Spring naar bijdragen

Tweede Kamerverkiezingen 2021

Recommended Posts

• Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De politieke partijen hebben niets gedaan om het te voorkomen , hebben ook niet ingegrepen als Pim met een taart vol stront in zijn gezicht gegooid werd , ze vonden het allemaal wel prima dat Pim het

IK ben eruit, Ik ben lid van FvD,maar ga dit opzeggen. Vanmorgen heb ik gekeken naar Business class ,met Harry Mens,daar was Joost Eerdmans te gast,die ik al een tijdje inde peiling heb.

Ik hoop dat ons land weer een geheel kan vormen in plaats van dat we al meer uit elkaar worden gedreven. Ikke ikke ikke..... Als we ons met z'n allen een beetje meer aan de maatregelen houde

Posted Images

• Forumlid
1 uur geleden zei Vledder:

Dus het is een leuke motie voor het publiek, maar onuitvoerbaar. Zoals er in de Tweede Kamer wel meer moties in de waan van de dag worden aangenomen.  

:ja: 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
41 minuten geleden zei Vledder:

Waarschijnlijk omdat ik slecht tegen beschuldigingen kan die nergens op slaan. 

En het is zo makkelijk scoren.

................tja, want het stond op fb.

• Like 3
  • Sneu 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Volgens mij op de partij PNVD na denk ik dat iedereen daar wel het zelfde over denkt Iveco.

Ik geloof niet dat er partijen zijn die het niet met je eens zijn....Op PNVD na dan 🤮

Dus net wat Vledder ook al aanhaalt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
4 uur geleden zei Vledder:

Waarom zit ik in godesnaam D'66 te verdedigen??

OMdat je waarschijnlijk stiekum een beetje gecharmeerd bent van een overrijpe M.I.L.F als Sigrit.:ja:

• Like 1
  • Haha 4
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Ik las dit berichtje, wel slecht voor iemand die beslissingen kan nemen....

De BoerBurgerBeweging (BBB), de plattelandspartij die vermoedelijk met één zetel binnenkomt, kwam met een trekker naar het Plein voor de Tweede Kamer. Lijsttrekker Caroline van der Plas was superblij: "Met één zetel bereik je 100 procent meer dan met nul.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
7 uur geleden zei Vledder:

als je het opgezocht had dan had je kunnen lezen dat minister Grapperhaus deze motie ontraadde omdat opsporingsbevoegdheid het exclusieve recht van de overheid is en dus niet aan een particuliere organisatie als het EOKM kan worden overgedragen. Dat lijkt mij dus de voordehand liggende reden dat D66 tegen gestemd heeft. 

Goeie tip van die Grapperhaus,wie kan zich de Bolderkar affaire nog herinneren in 1988 ?

13 gezinnen werden daar onherstelbaar beschadigd doordat ongekwalificeerd personeel zelf "wel effe"onderzoek ging doen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Bolderkar-affaire

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
1 uur geleden zei europeaan:

Goeie tip van die Grapperhaus,wie kan zich de Bolderkar affaire nog herinneren in 1988?. (...)

Ik herinner me alleen nog maar Centrum Democraten en Janmaat en het spijt mij in deze dat ik niet 20 jaar eerder geboren ben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
22 uur geleden zei opa bert:

Rutte blijft !! Nederland wil nog steeds voor de gek gehouden worden , en die muts van Kaag komt hem daar bij helpen !!!!!

Nee, het punt is dat de VVD-achterban eigenlijk weinig last heeft van Rutte. Sterker nog, zij hebben er doorgaans baat bij. Zij hebben ook geen last van de toeslagaffaire gehad, dus het maakt ze niet uit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
19 uur geleden zei Pierre:

Ik herinner me alleen nog maar Centrum Democraten en Janmaat en het spijt mij in deze dat ik niet 20 jaar eerder geboren ben.

Janmaat was in feite een beetje de voorloper van Geert wilders.

Alleen Janmaat had de tijdsgeest tegen;Nederland was nog niet "klaar "voor Janmaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Wilders, en Janmaat zeker ook, heeft het “nadeel” dat ie het niet erg slim spelen kan.

Of ie er niet slim/geslepen genoeg voor is weet ik niet. Maar als ie het op een zelfde manier al Rutte zou spelen dan was ie (electoraal) vele malen groter geweest als nu en had de linkse kliek echt het na kijken gehad.

Of er had een nieuwe Folkert te tonele moeten verschijnen.....

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Nee, het punt is dat de VVD-achterban eigenlijk weinig last heeft van Rutte. Sterker nog, zij hebben er doorgaans baat bij. Zij hebben ook geen last van de toeslagaffaire gehad, dus het maakt ze niet uit.

Dan vraag ik mij toch hard op af wat dan die “baat” is???
Ik kan mij alleen naar een hoop schandalen herinneren de afgelopen 10 jaar met als absolute dieptepunt het aftreden van het vorige kabinet, en dan die sukkels die weer vrolijk op Pinokkio stemmen zodat hij weer vrolijk verder spelen kan ......
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
16 minuten geleden zei sprinter 516:

Ik kan mij alleen naar een hoop schandalen herinneren de afgelopen 10 jaar met als absolute dieptepunt het aftreden van het vorige kabinet, en dan die sukkels die weer vrolijk op Pinokkio stemmen zodat hij weer vrolijk verder spelen kan ......

Hun portemonnee. Zij worden niet geraakt door Rutte en cs.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
13 uur geleden zei corydon:
13 uur geleden zei iveco 35c17:

Wist je dat;  ER HIER ZOMAAR BERICHTEN VERDWIJNEN!!

Inderdaad 2 pagina's.

Serieus? Doet de moderator dat dan of de eigenaar?

2 pagina's weg halen, dat verdiend toch wel een verklaring op z'n minst, lijkt mij.

Edit ADMIN: 2 POSTINGS zijn verwijderd vanwege taalgebruik

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 uur geleden zei sprinter 516:

Nu loop ik misschien achter,maar de val van het vorige kabinet Rutte werd veroorzaakt doordat Geert Wilders zijn gedoogsteun op zei,Toch ???

Misschien dat hij daar nu op afgerekend word.

Zodat jouw "dieptepunt"misschien niet door Rutte maar door iemand anders veroorzaakt werd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 uur geleden zei Murphy:

Gelet op de uitslagen, is Nederland ook (nog) niet klaar voor Wilders....

Nou,in tegendeel tot Janmaat kun je op een verjaardag best vertellen dat je een Wilders stemmer bent.

Als je dat indertijd bij Janmaat deed werd je met pek en veren het dorp afgejaagd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Zojuist zei europeaan:

maar de val van het vorige kabinet Rutte werd veroorzaakt doordat Geert Wilders zijn gedoogsteun op zei.

Dat was Rutte 1. We hebben net Rutte 3 achter de rug.. en beginnen dadelijk (helaas, wat mij betreft)  met Rutte 4.

Hopelijk duurt dat niet lang.. en komen de mede landers bij zinnen en doorzien de Hollandse weemoed en alle shit dat gecreëerd is (okay, niet alleen door Rutte).

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
6 minuten geleden zei Durashift:

Dat was Rutte 1. We hebben net Rutte 3 achter de rug.. en beginnen dadelijk (helaas, wat mij betreft)  met Rutte 4.

Hopelijk duurt dat niet lang.. en komen de mede landers bij zinnen en doorzien de Hollandse weemoed en alle shit dat gecreëerd is (okay, niet alleen door Rutte).

Inderdaad Sorry,even gegoogled  

Rutte II heeft zijn termijn gewoon volgemaakt( van 12-11-2012 tot 26-10 2017) en was het langstzittende kabinet van na de oorlog.

https://www.parlement.com/id/vj47glycfix9/kabinet_rutte_ii_2012_2017

Link naar bericht
Deel via andere websites