[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

zoektocht naar werk


Ouchj

Vraag

Hallo allemaal.

 

Ik ben volop bezig met mijn rijbewijs. ADR is alvast binnen.

 

Ik begin me stilaan af te vragen waar ik zou willen werken. Wat ik graag zou willen doen enzovoort. 2 dingen springen daar naar boven. Liefst wil ik een goed betaalde job. Een uurloon van 12.5 euro is niet goed betaald. En 2 ik zou heel graag internationaal vervoer doen naar Marokko gezien ik een remigratie in de toekomst wel zie zitten...

 

Iemand een idee waar ik een job internationaal vervoer naar Marokko kan vinden? Of waar ik kan beginnen zoeken.

 

Geen politieke reacties aub. Ik ben serieus bezig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Ik heb je door... je bent een undercover agent :eek:

 

Maar je hebt mooie dromen, echter zou bij mij de alarmbellen gaan rinkelen bij goed betaalde banen richting het buitenland.

Voor je het weet krijg je 10 jaar gratis kost en inwoning in het land en spreek je vloeiend Engels/Noors/Zweeds/ Marokkaans.

Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is met remigratie.

 

Voor het hoge loon moet je denk ik geen chauffeur worden. 

Om een hoog loon te halen staat veel uren maken tegenover, en vaak op tijden dat anderen niet meer op de weg zitten.

Daartegen vind ik het een heerlijk beroep die geen dag het zelfde is en met iedere dag een ander uitzicht om (meestal) van te genieten. 😎 

  • Haha 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 21-3-2021 om 22:24 zei Ouchj:

Hallo allemaal.

 

Ik ben volop bezig met mijn rijbewijs. ADR is alvast binnen.

 

Ik begin me stilaan af te vragen waar ik zou willen werken. Wat ik graag zou willen doen enzovoort. 2 dingen springen daar naar boven. Liefst wil ik een goed betaalde job. Een uurloon van 12.5 euro is niet goed betaald. En 2 ik zou heel graag internationaal vervoer doen naar Marokko gezien ik een remigratie in de toekomst wel zie zitten...

 

Iemand een idee waar ik een job internationaal vervoer naar Marokko kan vinden? Of waar ik kan beginnen zoeken.

 

Geen politieke reacties aub. Ik ben serieus bezig...

Bij Heiploeg komen Marokkaanse transporteurs. Ik heb een vermoeden dat het salaris dan nog wel een dingetje wordt.

 

Van Olst in Wezep zou je kunnen proberen. Die rijden met kuikens die kant op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden