Forumlid suggs73 720 Geplaatst 30 december 2020 Forumlid Share Geplaatst 30 december 2020 Op een andere forum wordt gezocht naar deze vrachtauto , in verband met meerdere diefstallen , herkent iemand deze auto ? schijnt al aardig een zeldzaamheid te zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid RobNiat 6176 Geplaatst 30 december 2020 Forumlid Share Geplaatst 30 december 2020 Een Volvo FL(?) met afzetsysteem. Zulke auto’s had Hoogvliet rijden volgens mij. Daar kunnen er nooit heel veel meer van zijn nee. Je ziet ze tenminste nooit meer. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Durashift 2689 Geplaatst 3 januari Forumlid Share Geplaatst 3 januari ^^^^ Zit een kraan tussen, volgens mij. Hoogvliet heeft er geen kraan tussen zitten. Lijkt mij meer voor destructie, die bak de erop zit. Volvo FL lijkt het wel te zijn, zo aan het portier te zien en gewone koplampen, niks geen LED's ofzo. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid iveco 35c17 2361 Geplaatst 3 januari Forumlid Share Geplaatst 3 januari Lijkt wel een oude van Grobben Almelo. 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid suggs73 720 Geplaatst 4 januari Auteur Forumlid Share Geplaatst 4 januari 22 uur geleden zei iveco 35c17: Lijkt wel een oude van Grobben Almelo. Heeft idd daar wel wat van weg , alleen dakstripping mist , als de politie wil , zou het toch niet moeilijk moeten zijn om deze op te sporen , zoveel zijn er niet meer , tenzij deze uit het buitenland komt . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid suggs73 720 Geplaatst 4 januari Auteur Forumlid Share Geplaatst 4 januari Misschien toch maar eens naar de opticien , mist NIET de dakstripping , dus oude van Grobben is zeer aannemelijk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid iveco 35c17 2361 Geplaatst 4 januari Forumlid Share Geplaatst 4 januari 4 uur geleden zei suggs73: Misschien toch maar eens naar de opticien , mist NIET de dakstripping , dus oude van Grobben is zeer aannemelijk Volgens mij bestaat de striping ook uit twee kleuren blauw, Fel en donkerblauw net als Grobben had. En Grobben heeft zeker weten met Volvo FL gereden met containersysteem en kraan. 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts