen naast de auto vind ik niet raar. Beter dan voor €0,70 tussen de toeristen voor één van twee wasbakken staan. 

Die presentator, dat is gewoon een act. Het is tenslotte PowNed. Dat moet effe anders. 

En sinaasappelen komen niet alleen uit Spanje. Rotterdam heeft een haventje waar wel scheepjes aanmeren uit andere delen van de wereld. Ook containerscheepjes. 

En die bekeuring? Dat zullen we vast nooit horen hoe dat echt zit. Die was vast voor de baas. Maar misschien was ze ‘eigen baas’ toen dat speelde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
12 uur geleden zei corydon:

De rest..... Tanden poetsen naast de wagen, dan ben je gewoon te lui om ergens naar binnen te gaan.

De mixture van iemand die net heeft zitten kakken en een Gauloises heeft zitten paffen op een Franse plee vergeet je nooit van je leven meer.
Ik poets mijn tanden tegenwoordig wel langs de auto; bon appetit! :D

• Like 2
  • Haha 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
20 minuten geleden zei Pierre:

De mixture van iemand die net heeft zitten kakken en een Gauloises heeft zitten paffen op een Franse plee vergeet je nooit van je leven meer.

S,nachts je kannetje water voor de rechtse stoel Pierre, bij de standkachel en je heb s,morgens niet van dat  ijskoud water:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
14 minuten geleden zei Kiepenboer:

S,nachts je kannetje water voor de rechtse stoel Pierre, bij de standkachel en je heb s,morgens niet van dat  ijskoud water:ok:

Dan moet je die wel aan hebben...

(mijn kraantje zat nog wel eens vastgevroren...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
16 uur geleden zei Pierre:

Dacht dat er binnen niet meer were gerookt Pierre.

Trouwens,en vooral in de zomer, ruiken parking heel erg naar urine.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
23 uur geleden zei Kiepenboer:

's Nachts je kannetje water voor de rechtse stoel Pierre, bij de standkachel en je heb 's morgens niet van dat ijskoud water:ok:

Die methode ken ik Kiepenboer, de jerrycan voor de standkachel zetten.
Sneeuw scheppen en smelten op een vuurtje is ook een methode die ik ooit gebruikte in een ander tijdperk, maar zover wilde ik eigenlijk niet gaan..

7 uur geleden zei corydon:

Dacht dat er binnen niet meer werd gerookt Pierre.

Trouwens,en vooral in de zomer, ruiken parking heel erg naar urine.....

Geloof me Ibo, ik kom in routiers waar je 's avonds gillend en al happend naar adem de tent uit rent van de rook, gewoon niet te doen.
Sommige kroegen mag helemaal niet worden gerookt, bij anderen word nergens naar gekeken en zit het hele gezelschap 's avonds aan de bar te paffen.

Gewoon echt op z'n Frans, lekker eigenzinnig. :D
Maar die parkings die naar de zeik stinken; die stinken nog steeds net zo hard ook al ga je naar binnen voor een bak koffie en even je tanden te poetsen aan die paar toilettafeltjes tussen de roggelende hangbuiken in een walm van strontlucht met Gauloises. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei Pierre:

Sneeuw scheppen en smelten op een vuurtje is ook een methode die ik ooit gebruikte in een ander tijdperk, 

Dat deden een paar van mijn collega,s ook in het voormalige Yougoslavie,toen die sneeuw gesmolten was hadden ze zwart water ( iets met zure regen en luchtverontreiniging):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei Pierre:

Sommige kroegen mag helemaal niet worden gerookt, bij anderen word nergens naar gekeken en zit het hele gezelschap 's avonds aan de bar te paffen.

Als niet-roker vind ik dat roken,tot op een bepaalde hoogte, moet kunnen.

Aan de bar heb ik er weinig problemen mee,maar aan tafel,waar men zit te eten vind ik t ronduit smerig.

IN Italie is dit ,vreemd genoeg,helemaal geen probleem.

Er is n algemeen rookverbod en iedereen respecteert dat,er staat een boete op van € 250,00,en als er kinderen jonger dan 5 jaar of zwangere vrouwen in het lokaal aanwezig zijn verdubbelt de boete.

Echter niet alleen de roker krijgt een boete,óók de uitbater van het lokaal krijgt er een,uit solidariteit met de eigenaar word er dus binnen niet gerookt.

Bij sommige kroegen ,die aan bepaalde vereisten voldoen ,mag binnen wel aan de bar gerookt worden.

Buiten bij de deur staan ,bij iedere cafe, tafels met asbakken en kunnen de rokers hun peuk roken en andere lotgenoten treffen,er ontstaan aan de rokerstafel soms mooie nieuwe vriendschappen.:D

• Like 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites