Spring naar bijdragen

Voor Ria

Recommended Posts

• Forumlid

"Als het donker genoeg is...

..worden sterren zichtbaar."

Sinds gister hoorde ik dat deze topic ook gebruikt mag worden om aan andere mensen die het heel hard nodig hebben steun te betuigen en ze eens een hart onder de riem mag steken. Een heel mooi initiatief van Ria, Mandy en Sonja.

Wel Ria, ik heb gister wat stukjes gelezen op je site en dat is voor mij reden genoeg om vandaag jou eens in het Zonnetje te zetten.

Achter iedere sterke man staat een nog veel sterkere vrouw zeggen ze wel eens en ik denk dat dat verhaal voor jou ook wel opgaat. Jij doet het toch maar. Zoveel Zorg dag in en dag uit; niet alleen om je man maar ik zie je op je site je ook nog eens bekommeren om je zusje en andere mensen die in een donkere periode van hun leven zijn. Door de verhalen heen zie ik je vliegen van dokter naar apotheek, van ziekenhuis naar ziekenfonds. Hoe sterk moet jij wel niet zijn? Diep respect heb ik voor mensen zoals jij, die in principe heel hun leven opzij schuiven voor de Zorg van anderen.

Als het donker genoeg is worden sterren zichtbaar. Jij bent zo'n ster Ria. Jij straalt al die Zorg en liefde uit over anderen die het zo heel hard nodig hebben, daarom schenk ik je vandaag (virtueel) een fonkelende Z.

De Z van Zorg. De Z van Zachtheid. De Z van Zeldsaam.

De Z van Zéér lieve mens.

Groetjes, Didi

post-937-1394779893,6716_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Gelukkig zijn er mensen zoals Didi, die vele onderwerpen, prachtig kunnen verwoorden.

Mijn bijnaam is Babbel, maar ik kan de juiste woorden niet vinden.

Vanuit Canada blijven we jullie volgen.

Sterkte met alles!!

Ik sluit me volledig bij Didi aan, als het mag.

En dit ben je ook...een SUPER KANJER.

groetjes vanuit een zonnig Granum. Babbel van Knabbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast marsipulami

ria, wij hebben ervaren wat je allemaal voor cees doet en het is egt vol respect naar jouw kant dat je cees zo liefdevol verzorgt.

egt klasse hoor:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Didi ik heb je topics voor Dutchart, Zappa en Ria net gelezen en ik vind dat jij de Z ook wel verdient. die glimlach die jij op de gezichten tovert door je gedichtjes en verhalen.

het zijn de kleine dingen die het doen en daar ben jij heel goed in.:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
Didi ik heb je topics voor Dutchart, Zappa en Ria net gelezen en ik vind dat jij de Z ook wel verdient. die glimlach die jij op de gezichten tovert door je gedichtjes en verhalen.

Hier ben ik het helemaal mee eens.:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Belinda

Net als Bert ben ik het hier ook helemaal mee eens....

Kreeg ff een brok in me keel toen ik je berichtje las Didi, :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie
dank je wel ik raak er verlegen en ontroerd van :o

ik vind het heel normaal dat ik voor Cees zorg

het is toch in voor en tegenspoed!

3-1.gif

ja ria, jij verdient die Z als geen ander. en met de afspraak die cees en wij hebben over die nieuwe auto van ons zit dan ook nog een verassing voor jou. in ons nieuwe kenteken zit 2 keer een Z.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast mandy en sonja

je weet ik hou ontzettend veel van jullie, ook ik heb zo ontzettend veel bewondering voor wat je doet. ik heb je wel eens cees zzijn pitbull genoemd omdat je zoveel voor elkaar krijgt.

maar toch, ze hebben allemaal gelijk, iedereen vind het vaak normaal maar je bent echt een geweldig lief sterk mens. mijn mamsie, oma van mijn kindjes een engel

kus sonja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word verlegen van zoveel lof voor iets wat heel normaal is of moet zijn.

402dn4o.gif

Al is het in jouw en onze ogen normaal je moet het wel op kunnen brengen.Elke dag weer,elke week weer,elke maand weer,met de ups en downs.

Ik heb dan ook diep respect voor je en de rest van het gezin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites