[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Arno is niet meer


jean3

Recommended Posts

  • Forumlid

1,5/2 jaar geleden nog een groot feest gehouden voor zijn 40e verjaardag omdat zijn vader op zijn 40e is overleden dus was een soort mijlpaal voor hem. Afgelopen jaar ook al een hartaanval gehad maar eerlijk is eerlijk met zijn levensstijl en manier van werken was dat ook niet te voorkomen. Ook ik heb bij mijn vorige baas met hem te maken gehad en mijn vriend was het niet maar dat neemt niet weg dat je dit niemand gunt en al helemaal niet op die leeftijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

Op 17-3-2021 om 20:38 zei schoenenreus:

(...) Ook ik heb bij mijn vorige baas met hem te maken gehad en mijn vriend was het niet maar dat neemt niet weg dat je dit niemand gunt en al helemaal niet op die leeftijd.

 

Ik moest vanmiddag een poosje wachten op het kruispunt in Vessem toen alle auto's van v.d. Heijden en nog wat anderen uit de regio naar huis keerden na de uitvaart. Indrukwekkend, een mooi afscheid ook.
Jij was niet aanwezig neem ik aan, je vader wel? Ik zat op weg naar huis vanaf Middelbeers tot aan Tilburg achter de auto van jou vorige werkgever die ook aan de rouwstoet had deelgenomen.

 

Colsters.thumb.jpg.11a0f6affc9cdbb74f4426e456588ec7.jpg




 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 minuten geleden zei Pierre:

 

 

Ik moest vanmiddag een poosje wachten op het kruispunt in Vessem toen alle auto's van v.d. Heijden en nog wat anderen uit de regio naar huis keerden na de uitvaart. Indrukwekkend, een mooi afscheid ook.
Jij was niet aanwezig neem ik aan, je vader wel? Ik zat op weg naar huis vanaf Middelbeers tot aan Tilburg achter de auto van jou vorige werkgever die ook aan de rouwstoet had deelgenomen.

 






 

 

Klopt, dat was me vader. Van Der Heijden had een auto daar als charter rijden en dat was min of meer het kindje van Arno, zonder Arno was die auto en samenwerking er niet geweest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden