Forumlid zoetwatermatroos 1219 Geplaatst 12 januari Forumlid Share Geplaatst 12 januari 6 uur geleden zei suggs73: Nog een vraag , waar is de normale griep gebleven die elk jaar langskomt en tal van slachtoffers eist? Vroeg ik mij ook af, maar waarschijnlijk helpen de corona maatregelen ook tegen het influenzavirus. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid roadtrain 7785 Geplaatst 12 januari Forumlid Share Geplaatst 12 januari 34 minuten geleden zei zoetwatermatroos: Vroeg ik mij ook af, maar waarschijnlijk helpen de corona maatregelen ook tegen het influenzavirus. Is al eens in de pers omschreven. De manier van elkaar besmetten is hetzelfde dus. Ieder nadeel heef zijn voordeel👍 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid RobNiat 6176 Geplaatst 12 januari Forumlid Share Geplaatst 12 januari 13 uur geleden zei ayla: Dat is toch wel een felicitatie waard 12 uur geleden zei syme65: Dat is wel fijn dat je naar huis mag Dank u. Dank u! Inderdaad bijzonder fijn. Hoog tijd ook. Ik ben echt niet gemaakt voor deze temperaturen. 10 uur geleden zei iveco 35c17: Mooi voor elkaar Rob👌 Terug naar je geliefden👍 Inderdaad. Er word op me gewacht. Thailand is thuis. Ik ga naar huis toe. 13 uur geleden zei Kiepenboer: Maar wel 2 weken ff in quarantaine in Bangkok? Inderdaad twee weken quarantaine. Maar dan écht. Twee weken opgesloten in een hotelkamer. Pas na dag zes mag je een half uur per dag naar buiten om te luchten. Wel heb ik een luxe suite geboekt met een zithoek en een buro. En een balkon, groot genoeg om buiten te zitten. Vervelend, maar een klein offer dat ik er graag voor over heb. En ik kan het Thaise Corona beleid echt alleen maar toejuichen. Daar pakken ze het tenminste grondig aan. Andere landen kunnen daar een voorbeeld aan nemen. 6 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Kiepenboer 3597 Geplaatst 12 januari Forumlid Share Geplaatst 12 januari 16 minuten geleden zei RobNiat: Inderdaad twee weken quarantaine. Maar dan écht. Twee weken opgesloten in een hotelkamer. Pas na dag zes mag je een half uur per dag naar buiten om te luchten. Wel heb ik een luxe suite geboekt met een zithoek en een buro. En een balkon, groot genoeg om buiten te zitten. Op FB heeft een lid van Olleke Bolleke een verslag geschreven over zijn quarantaine in Bangkok. Is een belg en zijn naam Roeland de Croo Heb het niet allemaal gelezen, maar zag af en toe wat voorbij komen en hier kan je lezen wat je kan verwachten. Je kan s,morgens via een app bestellen bij 7eleven en dat word dat die dag voor je kamer afgeleverd las ik ook al ergens. Maar dacht ook gelezen te hebben dat je bv weer geen bier of andere alcoholiche drank kan bestellen. tis nog net niet 2 weken gevangnis straf, maar ut komt er dicht bij 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts