[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

loonschaal


iveco 35c17

Vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
31 minuten geleden zei Dokus:


Gaat prima lukken. Een ritje per twee weken alleen maak je dan niet veel uren.


emoji40.png—- nulli cedo —-emoji40.png

Da raymtzer vond t wel leuk om het iedere wek te doen,en dat ga je niet redden(als je je aan de wet houdt)

één ritje Portugal en de week erop wat rond de minaret zou beter uitkomen.

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
9 uur geleden zei europeaan:

 

 

 

Verlaat je ook niet teveel op deze FUWA regels: je kunt perfect een wekelijkse lijndienst Amsterdam-Lissabon rijden in de D loonschaal.

Als je echt niks anders doet dan bovengenoemde lijn dienst , dan zou dat weleens op C uit kunnen draaien .

In dat FUWA boek staan rare beschrijvingen , ik meen me te herinneren dat zee containerwerk op Duitsland onder E valt, en iemand die met tautliner of huif naar Duitsland rijdt onder D.

Dat wil dus zeggen dat hard werken niet beloont wordt , denk hierbij aan op en afbreken van huif en vracht zekeren , daar heb je bij containerwerk helemaal geen bemoeienis mee, uitzondering is iemand die  'n vlet op z'n cassis heeft staan .

Ik heb in het verleden ook al eens naar trekker opl. met meeneem heftruck gezocht , dat stond er toen helemaal niet in.

Zeker de omschrijving van de diverse functies staat er vaak onnauwkeurig in .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
14 uur geleden zei opa bert:

Als je echt niks anders doet dan bovengenoemde lijn dienst , dan zou dat weleens op C uit kunnen draaien .

In dat FUWA boek staan rare beschrijvingen , ik meen me te herinneren dat zee containerwerk op Duitsland onder E valt, en iemand die met tautliner of huif naar Duitsland rijdt onder D.

Dat wil dus zeggen dat hard werken niet beloont wordt , denk hierbij aan op en afbreken van huif en vracht zekeren , daar heb je bij containerwerk helemaal geen bemoeienis mee, uitzondering is iemand die  'n vlet op z'n cassis heeft staan .

Ik heb in het verleden ook al eens naar trekker opl. met meeneem heftruck gezocht , dat stond er toen helemaal niet in.

Zeker de omschrijving van de diverse functies staat er vaak onnauwkeurig in .

 

Dat is heel goed mogelijk dat dit soort lijndiensten in C kunnen vallen, de functie omschrijvingen van de FUWA blinken niet uit door duidelijkheid.

Van dat zeecontainerwerk betwijfel ik,stukgoed(distributie ) op welk land dan ook valt volgens mij altijd in E

De binnenlandse brandstofdistributie dient ook in E verloond te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 20-1-2021 om 19:52 zei europeaan:

Da raymtzer vond t wel leuk om het iedere wek te doen,en dat ga je niet redden(als je je aan de wet houdt)

één ritje Portugal en de week erop wat rond de minaret zou beter uitkomen.

Klopt. 5000km per week red je niet met 45 rijuren per week legaal. 

Zulke lijnritjes zijn wel mooie km-vreters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 minuten geleden zei iveco 35c17:

Ik zou er ook niet gelukkig van worden om zoiets "alleen maar" te doen, af en toe een beetje beweging is ook wel fijn.

Na 2 uurtjes zitten heb ik het zitten en niks doen wel weer gezien en mag graag even weer wat doen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
20 uur geleden zei Da Raymzter:

Klopt. 5000km per week red je niet met 45 rijuren per week legaal. 

Zulke lijnritjes zijn wel mooie km-vreters.

Vroeger ging dat nog wel in de schijven tijd
Op zondagavond om 20.30 weg en op maandagavond om 21.00 weer thuis met 1500 km erbij op de teller.

En je schijven klopte ook nog als men je opgaand teminste niet aangehouden hadden😁

  • Like 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei Dokus:


In de uren die ik rij maak ik toch liever veel kilometers dan dat ik hele dagen in een stad moet rijden met en bijna geen kilometer op de teller.


emoji40.png—- nulli cedo —-emoji40.png

Voor je eigen gemak wel,maar dat soort werk moet ook gebeuren.

( we kunnen niet allemaal de hele dag ,met t zonnebrilleke op en de arm uit t raam ,pikritjes maken.:D)

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
10 minuten geleden zei bituum trapper:

:angel::D had ook gedacht nooit meer in E te komen

 

 

Er zullen altijd bedrijven zijn die dit wel betalen maar ik denk dat als je bij 100 bedrijven langs gaat dan denk ik dat er 90 tot 95 je zullen uitlachen als je als beginnend chauffeur in E denkt terecht te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
13 minuten geleden zei Ger-1957:

Heb jij je ooit verdiept in een functieomschrijving, vermoedelijk niet!

De omschrijving zijn best duidelijk als je kijkt op de juiste plek. Ik heb het in het verleden ook al een gepost >> klik << 

van de D schaal staat:

 


 

 

 

Klopt Ger,echt verdiept erin heb ik me nooit,sinds ik op CAO loon gewerkt heb ben ik altijd in de E schaal ingedeeld geweest.

IK heb het ooit eens doorgelezen,das alles.waar ikzelf in ingedeeld sta vind ik het belangrijkste,waar anderen in dienen te staan neem ik ter kennisgeving aan,dat wil niet zeggen dat het me niet interesseert.

 

Daarom schreef ik ook "volgens mij" in mijn betoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
31 minuten geleden zei Ger-1957:

Er zullen ook altijd chauffeurs zijn die zeggen E te hebben en het niet kunnen/willen aantonen 😉

Of zo als ik kort geleden nog meemaakte al 15 jaar in E1 staan.

Bij deze de bruto loonschalen, tln, bruto loon van Ger zal iets hoger zijn ivm ex knv.

Die bruto bedragen oke, maar nog nooit heeft mij een chauffeur mij kunnen vertellen wat bv E7 of E6 netto is omdat
er altijd overuren op je loonstrook staan verwerkt.
Wij werken bv periode (1)  4weken en in de eerste week van de volgende periode, in dit geval dan week 5 word periode 1 uitbetaald.
Vaak loopt men met de overuren een periode achter
Tja het kantoor die je loon verzorgt weet dit natuurlijk wel.

Maar ik ben gewoon benieuw hoeveel uur ik extra per week moet werken om in E6  aan het zelfde te komen als bv E7 op 40 uur.

loonschalen.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei schoenenreus:

 

 

Er zullen altijd bedrijven zijn die dit wel betalen maar ik denk dat als je bij 100 bedrijven langs gaat dan denk ik dat er 90 tot 95 je zullen uitlachen als je als beginnend chauffeur in E denkt terecht te komen.

Nee, het is niet meer zoals 21 jaar geleden toen ik bij vd Lee begon (nee, niet die uit Delft) en in E2 begon als beginnend tankwagen prutser

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden