[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bejaarde on tour in Cadiz


EJD

Recommended Posts

  • Forumlid

Je zit je thuis driehoog achter te vervelen, bent bijna AOW gerechtigd en gaat dan maar effe een ritje doen voor je Roemeense kennis. En eenmaal op de weg terug blijkt dat je driehoog achter waarschijnlijk een hele tijd moet gaan missen:  https://www.crimesite.nl/nederlander-65-opgepakt-in-spanje-met-322-kilo-wiet-in-vrachtwagen-video/

 

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toen ik een jaar of 20 was werd zoiets aan geboden. 5000 gulden leeg naar Spanje en leeg terug... Gewoon op t dorpsplein. Voor de beruchte man uit Dongen die nog heel lang een wagen in La Jonqura op t douane terrein had staan die langzaam maar zeker gestript werd. De chauffeur had schijnbaar zitten op te scheppen in een kroeg en een goede Samaritan had t de guardia civil verteld.

Ook wat nu Pijnex is, vroeger Pijnenburg in Gilze was er om bekend. 1 van zijn chauffeurs was weg gerend bij een controle. En ze vonden drugs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei RobNiat:

de beste man hoeft nergens vanaf geweten te hebben

dat is zeer wel mogelijk, ik heb (zoals veel collega's) in het verleden ook diverse keren witgoed geladen voor NL en andere landen te lossen, en ik ga toch ook niet in elke koelkast/vriezer kijken wat erin zou kunnen zitten, zeker niet als je zelf niet hoeft te laden.

maar je bent wel de lul als ze zoiets vinden.

en een NLer op een Roemeense auto? , dat kan, vroeger (jaren 90) zat er in Veldhoven ook een bedrijf met een eigenaar uit het midden oosten, een vent met een grote zwarte snor, en had enkele auto's met kentekens uit die landen, daar zaten ook NL chauffeurs op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei RobNiat:

 

Vraagje: witgoed komt nieuw toch eigenlijk altijd in een doos? Nooit los op pallets, zoals hier?

Dit gebeurd wel vaker. Dit is geen nieuw witgoed, maar spul wat gerecycled wordt.

Er zit in NL een groot bedrijf wat dit spul stript en weer in delen verkoopt (volgens mij in de Moerdijk?).

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
6 uur geleden zei corydon:

Toen ik een jaar of 20 was werd zoiets aan geboden. 5000 gulden leeg naar Spanje en leeg terug... Gewoon op t dorpsplein. Voor de beruchte man uit Dongen die nog heel lang een wagen in La Jonqura op t douane terrein had staan die langzaam maar zeker gestript werd. De chauffeur had schijnbaar zitten op te scheppen in een kroeg en een goede Samaritan had t de guardia civil verteld.

Ook wat nu Pijnex is, vroeger Pijnenburg in Gilze was er om bekend. 1 van zijn chauffeurs was weg gerend bij een controle. En ze vonden drugs.

Dat was S uit dongen, die reed altijd voor die dubieuze opdrachtgevers ,niks dan charterwerk waar geen kruimel aan te verdienen was.

Die Peijnenburg zat vroeger in Tilburg, midden in een woonwijk , daar is ie toen al 'n paar keer aan de beurt gekomen omdat ie ADR spul buiten in opslag had zonder vergunning. In die tijd reed hij met 'n paar tank opleggers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei opa bert:

Dat was S uit dongen, die reed altijd voor die dubieuze opdrachtgevers ,niks dan charterwerk waar geen kruimel aan te verdienen was.

Die Peijnenburg zat vroeger in Tilburg, midden in een woonwijk , daar is ie toen al 'n paar keer aan de beurt gekomen omdat ie ADR spul buiten in opslag had zonder vergunning. In die tijd reed hij met 'n paar tank opleggers.

Toen Mart S nog "S" transport was reed in charter voor heel bonafide bedrijven,zoals Vlatrex en ,mijn werkgever,IT Holland/Fransen.

Toen hij failliet ging en op naam van zijn vrouw doorstartte met "N" transport ging hij zelf allerlei werk "aannemen" en kort daarop ging het fout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei jean3:

als je een oplegger moet pakken wat hier ook gebeurd  KAN zijn , kan het idd het geval zijn dat het geen Nederlands kenteken heeft, de vrachtwagen zelf is geen kenteken van te zien.

Het KAN natuurlijk ook zijn dat hij voor een "bonafide"Nederlandse baas reed ,die hem een Roemeense trekker van zijn dochteronderneming daar heeft meegegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei europeaan:

Toen Mart S nog "S" transport 

 

Zijn broer Jan kende ik ook , die was toch wel wat slimmer dan Mart ,die deed vee transport, dat is later overgegaan naar zijn stief zoon, beter bekend als Wijntrans , die nadat ie alles verkocht heeft met één auto is doorgegaan . Rijdt nu alleen nog binnenland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoe dan ook, gewoon weer zo'n prutser die zich heeft laten lijmen voor een paar centen en waarschijnlijk de Spaanse krant ondersteboven kan lezen als hij weer vrijkomt.
Dan toch maar beter voor het grotere werk gaan; ook geen garantie voor succes, maar toch een stuk dichter bij huis en zeker een paar jaar eerder buiten!

https://www.transport-online.nl/site/123248/eigenaar-transportbedrijf-krijgt-zes-jaar-celstraf-voor-invoer-van-ruim-5000-kilo-cocaine/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
6 uur geleden zei RobNiat:

Dat is die Paul (?) van Wanrooij Pierre?

Komt hij inderdaad makkelijk mee weg. Die staat over een paar jaar weer buiten. 

 

Nee, die ging voor de smokkel van meer dan 10.000 kg achter het gaas. Die kreeg 7 jaar aan zijn broek als ik me niet vergis.
 

https://www.nieuwsbladtransport.nl/wegvervoer/2019/12/23/directeur-van-wanrooy-transport-7-jaar-cel-in-voor-drugshandel/?gdpr=accept
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3108991/drugssmokkel-oosterhout-gedraai-rond-container-vol-cocaine-in-loods-met-cameras

 

4 uur geleden zei corydon:

NL straft alleen brave burgers die 2 minuten te lang ergens parkeren.

Ik denk dat t nog corrupter is als in de serie Flikken Maastricht. (...)

 

Je kan daarom maar beter in de US zijn denk ik. Daar schieten ze je voor minder overhoop... ;)
 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden