[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Groninger vrachtwagen producent gaat bouwen....


Murphy

Recommended Posts

  • Administrators

Vers van de pers:

Hyzon Motors BV (wie kent ze niet?) gaat de komende jaren 1500 waterstof aangedreven vrachtwagens bouwen.

Hyzon Motors BV is een samenwerking tussen  HOLTHAUSEN Clean Technology  uit Hoogezand en het amerikaanse HYZON Motors

 

Lees Hier  het artikel uit NU.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou, het is wel een 106 cabine zonder spiegels. ;)

 

Ik denk dat de techniek al zodanig 'hip' is, dat je de rest van de truck gewoon moet laten voor dat wat de klanten en gebruikers al jaren kennen.

 

Voor Nieuw-Zeeland lijkt het mij bovendien al redelijk 'modern' om een frontstuur cabine te krijgen.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Durashift:

Nou, het is wel een 106 cabine zonder spiegels. ;)

 

Ik denk dat de techniek al zodanig 'hip' is, dat je de rest van de truck gewoon moet laten voor dat wat de klanten en gebruikers al jaren kennen.

 

Voor Nieuw-Zeeland lijkt het mij bovendien al redelijk 'modern' om een frontstuur cabine te krijgen.. 

 

 

In Nieuw-Zeeland rijden denk ik meer frontstuur trekkers rond dan torpedo's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Op 21-2-2021 om 03:12 zei RobNiat:

Het is een veelgemaakte fout om te denken dat Nieuw Zeeland gelijk is aan Australië, maar dan nóg verder weg. 
Het zijn twee totaal verschillende landen. Qua bevolking en geografie. Maar ik zal me beperken tot het transport. 
 

 

Dank voor je uitleg / ervaring.  :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 21-2-2021 om 03:12 zei RobNiat:


 

Sinds een aantal jaren zie je echter steeds meer rare combinaties op de weg in Nieuw Zeeland om het maximum totaalgewicht van 44 ton te bereiken. Vierassige trekkers, met daar achter vierassige trailers. Acht assen dus.
 

 

Dan zijn ze daar niet uniek in. Wat dichter bij huis (Jordanië) hebben ze die configuratie ook. 

 

Knipsel.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden