Spring naar bijdragen
  • 0

Opleiding met baangarantie


Meester13

Vraag

Hoi,

Ik ben 35 jaar en ben zeer geïnteresseerd om vrachtwagenchauffeur te worden als carrière switch. Hebben jullie suggesties en tips?

Het zou mooi zijn als de opleiding betaald zou kunnen worden. Ik woon in West-Friesland.

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei roadtrain:

(...) je wil zelf niet investeren in je switch? Dat is niet echt een positieve instelling. 

 

Dat zegt hij niet. Het zou mooi zijn als het betaald word, niet dat hij niet wil investeren in zijn opleiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 8-3-2021 om 16:32 zei Meester13:

Hoi,

Ik ben 35 jaar en ben zeer geïnteresseerd om vrachtwagenchauffeur te worden als carrière switch. Hebben jullie suggesties en tips?

Het zou mooi zijn als de opleiding betaald zou kunnen worden. Ik woon in West-Friesland.

Alvast bedankt!

Er loopt bij Verhoek in Genemuiden een campagne zak ik ergens voorbij komen. Inclusief opleiding. 

BD1C15DA-E20A-446D-8435-3988A570E278.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Zoeken  op Google maps?

Vrachtwagens die je vaker ziet rijden opzoeken op internet?

 

Bellen (10x beter dan mailen). Vragen of er nu of in de toekomst mogelijkheden zijn en of je een dagje mee mag om te kijken of het wat zou zijn.

 

Dan pas voorstel doen of ze de soob subsidie kunnen aanvragen. Anders zelf bij elkaar sparen.

 

Zodra  je in loondienst werkt ga je bijdragen aan het soob fonds. Dus als ze toch geld van je gaan krijgen  dan doe je jezelf eigenlijk tekort door er geen gebruik van te maken.

 

Ik heb C voor eigen  kosten gedaan, maar CE wel met soob gedaan. Zonde om te laten liggen. Niwo ook met soob kunnen halen plus eigen bijdrage.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Trouwens 

2 jaar trug kwam er bij mn baas  in het kantoor een timmerman en die zei, ik wil chauffeur worden !, prima zei mijn baas. 

Hij heeft c zelf betaald,  centrum betaalde mn baas, ( hij leste en reed af met een conventionele aanhanger, en in 1x geslaagd voor beide) werd springer op de kraanwagens, haalde vorig jaar tcvt, kreeg 2 trug weken zn vaste auto met 85tm kraan  ( en werkt partime, 4 dagen)

Dus alles is mogelijk 

Succes 

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 8-3-2021 om 16:32 zei Meester13:

Hoi,

Ik ben 35 jaar en ben zeer geïnteresseerd om vrachtwagenchauffeur te worden als carrière switch. Hebben jullie suggesties en tips?

Het zou mooi zijn als de opleiding betaald zou kunnen worden. Ik woon in West-Friesland.

Alvast bedankt!

Probeer het eens bij GVT ,die hebben ook 'n vestiging in Alkmaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 uur geleden zei sprinter 516:

Meerdere grote vervoerders hebben wel zo’n opleiding.
Vervoerders als Simon Loos, Cornelissen, van Straalen en de Vries en St. v/d Brink zitten de springen om chauffeurs

Bij ons ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
51 minuten geleden zei Durashift:

^^^^  hebben jullie dan meerdere vestigingen/standplaatsen dan Uden?

Voor West-Friesland is dat nog wel een eindje weg..

Ja, vorig jaar hebben ze Houtman in Heerde overgenomen. Is overigens nog een eind weg.

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden