[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

loonschaal


iveco 35c17

Vraag

Recommended Posts

  • 2
  • Forumlid
36 minuten geleden zei zoetwatermatroos:

Je hebt in een ander topic het zelf al eens over de fuwa gehad, dus kijk daar eens wat er uitkomt. En welke trede je moet instappen ? Tja dat is net hoe hard ze je willen en hoe goed je je kan verkopen. Ik heb geen idee hoe de markt is op het ogenblik... 

Heb ook wel een idee, maar wil graag van jullie horen of ik goed zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 minuten geleden zei Kiepenboer:

Zou je kunnen vinden op de site FUWA, en het licht er maar aan wat de werkgever je eventueel meer wil betalen.

Rij zelf hoofdzakelijk in NL en af en toe B, D, F voorheen met die ouwe Scania ook nog wel eens DK en A
Maar sinds 3 maanden nieuwe Daf trekker met kleinere oplegger waar veel minder op kan dus die grotere toeren
zijn een stuk minder geworden, maar toch E7.   
En heb in 3 maanden toch zeker al 3 keer s,nachts in de auto geslapen, dat bed blijft zo hard als betonLOL

Uren zijn ook een stuk minder geworden en dus eerst maar eens aanzien hoe het uitpakt, maar sluit niet uit
dat het ook nog wel eens een andere werkgever kan worden, en dan kan het zo maar weer terug naar D6 zijn

Verschil E7>> 670,05 brutto 40 uur en D6 614,28 dus verschil is 223,08 brutto op 4 weken.
Dat verschil is niet zo heel groot, maar telt natuurlijk ook in je overuren mee e,d

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
3 minuten geleden zei Kiepenboer:

En heb in 3 maanden toch zeker al 3 keer s,nachts in de auto geslapen, dat bed blijkt zo hard als beton

Volgens mij ligt een DAF matras wel goed toch? beter als van een Scania heb ik pas gemerkt. 

 

Ik heb de laatste twee weken vier nachten in een Benz geslapen maar daar kan ik nie over klagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
19 minuten geleden zei schoenenreus:

 

E op buitenland is tegenwoordig zowiezo al een unicum en al helemaal voor een beginnende chauffeur.

E 0 is volkomen op zijn plaats voor een beginnend chauffeur.

Als je in D4 of 5 kunt beginnen ben je spekkoper,en kun je na n jaar of zo,als je jezelf positief in de kijker gereden hebt,altijd nog voor de hoofdprijs gaan.

( hou er wel rekening mee dat D4 meer betaald dan E 0 )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
57 minuten geleden zei europeaan:

E 0 is volkomen op zijn plaats voor een beginnend chauffeur.

Als je in D4 of 5 kunt beginnen ben je spekkoper,en kun je na n jaar of zo,als je jezelf positief in de kijker gereden hebt,altijd nog voor de hoofdprijs gaan.

( hou er wel rekening mee dat D4 meer betaald dan E 0 )

D4 zat ik zelf ook aan te denken. [is al weer een eurootje meer als D2]  Het jaartje partime heb ik schade vrij doorgebracht met de eco score in het groen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
56 minuten geleden zei roadtrain:

Maar Goes levert misschien meer op. 

 

Je bedoelt er eigenlijk mee te zeggen: buitenland rijden levert minder op want je maakt minder uren?

 

Complete onzin. Banen -internationaal- met enkel en alleen rijdagen zijn er nagenoeg niet, zeker in het groupagewerk kun je gewoon een dikke boterham verdienen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
12 uur geleden zei iveco 35c17:

D4 zat ik zelf ook aan te denken. [is al weer een eurootje meer als D2]  Het jaartje partime heb ik schade vrij doorgebracht met de eco score in het groen.

Bij het indelen van een salarisgroep is een score in welke ecogroep dan ook niet van belang;

Er word uitgegaan van de FUWA regels,de score in welke groep dan ook is van geen enkel belang.

Belangrijk is ook hoe wanhopig dat een baas op jou zit te wachten.

 

Verlaat je ook niet teveel op deze FUWA regels: je kunt perfect een wekelijkse lijndienst Amsterdam-Lissabon rijden in de D loonschaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei Pierre:

 

Je bedoelt er eigenlijk mee te zeggen: buitenland rijden levert minder op want je maakt minder uren?

 

Complete onzin. Banen -internationaal- met enkel en alleen rijdagen zijn er nagenoeg niet, zeker in het groupagewerk kun je gewoon een dikke boterham verdienen. 

Er staat dan ook “misschien”......

en wie de dikke boterham verdient? Kan de werkgever zijn of de werknemer. Of beide

 

complete onzin? Hoe dan? 

 

Wat wij nu veelvuldig uit Duitsland halen zijn bijna helemaal rijdagen......

1 x lossen en 1 keer laden of andersom. Net hoe t uitkomt. 
 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden