[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Diefstal lasapparatuur en meer


suggs73

Recommended Posts

  • Forumlid
22 uur geleden zei iveco 35c17:

Lijkt wel een oude van Grobben Almelo. 

Heeft idd daar wel wat van weg , alleen dakstripping mist , als de politie wil , zou het toch niet moeilijk moeten zijn om deze op te sporen , zoveel zijn er niet meer , tenzij deze uit het buitenland komt .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei suggs73:

Misschien toch maar eens naar de opticien , mist NIET de dakstripping , dus oude van Grobben is zeer aannemelijk

Volgens mij bestaat de striping ook uit twee kleuren blauw,  Fel en donkerblauw net als Grobben had. En Grobben heeft zeker weten met Volvo FL gereden met containersysteem en kraan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

^^ Is dit nog actueel?

 

Die diefstal van lasapparatuur, weten jullie waar dat was? Toch niet toevallig in midden NL bij een bedrijf dat net verhuisd was?

 

Rijdt hier net een kwartier geleden zo'n Volvo met kraan, bak en wit en blauwe striping achterwaarts de (doodlopende) straat in..  Wilde voor mijn auto parkeren..

Ik trek het gordijn open, kijk naar buiten.. en die kerel ziet mij kennelijk en rijdt pardoes weer weg, straat uit. :confused:

 

Het kwam op mij over alsof hij op zoek was naar een beschutte parkeerplek..

Auto was opvallend schoon.. wel vreemd na een dag rijden met dit weer?

 

Heb geen kenteken of wat dan ook.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • Forumlid
Op 16-2-2021 om 22:01 zei Durashift:

^^ Is dit nog actueel?

 

Die diefstal van lasapparatuur, weten jullie waar dat was? Toch niet toevallig in midden NL bij een bedrijf dat net verhuisd was?

 

Rijdt hier net een kwartier geleden zo'n Volvo met kraan, bak en wit en blauwe striping achterwaarts de (doodlopende) straat in..  Wilde voor mijn auto parkeren..

Ik trek het gordijn open, kijk naar buiten.. en die kerel ziet mij kennelijk en rijdt pardoes weer weg, straat uit. :confused:

 

Het kwam op mij over alsof hij op zoek was naar een beschutte parkeerplek..

Auto was opvallend schoon.. wel vreemd na een dag rijden met dit weer?

 

Heb geen kenteken of wat dan ook.

 

Dit bericht is mij ontschoten , heb er nooit weer wat van gehoord , maar krijg nu van dit verhaal toch iets van , dat het geen zuivere koffie is en daar deze auto een rol in speelt , dus wel iets om in de gaten te houden deze auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden