Spring naar bijdragen

Tweede Kamerverkiezingen 2021

Recommended Posts

14 uur geleden zei Gegrand:

Daar denken de slachtoffers van de toeslagenaffaire net even iets anders over. 😉

U weet dat die toeslagen affaire is begonnen met fraudeurs, mensen die gratis geld roken en daar zelfs door geholpen werden door "bureaus" meestal gevestigd in de zogenaamde achterstandswijken. 

Oh, ja, er zijn ook slachtoffers maar eerst waren er "daders"

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

IK ben eruit, Ik ben lid van FvD,maar ga dit opzeggen. Vanmorgen heb ik gekeken naar Business class ,met Harry Mens,daar was Joost Eerdmans te gast,die ik al een tijdje inde peiling heb.

Ik hoop dat ons land weer een geheel kan vormen in plaats van dat we al meer uit elkaar worden gedreven. Ikke ikke ikke..... Als we ons met z'n allen een beetje meer aan de maatregelen houde

De politieke partijen hebben niets gedaan om het te voorkomen , hebben ook niet ingegrepen als Pim met een taart vol stront in zijn gezicht gegooid werd , ze vonden het allemaal wel prima dat Pim het

Posted Images

• Forumlid
Op 19-2-2021 om 23:39 zei Murphy:

Zolang ik nog een deel van mijn pensioen en AOW uit NL zal gaan krijgen, blijf ik zo lang als het nodig is mijn stem uitbrengen. 

Daar heb je natuurlijk een punt.:ok:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
1 uur geleden zei Damster:

Geen paniek😀 we zijn er mee bezig. "k Zag net nog een flinke hoeveelheid (paar miljoen) staan op het SorteerCentrumBrieven in Zwolle. :D

Ik heb daar pas nog een oplegger met van die blauwe enveloppen geladen of gebracht dat weet ik al niet meer, maar heb toen wel een keer gedacht van  "ben wel blij dat ik niet thuis hoef te lossen" 😅😂

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 uur geleden zei sprinter 516:

^^ hier vandaag (gelukkig) ook, nu de moeilijke keuze maken welke partij mijn stem krijgt.......
Meerdere sites bezocht, en allemaal geven ze een andere partij als uitkomstemoji2957.png

Zo een peilings site moet je ook alleen maar bezoeken ter bevestiging van wat je al wist.

Als zo n site niet de partij aangeeft die jij in gedachten hebt,deugt die site niet.

En als je nu nog niet weet welke partij je moet stemmen,kun je beter niet gaan stemmen,dan word t nooit niks

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
22 minuten geleden zei europeaan:

Zo een peilings site moet je ook alleen maar bezoeken ter bevestiging van wat je al wist.

Als zo n site niet de partij aangeeft die jij in gedachten hebt,deugt die site niet.

En als je nu nog niet weet welke partij je moet stemmen,kun je beter niet gaan stemmen,dan word t nooit niks

En toch vind ik dit soort sites wel nuttig. Het geeft je wat inzicht en meer info overstandpunten.

Waarom scoort D66 hoog bij mij? 😳

Oké PVV staat onderaan mijn lijst omdat die tegen de EU is.

FVD staat hoger, die is niet niet tegen de EU maar wil dat standpunt laten beslissen met een duur referendum. Slim gespeeld 😜 

En zo zie je meer.

Leuk en nuttig. Zeker bij de jongere kiezer die voor zichzelf moet kiezenen niet de keuze van pa en ma vind ik. Ik heb er twee thuis die voor het eerst kiezen. De ene is bezig met haar eerste master en de ander gaat volgend jaar studeren. Die hebben/krijgen een heel ander leven dan pa en moe.

Ook zie je wat je gemeen hebt met de nieuwe partijen, misschien past zo’n partij wel beter bij je dan een traditionele partij, of een partij die meer schreeuwt of meer geld heeft om in de picture te staan.

Of het goed is dat er zoveel partijen zijn is een ander verhaal. Maar als die keuze er wel is, is het niet verkeerd om te weten waar ze voor staan.

Een partij voor de dieren is bijvoorbeeld niet een partij voor alleen paarde meisjes of hondenliefhebbers heeft misschien wel meer inhoud dan een partij die zijn idealen toch niet waar kan maken. Ook al is het niet mijn partij, soms zijn partijen best verrassend.

Ik vind alleen wel dat er een dag of 3 voor de verkiezingen tot de avond van de tellingen geen peilingen enzo naar buiten moeten mogen gebracht zodat niemand daardoor word beïnvloed.

Link naar bericht
Deel via andere websites