Forumlid jean3 Geplaatst 17 maart 2021 Forumlid Share Geplaatst 17 maart 2021 aaamijn oude (jonge) planner van mijn laatste werkgever voor mijn Pensioen bij van der Heijden Hapert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 17 maart 2021 Forumlid Share Geplaatst 17 maart 2021 Rip Die is niet oud worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ayla Geplaatst 17 maart 2021 Forumlid Share Geplaatst 17 maart 2021 Sterkte! En ja, een jaartje jonger als ik..... Groet Ron Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 17 maart 2021 Forumlid Share Geplaatst 17 maart 2021 R.I.Perg jong nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid schoenenreus Geplaatst 17 maart 2021 Forumlid Share Geplaatst 17 maart 2021 1,5/2 jaar geleden nog een groot feest gehouden voor zijn 40e verjaardag omdat zijn vader op zijn 40e is overleden dus was een soort mijlpaal voor hem. Afgelopen jaar ook al een hartaanval gehad maar eerlijk is eerlijk met zijn levensstijl en manier van werken was dat ook niet te voorkomen. Ook ik heb bij mijn vorige baas met hem te maken gehad en mijn vriend was het niet maar dat neemt niet weg dat je dit niemand gunt en al helemaal niet op die leeftijd. 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Gegrand Geplaatst 19 maart 2021 Forumlid Share Geplaatst 19 maart 2021 Sterkte voor familie en vrienden Een hard gelag op zo'n jonge leeftijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid schoenenreus Geplaatst 20 maart 2021 Forumlid Share Geplaatst 20 maart 2021 Erehaag van trucks voor overleden Arno (43): 'Een echte vrachtwagenman' - Omroep Brabant 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 20 maart 2021 Forumlid Share Geplaatst 20 maart 2021 Mooi gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Pierre Geplaatst 20 maart 2021 Forumlid Share Geplaatst 20 maart 2021 Op 17-3-2021 om 20:38 zei schoenenreus: (...) Ook ik heb bij mijn vorige baas met hem te maken gehad en mijn vriend was het niet maar dat neemt niet weg dat je dit niemand gunt en al helemaal niet op die leeftijd. Ik moest vanmiddag een poosje wachten op het kruispunt in Vessem toen alle auto's van v.d. Heijden en nog wat anderen uit de regio naar huis keerden na de uitvaart. Indrukwekkend, een mooi afscheid ook. Jij was niet aanwezig neem ik aan, je vader wel? Ik zat op weg naar huis vanaf Middelbeers tot aan Tilburg achter de auto van jou vorige werkgever die ook aan de rouwstoet had deelgenomen. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid schoenenreus Geplaatst 20 maart 2021 Forumlid Share Geplaatst 20 maart 2021 10 minuten geleden zei Pierre: Ik moest vanmiddag een poosje wachten op het kruispunt in Vessem toen alle auto's van v.d. Heijden en nog wat anderen uit de regio naar huis keerden na de uitvaart. Indrukwekkend, een mooi afscheid ook. Jij was niet aanwezig neem ik aan, je vader wel? Ik zat op weg naar huis vanaf Middelbeers tot aan Tilburg achter de auto van jou vorige werkgever die ook aan de rouwstoet had deelgenomen. Klopt, dat was me vader. Van Der Heijden had een auto daar als charter rijden en dat was min of meer het kindje van Arno, zonder Arno was die auto en samenwerking er niet geweest. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts