[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Europees puntensysteem voor overtredingen


zoetwatermatroos

Recommended Posts

  • Forumlid
7 uur geleden zei Ger-1957:

Geloof mij maar al mag je 15 uur op een dag rijden dan nog komen ze tijd te kort ;)

 

 

Dat zou al een mooi begin zijn:D;gewoon 15 uur per dag arbeid verrichten,lossen.laden,wachten,pauze ,maar ook rijden.

15 x zes dagen,de zevende dag 24 uur rust( gewoon in het voertuig) en dan weer t gas erop.:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 uur geleden zei Ger-1957:

(...) Voor de zwaarte van de overtreding kun je kijken in verordening (EU)2016/403 voor de puntentelling is ieder land zelf verantwoordelijk dus zal je de vergunning in het ene land sneller kwijt zijn als in het andere, maar EU vergunning kwijt in een land is onherroepelijk stilstaan in de gehele EU 

 

Als ik het goed begrijp is deze verordening de maatstaf voor het bepalen van de zwaarte van de overtreding?
Bijzonder, het heeft voornamelijk betrekking op overtredingen van de rij -en rusttijdenwet. Nergens kom ik iets van een omschrijving tegen over het hanteren van allerlei schijnconstructies of het uitbuiten en het onderbetalen van hun buitenlandse krachten door de bedrijven zelf.
In mijn ogen veel meer bepalend voor mate van onbetrouwbaarheid van een bedrijf (klik>>>) dan die paar chauffeurs die een keer 3 x 10 rijden in plaats van de toegestane 2 x 10 per week of 93 uur rijden in de twee weken waar 90 is toegestaan en meer van dat soort onzin.... 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden