Spring naar bijdragen

Recommended Posts

• Reacties 153
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ah, had ik al gezegd dat ik volgende week naar huis ga?     😇

"Je ruiten beslaan" wanneer warme lucht (adem) onder je bril terecht komt in een koude(re) omgeving. Die warme lucht word direct via het mondkapje onder de glazen geleid omdat je mondkapje het halve g

Het virus is er nu een jaar en ze weten nog steeds niet hoe het te bestrijden is. Lockdown helpt niet (besmettingen blijven oplopen) Mondkapjes werken ook niet (in Azie liepen ze al ver voor

Posted Images

• Forumlid
34 minuten geleden zei zoetwatermatroos:

Vroeg ik mij ook af, maar waarschijnlijk helpen de corona maatregelen ook tegen het influenzavirus.

Is al eens in de pers omschreven. De manier van elkaar besmetten is hetzelfde dus. Ieder nadeel heef zijn voordeel👍

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
13 uur geleden zei ayla:

Dat is toch wel een felicitatie waard 

12 uur geleden zei syme65:

Dat is wel fijn dat je naar huis mag

Dank u. Dank u!

Inderdaad bijzonder fijn. Hoog tijd ook. Ik ben echt niet gemaakt voor deze temperaturen. 

10 uur geleden zei iveco 35c17:

Mooi voor elkaar Rob👌 Terug naar je geliefden👍

Inderdaad. Er word op me gewacht. Thailand is thuis. Ik ga naar huis toe. 

13 uur geleden zei Kiepenboer:

Maar wel 2 weken ff in quarantaine in Bangkok?

Inderdaad twee weken quarantaine. Maar dan écht. Twee weken opgesloten in een hotelkamer. Pas na dag zes mag je een half uur per dag naar buiten om te luchten. 

Wel heb ik een luxe suite geboekt met een zithoek en een buro. En een balkon, groot genoeg om buiten te zitten. 

Vervelend, maar een klein offer dat ik er graag voor over heb. 
En ik kan het Thaise Corona beleid echt alleen maar toejuichen. Daar pakken ze het tenminste grondig aan. Andere landen kunnen daar een voorbeeld aan nemen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
16 minuten geleden zei RobNiat:

Inderdaad twee weken quarantaine. Maar dan écht. Twee weken opgesloten in een hotelkamer. Pas na dag zes mag je een half uur per dag naar buiten om te luchten. 

Wel heb ik een luxe suite geboekt met een zithoek en een buro. En een balkon, groot genoeg om buiten te zitten. 

Op FB heeft een lid van Olleke Bolleke een verslag geschreven over zijn quarantaine in Bangkok.

Is een belg en zijn naam Roeland de Croo

Heb het niet allemaal gelezen, maar zag af en toe wat voorbij komen en hier kan je lezen
wat je kan verwachten.

Je kan s,morgens via een app bestellen bij 7eleven en dat word dat die dag voor je kamer
afgeleverd las ik ook al ergens.
Maar dacht ook gelezen te hebben dat je bv weer geen bier of andere alcoholiche drank kan bestellen.

tis nog net niet 2 weken gevangnis straf, maar ut komt er dicht bijLOL

Link naar bericht
Deel via andere websites